Haha Dan heb je wel keuze
Wat een gedoe joh
Extreme couponing
Keuzestress ja ![]()
Wat een nachtmerrie om dat schoon te houden, joh. Ik vind mijn vijf flessen eigenlijk al te veel ![]()
Oh wat een heerlijke ochtend dit! Ik heb een amandelcroissant gehad, koffie gedronken met een collega, al wandelend met een vriendin gebeld en zit nu op het terras in de zon te wachten op mijn vriend.
En de fietsenmaker belde ook nog dat mijn racefiets bijna klaar is dus ik kan deze paasdagen ook nog fietsen!
Ik ga volgend jaar trouwen met mijn vriendin. Vet veel zin in en vanaf begin af aan heb ik gezegd dat ik nooit weer in een jurk zou. Gisteren zijn we naar een bruidszaak geweest (alleen wij 2, zo leuk) om een jumpsuit te passen die me wel wat leek. Toch begonnen met jurken want wilde wel weten hoe ik me er in zou voelen. En bij jurk 1 dacht ik al; dit voelt eigenlijk helemaal niet zo gek. Dus wat jurken verder gepast en opeens had ik 'm aan; de jurk
Ik ben zo zoekende geweest naar mezelf de afgelopen jaren, wilde vooral even niet in het vrouwelijke keurslijf hoeven passen en nu is er gewoon ruimte voor een prachtige trouwjurk. Zwierig, passend bij mij én kan gewoon met ee sneakertje. Ben zo trots op mezelf en zit de hele tijd de foto’s te kijken.
Waarom ik dit hier deel? Ik wil dat het voor iedereen een verrassing is dat ik in een jurk ga trouwen dus mijn toekomstige vrouw weet dit als enige. Maar moet het echt even kwijt.
Ik luister een podcast over klassieke muziek, en bij Brahms hebben ze het over dat ‘hij last had van demonen.’
Wat een Waylon-type joh
Toen ik 100 jaar geleden bij de HEMA werkte had je de koekjesafdeling nog. Zo ‘jammer’ als er koekjes kapot gingen ![]()
Wat leuk! Gefeliciteerd ![]()
Zat ook nog eens achter een getrouwde vrouw aan…
In mijn beleving was er ‘vroeger’ veel meer voorraad van feestdagen producten? De bolletje koekjes zijn ver voor de pasen of kerst al op, ik kon in 3 verschillende ah’s vandaag geen paasei meer vinden en ook bij de hema waren geen paaseieren meer te koop. Ik weet dat ik laat ben maar in mijn beleving lag dit vroeger na pasen nog in overschot in de winkel?
Ik had precies hetzelfde! Alles ligt zo vroeg in de winkel dat de dagen voor de feestdag niks meer te krijgen is. Zo irritant. Ik vind het ook gewoon niet nodig om weken voor Pasen al paaseitjes enzo te hebben, maar ik kon amper wat vinden.
Nou niet helemaal hetzelfde maar ik kon nergens meer narcissen vinden.
Die zijn ook uitgebloeid inmiddels
Dit is echt heel irritant ja, ik merk het ook de afgelopen jaren. Doe ze wat later in de verkoop en dan tot net na pasen. Die chocolade enzo komt echt wel op?
Oh joh, dacht dat ze gewoon uitverkocht waren. Dan maar gele tulpen ![]()
Laatst was in het nieuws dat er minder paaseieren zijn verkocht dit jaar (vanwege de hoge prijzen geloof ik), wellicht hebben winkels daardoor minder ingekocht.
Bij onze AH echt nog zooooveel maar wat een prijzen. Ik heb ze ook maar laten liggen.
Hier ook bij zowel de albert heijn als lidl, grote voorraad nog. Ik wacht op de 50% korting
Jup ik ben blij dat ik vorige week dacht, laat ik maar al wat meenemen voor Pasen, want er was sinds donderdag geen paasei meer te vinden in de AH.