M’n tante gaat heel binnenkort overlijden, en ik help mijn vader waar ik kan met het regelen van zaken rondom haar overlijden, uitvaart en alles wat erna komt. Maar ik vind het zo ongemakkelijk om sommige dingen alvast te “regelen” terwijl ze nog leeft (al is ze niet meer bij kennis en zal ze ook niet meer bij kennis komen). Heb net een bericht gestuurd in een appgroep over haar ziekteverloop, die zij in principe zelf is gestart en dus in zit, om adressen te verzamelen voor de rouwkaart.
Aha, gebruik bakspray en denk de pan misschien ook te heet.
Hmm, maar is het perse nodig om het nu te doen? Mijn ervaring is dat veel dingen zich ook dan, met behulp van een uitvaartondernemer, goed laten regelen.
Tja, het is misschien niet perse nodig maar wij denken dat het wel fijner is als de adressenlijst er ligt wanneer ze overlijdt zodat we de rouwkaart tijdig kunnen versturen, in plaats van dat we het dan nog moeten regelen in heel korte tijd. Het regelt zichzelf in elk geval niet en de uitvaartondernemer raadde ook aan er alvast mee te beginnen.
Roomboter. Pannenkoeken bak je in roomboter.
Ik zat te denken aan Elon Musk maar wellicht wek ik dan iets teveel irritatie op
Mijn ervaring is juist dat het voor naasten ook heel lastig is als ze dit zelf allemaal moeten zoeken. Toen mijn oom overleed vond zijn zoon uiteindelijk op zn pc een adressenlijstje, maar die was dik 10 jaar oud, waarschijnlijk overgetypt van een geschreven lijstje. Er was toen wat verbazing dat mijn moeder geen rouwkaart had gekregen. Bleek naar het adres te zijn gegaan waar zij al 21 jaar (!) niet meer woont.
Iedereen moet natuurlijk doen waar hij zich fijn bij voelt, maar ik zou niet goed weten hoe een uitvaartondernemer dit kan oplossen en begrijp wel dat het rust geeft daar alvast mee bezig te zijn.
Veel sterkte iig @boonie
Heerlijk, maar dat gaat zo snel aanbranden!
Maar is wel 10x zo lekker als olie?! Bij mij brandt het echt alleen aan als ik meer dan 30 pannenkoeken ofzo bak. Kwestie van het vuur niet te hoog denk ik dan.
Beetje olie bij je boter doen!
Ik kwam net op een instagram reel terecht van een vrouw onder de 40 die al drie keer huidkanker heeft gehad en nog steeds geen zonnebrand draagt. Ik denk dat ik even genoeg internet voor vandaag heb gehad.
Ik liep net buiten en ik besefte me dat ik een zwarte broek, lange zwarte jas, zwarte tas, zwarte paraplu, en lelijke zwarte allstars aanhad. En ik dacht, oh, misschien vinden mensen me wel er eng uitzien nu zo in de regen in het donker op straat. Toen ik dat vertelde toen ik thuiskwam aan een vriend die hier op de bank zit moest hij zo hard lachen. Ik denk dus dat ik er niet eng uit zie.
Ze zien je überhaupt niet als het om verkeer gaat.
Dat is omdat je een meter en een banaan lang bent
Hahaha
Dat systeem is onwerkbaar voor pubers met een folderwijk. Gevalletje klinkt top op papier maar is echt niet te doen voor die paar cent die ze ervoor krijgen. Vervelende is alleen dat je één speler op de markt voor folderbezorging hebt die dit wel echt een waanzinnig idee vindt nog steeds
Ik had net een oriflame party. Zo ouderwets, maar was wel leuk
Bestaat dat nog joh??
Ja zeker! Ze hadden nog steeds het iconische wonderpotje, maar ook best veel andere leuke dingen
Ik had voor mijn vriend een chocolade paashaas gekocht maar thuis viel hij uit de verpakking
En ik ben mega ongesteld dus ik ga hem nu zelf op eten hoor