Lees t op verschillende nieuwssites?
Ik vond Erik van Muiswinkel (voor beste vertaling) wel verfrissend, die begon met iets als âik hoef niemand te bedanken want ik heb dit natuurlijk allemaal zelf gedaanâ
Ooo idd zie het nu ergens verder onderaan op nos staan nu je het zegt ik had verwacht dat het wat meer bovenaan zou staan denk ik
Er zei wel iemand iets van ja ik heb eigenlijk niemand om te bedanken want uiteindelijk heb ik het allemaal zelf gedaan (klinkt nu niet leuk maar het was wel grappig)
Ohja je hebt gelijk! Nou volg zijn voorbeeld!
Ik ga over een paar dagen verhuizen en vind t heel erg spannend
Die kunnen net zo goed psychotisch worden en tot dit soort dingen overgaan!
Dat was vermoedelijk bij deze man in kwestie ook aan de orde
ja nee want het ligt natuurlijk vooral aan psychoses en niet aan de golf van misogynie en geweld tegen vrouwen die over de hele wereld trekt
en puur toeval zeker dat als je matricide opzoekt je vooral artikelen krijgt over hoe de cijfers van ZONEN die hun moeders vermoorden in meerdere landen sinds een paar jaar aan het stijgen zijn.
echt een not all men/poor mens mental health/also women reactie op een gesprek waarin vrouwen duidelijk gefreakt zijn over het toenemende geweld jegens onszelf en realiseren dat je als moeder misschien niet eens veilig bent voor je eigen zonen
Ik zit op de website van een congress te kijken naar hoe ik het beste kan reizen.
Ze raden je aan om een taxi te nemen om 800meter te overbruggen vanaf het treinstation naar het congress.
800m = 10minuten wandelen Dit is uiteraard in Amerika!
In Amerika heb je op veel plekken geen normale stoep om te lopen dus kan ook dat ze het ivm veiligheid doen en niet perse qua luiheid.
Al blijft het wel Amerika dus zou me ook niets verbazen als het wel luiheid is
Daar had ik inderdaad niet aangedacht.
Van die veelste enthousiaste basisschoolmoeders die hele kunstwerken maken als paasontbijt maken me ZO MOE. Serieus waarom willen al die vrouwen cosplayen alsof ze zelf het kind zijn op de basisschool??? LAAT JE KIND GEWOON DAT ONTBIJT MAKEN OOKAL IS HET LELIJK HET IS GEEN WEDSTRIJD DOE NORMAAL.
Ik denk dat wanneer je zoiets samen met je kind doet dit beter is voor de band? Je betrekt ze dan bij een opdrachtje die ze hebben gekregen vanuit de juf/meester.
Bij ons op school was er ook een onderlinge wedstrijd wie de grootste en mooiste verjaardagstraktaties maakte. Eindstand: trakteren is nu afgeschaft.
Ik heb mân moederdag cadeau alvast gekregen: een nachtje in een luxe hotel met ligbad. Lekker in mân eentje.
Volgens mij heb ik nog nooit in mân eentje ergens anders dan thuis geslapen. Ik heb er nu al zoân zin in!
Poeh ja of die belachelijke sinterklaassuprises waarbij het meteen duidelijk is dat het kind er precies niks aan gedaan heeft en die moeder trots staat te glunderen met die suprise op het schoolplein
Na een ellendig werkjaar (langdurig ziek, baan kwijt, ziektewet) heb ik nu leuk vrijwilligerswerk gevonden dat ik ondanks mijn klachten kan doen. Het is maar voor 1 ĂĄ 2 uur per week, maar zo leuk dat ik eindelijk weer iets kan doen dat groter dan mezelf is! Was ik wel aan toe na een jaar lang marineren in mijn eigen ellende, haha. Vandaag is de eerste dag, zin innnn.
Klinkt heel leuk! Hopelijk komen er veel mensen.
Veel plezier!
Lees net een letterlijke afscheidsbrief van iemand die zelfmoord heeft gepleegd op LinkedIn, geplaatst door de familie van de overledene een dag na diens dood. Wat de fuck is dit platform