Wat je even kwijt wil #70

Hier ook bij zowel de albert heijn als lidl, grote voorraad nog. Ik wacht op de 50% korting

1 like

Jup ik ben blij dat ik vorige week dacht, laat ik maar al wat meenemen voor Pasen, want er was sinds donderdag geen paasei meer te vinden in de AH.

1 like

Ik werd iedere keer zo treurig van die prijzen dat ik gewoon nog geen paasei gehad heb dit jaar.

5 likes

Ja ik heb ook het idee dat ze lekker op tijd opruimen steeds! Merkte dat rond kerst ook al.

Maar ik stond vandaag ook met een halfgevuld zakje paaseitjes van de appie eigen merk voor 4 euro hahahaha no thank u

2 likes

Ik zat helden van hier te kijken en ze moesten communiceren met een Slowaakse man:
“You say it when it hurts you he?”
:sob::sob::sob:

Bij de Hema hier waren ze idd al aan t opruimen en de schappen voor volgende week voorbereiden

En snap dat ze dat moeten doen hoor, maar met feestdagen valt het gewoon meer op

@oversized ik kijk met afgunst naar je stories :smiling_face_with_tear::joy::joy:

3 likes

Ja dat was de reden dat ik het uitgesteld had, alsof het goedkoper zou worden :grimacing::sob:

Deze waren de 4,00 wel echt waard overigens

6 likes

Want? Wat gebeurt daar? Nu moet je het wel delen als je het hier post :stuck_out_tongue:

17 likes

Ik keek net naar buiten en de bomen hebben voor mijn gevoel echt ineens allemaal weer blaadjes. Kom ik te weinig buiten of gaat dit gewoon ineens heel snel?

7 likes

Ze filmde de set van Missy elliot op Coachella vanuit backstage.

4 likes

not surprised.
maar dat kan je trouwens toch beter op insta tegen dr zeggen dan hier en public?

24 likes

Mijn zus zit me de laatste tijd steeds van die facebook herinneringen te sturen van 12 jaar geleden. Ik gebruik zelf al jaren geen facebook meer dus zie ze zelf niet. Eentje was zo cringe dat ik eindelijk de moeite nam om mijn facebook te deactiveren :joy:

5 likes

Over wat ben je niet verrast? Ik postte dit hier omdat ik even kwijt wilde dat ik de livestream van coachella aan het kijken was en toen zag dat oversized daar was.

Heb ook gereageerd op haar stories hoor.

2 likes

Het racisme en de transfobie van JK Rowling was mij al duidelijk maar dat mensen het nog zo gezellig erover hebben en zin in die shit hebben laat mijn hoofd ontploffen

12 likes

Ik vind juist dat er nog echt veel kale bomen zijn voor april. Bij mij in de buurt tenminste.

4 likes

Ik zag dit ook, denk omdat het na een lange droge periode heeft geregend

1 like

Friendly reminder voor iedereen die op een plek woont waar paasvuren een ding zijn: dit is het moment om je ramen te sluiten hahaha (ook die van je wc, die was ik vorig jaar vergeten 🥹)

12 likes

omdat het helemaal past in het beeld wat ik van haar krijg door wat ze hier op het forum post.

4 likes

Weet niet of dit in het impopulaire meningen topic hoort, maar ik ben echt een Charli xcx fangirl.

11 likes