Partij van/voor de grammatica lijkt me
Haha ik loop in het centrum van Leiden en daar is een windmolen en er stonden vier toeristen:
“Guys guys!! We have our first windmill!”
“Waaaaaaaaaaaauw
“
“Woooooow ”
Zo cute
Een windmolen?! Leip.
Ik heb net scones gebakken en de keukenweegschaal deed het niet meer. Toen moest ik zo’n ouderwetse gebruiken en voelde ik me echt zo
is dat Kim K?
Hahaha ja
Voor je man die 432 maanden oud is?
Heb koekjes bij de Hema gekocht en t zijn echt van die vies lekkere doorvreetkoekjes
Heb ze nu op loopafstand neergelegd zodat ik er af blijf want ben toch te lui om van de bank af te komen
Ik ging vandaag nietsvermoedend naar een nieuwe fysiotherapeut omdat ik snel pijn heb als ik hardloop. En de fysio is dus ook een manueel therapeut; en dat was echt een hele beleving. Werd echt halfnaakt dubbelgevouwen en gekraakt terwijl ik dacht dat we alleen maar even gingen praten
Ken je d’r amish fotoshoot niet?
@Solee ja natuurlijk
@Tamara ik vind het echt jammer dat de Hema geen koekjesafdeling meer heeft. Had dat zo graag mee willen maken en koekkruimels willen kopen
20u geland, 22u koffer uitgepakt. Ben trots op mezelf normaal ligt ‘ie nog twee weken half uitgeruimd op de slaapkamer.
Haha memory unlocked - 15 jaar geleden at ik een pak koggetjes elke lunchpauze. Heeeeerlijk
Ik kan de culturele zeitgeist echt niet meer volgens sinds de enige sociale media die ik nog gebruik dit forum voor de zeikposts is
Ik was aan het doem scrollen en toen zag ik dit. Het eerste wat ik dacht was waarom? Tweede wat een gedoe om je douche droog te maken na gebruik.
Haha Dan heb je wel keuze
Wat een gedoe joh
Extreme couponing
Keuzestress ja
Wat een nachtmerrie om dat schoon te houden, joh. Ik vind mijn vijf flessen eigenlijk al te veel
Oh wat een heerlijke ochtend dit! Ik heb een amandelcroissant gehad, koffie gedronken met een collega, al wandelend met een vriendin gebeld en zit nu op het terras in de zon te wachten op mijn vriend.
En de fietsenmaker belde ook nog dat mijn racefiets bijna klaar is dus ik kan deze paasdagen ook nog fietsen!
Ik ga volgend jaar trouwen met mijn vriendin. Vet veel zin in en vanaf begin af aan heb ik gezegd dat ik nooit weer in een jurk zou. Gisteren zijn we naar een bruidszaak geweest (alleen wij 2, zo leuk) om een jumpsuit te passen die me wel wat leek. Toch begonnen met jurken want wilde wel weten hoe ik me er in zou voelen. En bij jurk 1 dacht ik al; dit voelt eigenlijk helemaal niet zo gek. Dus wat jurken verder gepast en opeens had ik 'm aan; de jurk Ik ben zo zoekende geweest naar mezelf de afgelopen jaren, wilde vooral even niet in het vrouwelijke keurslijf hoeven passen en nu is er gewoon ruimte voor een prachtige trouwjurk. Zwierig, passend bij mij én kan gewoon met ee sneakertje. Ben zo trots op mezelf en zit de hele tijd de foto’s te kijken.
Waarom ik dit hier deel? Ik wil dat het voor iedereen een verrassing is dat ik in een jurk ga trouwen dus mijn toekomstige vrouw weet dit als enige. Maar moet het echt even kwijt.