De ondergaande zon is zo mooi nu, de lucht is helemaal oranje roze paars alsof er een groot vreugdevuur gefikt wordt in de verte
![]()
Ik word helemaal blij van alle bloesemblaadjes die van de bomen waaien, net confetti
Ik vind sowieso LinkedIn echt zo’n schijt platform. 50% van de posts zijn LinkedIn influencers met tips over hoe je ‘impact’ te maximizen, 25% zijn mensen die aankondigen op zoek te zijn naar ‘een nieuwe uitdaging’, 24% is mensen met lege quotes over het leven geleerd door een werksituatie en 1% is mijn pedofiele gepensioneerde natuurkunde leraar van de middelbare die me weer eens een connectieverzoek stuurt.
Goede vrijdag is bij mijn werk een vrije dag. Maandag natuurlijk vrij en dinsdag is mijn standaard vrije dag. Dus ik hoef woensdag pas weer naar kantoor
. Love deze mini vakantie.
Oh neehoor ik kan je geruststellen, wat dit betreft werkt je hoofd normaal. Wat een ontzettend domme kutfout, pardon my Dutch. Respectloos gewoon. Dit is waarom grammatica belangrijk is.
Volgend jaar richt ik misschien de PVDG op. Het is kennelijk nodig.
Waar staat die afkorting voor?
Partij van/voor de grammatica lijkt me
Haha ik loop in het centrum van Leiden en daar is een windmolen en er stonden vier toeristen:
“Guys guys!! We have our first windmill!”
“
Waaaaaaaaaaaauw
“
“Woooooow ![]()
![]()
”
Zo cute ![]()
Een windmolen?! Leip.
Ik heb net scones gebakken en de keukenweegschaal deed het niet meer. Toen moest ik zo’n ouderwetse gebruiken en voelde ik me echt zo
is dat Kim K?
Hahaha ja
Voor je man die 432 maanden oud is?
Heb koekjes bij de Hema gekocht en t zijn echt van die vies lekkere doorvreetkoekjes
Heb ze nu op loopafstand neergelegd zodat ik er af blijf want ben toch te lui om van de bank af te komen
Ik ging vandaag nietsvermoedend naar een nieuwe fysiotherapeut omdat ik snel pijn heb als ik hardloop. En de fysio is dus ook een manueel therapeut; en dat was echt een hele beleving. Werd echt halfnaakt dubbelgevouwen en gekraakt terwijl ik dacht dat we alleen maar even gingen praten ![]()
Ken je d’r amish fotoshoot niet? ![]()
@Solee ja natuurlijk ![]()
@Tamara ik vind het echt jammer dat de Hema geen koekjesafdeling meer heeft. Had dat zo graag mee willen maken en koekkruimels willen kopen ![]()
20u geland, 22u koffer uitgepakt. Ben trots op mezelf
normaal ligt ‘ie nog twee weken half uitgeruimd op de slaapkamer.
Haha memory unlocked - 15 jaar geleden at ik een pak koggetjes elke lunchpauze. Heeeeerlijk
Ik kan de culturele zeitgeist echt niet meer volgens sinds de enige sociale media die ik nog gebruik dit forum voor de zeikposts is ![]()