Wat je even kwijt wil #70

Ieder nadeel heb z’n voordeel

10 likes

Ik heb even te lang nagedacht over glazen en nu vind ik het echt een vreemd idee dat ik een hele la met glazen heb.
Een beetje dat gevoel als je een woord te vaak zegt en het z’n betekenis heeft verloren

4 likes

Wow wtf?!

Wtf. Ziek

Oh ik las het echt te ziek voor woorden
Altijd als ik zulk nieuws zie moet ik denken aan die man die bij zijn zoon de koelkast opentrok en daar zijn schoondochter in stukken aantrof, echt trauma voor het leven

2 likes

Hoe tering veel zonen vermoorden hun moeder wtf wtf wtf

8 likes

Ondanks hoe heftig de inhoud is werd ik direct afgeleid door de twee dikke grammaticafouten in de titel/kop. Mijn hoofd werkt nogal raar volgens mij.

22 likes

Same

7 likes

Ik blij dat ik een dochter krijg.

10 likes

Maar… zij moet wel dealen met dat volk. 🫣

Kracht en wijsheid voor alle vrouwen.

9 likes

In het andere topic ook al een zoon die het op de onderbenen had gemunt en ik zag vorige week ofzo op Nu.nl ook een zoon die bij een brand de deur had dichtgehouden voor zijn moeder :sob: nooit dochters die dit doen gek genoeg

3 likes

Ja ounce of luck @ alle forum moeders met een zoon/zonen

5 likes

44 likes

Het leed dat mannen heet
Ik dacht eerst leuk idee voor een nieuw topic maar ik zou er alleen maar mannenhaat van krijgen wss

3 likes

Ik ben bij mijn vader en hij kijkt het Musical Awards Gala. Het lijkt me zo leuk als er eens een winnaar de speech begint met ‘ik had dit helemaal verwacht want ik ben gewoon de beste’ ipv dat eeuwige wauw dit is ZO onverwacht!

3 likes

Ik vind het zo vreemd dat dit verder op geen enkele nieuwssite staat? Of zou het nog niet bevestigd zijn door politie oid?

1 like

Lees t op verschillende nieuwssites?

1 like

Ik vond Erik van Muiswinkel (voor beste vertaling) wel verfrissend, die begon met iets als ‘ik hoef niemand te bedanken want ik heb dit natuurlijk allemaal zelf gedaan’

13 likes

Ooo idd zie het nu ergens verder onderaan op nos staan nu je het zegt :sweat_smile: ik had verwacht dat het wat meer bovenaan zou staan denk ik

2 likes

Er zei wel iemand iets van ja ik heb eigenlijk niemand om te bedanken want uiteindelijk heb ik het allemaal zelf gedaan (klinkt nu niet leuk maar het was wel grappig)

3 likes