Met tips/adviezen? Die kwam net ook voorbij bij mij
Hoe moet ik deze tips zien? Wat kan je in vredesnaam maximaliseren of wat dan ook aan iemand zân zelfmoordbrief. Wat een ellende.
Ik kreeg laatst opeens een nieuwsbericht inclusief video te zien van nieuwe beelden van de politiecam toen ze Gene Hackman en zân vrouw dood vonden. Gewoon officieel naar buiten gebracht? Zelfs je dood is niet privĂ©, echt een trap na als je mijn rommelige aanrecht laat zien omdat ik helaas dood neerviel voor ik m kon opruimen.
Ja! Moeder van jonge kinderen. Echt zoiets waar ik graag aan wil denken terwijl ik met een half oog scan op nieuwe banen.
Nee tips/adviezen van degene die suicide heeft gepleegd.
Oh die zag ik ook al! Maar ik zie de laatste tijd sowieso vaak overlijdensberichten op LinkedIn
Ik zie vandaag sowieso alleen maar berichten over suĂŻcides.
Hij was hoogebegaafd volgens Rijnmond.
Ik vind hoogbegaafde mannen eigenlijk altijd eng, lijkt wel of ze iets menselijks/empatisch missen in mijn ervaring.
Ja zag het ook voorbijkomen. Zoân pijnlijk bericht. En zo snel al gepubliceerd nadat de suĂŻcide gisteren plaatsvond
Hier denk ik echt vaak over na hahah, aangezien ik nooit zin heb om het aanrecht op te ruimen đ«
ja iq eq
het kleine beetje empathie dat een man uberhaupt meekrijgt missen zij nog extra door geen/minder sociale aansluiting, vrouwen blijven toch nog enigszins geconditioneerd worden
Ik vind dat het overtrokken is om dit er allemaal erbij te halen als het vermoedelijk gewoon om een psychotisch persoon gaat
Wat overigens niet wil zeggen dat ik het niet met je eens ben hoor! Maar in deze situatie vind ik het niet passend
Maar toen jij dit typte was daar toch nog helemaal niks over bekend? Zelfs nu is daar geen zekerheid over.
Ik vond het afgelopen jaar mân werk zo saai en was totaal niet meer gemotiveerd. Nu heb ik gister met een collega meegelopen op een andere afdeling en ik werd toen eindelijk weer geprikkeld. Toch fijn om te weten dat ik nog wel iets aan werken leuk vind.
Ja jawel want ik heb dit geschreven nav van de info die ik gelezen had. Maar daar is inderdaad nog geen volledige zekerheid over vooralsnog
De ondergaande zon is zo mooi nu, de lucht is helemaal oranje roze paars alsof er een groot vreugdevuur gefikt wordt in de verte
Ik word helemaal blij van alle bloesemblaadjes die van de bomen waaien, net confetti
Ik vind sowieso LinkedIn echt zoân schijt platform. 50% van de posts zijn LinkedIn influencers met tips over hoe je âimpactâ te maximizen, 25% zijn mensen die aankondigen op zoek te zijn naar âeen nieuwe uitdagingâ, 24% is mensen met lege quotes over het leven geleerd door een werksituatie en 1% is mijn pedofiele gepensioneerde natuurkunde leraar van de middelbare die me weer eens een connectieverzoek stuurt.
Goede vrijdag is bij mijn werk een vrije dag. Maandag natuurlijk vrij en dinsdag is mijn standaard vrije dag. Dus ik hoef woensdag pas weer naar kantoor . Love deze mini vakantie.
Oh neehoor ik kan je geruststellen, wat dit betreft werkt je hoofd normaal. Wat een ontzettend domme kutfout, pardon my Dutch. Respectloos gewoon. Dit is waarom grammatica belangrijk is.
Volgend jaar richt ik misschien de PVDG op. Het is kennelijk nodig.
Waar staat die afkorting voor?