Ik luister een podcast over klassieke muziek, en bij Brahms hebben ze het over dat ‘hij last had van demonen.’
Wat een Waylon-type joh
Ik luister een podcast over klassieke muziek, en bij Brahms hebben ze het over dat ‘hij last had van demonen.’
Wat een Waylon-type joh
Toen ik 100 jaar geleden bij de HEMA werkte had je de koekjesafdeling nog. Zo ‘jammer’ als er koekjes kapot gingen
Wat leuk! Gefeliciteerd
Zat ook nog eens achter een getrouwde vrouw aan…
In mijn beleving was er ‘vroeger’ veel meer voorraad van feestdagen producten? De bolletje koekjes zijn ver voor de pasen of kerst al op, ik kon in 3 verschillende ah’s vandaag geen paasei meer vinden en ook bij de hema waren geen paaseieren meer te koop. Ik weet dat ik laat ben maar in mijn beleving lag dit vroeger na pasen nog in overschot in de winkel?
Ik had precies hetzelfde! Alles ligt zo vroeg in de winkel dat de dagen voor de feestdag niks meer te krijgen is. Zo irritant. Ik vind het ook gewoon niet nodig om weken voor Pasen al paaseitjes enzo te hebben, maar ik kon amper wat vinden.
Nou niet helemaal hetzelfde maar ik kon nergens meer narcissen vinden.
Die zijn ook uitgebloeid inmiddels
Dit is echt heel irritant ja, ik merk het ook de afgelopen jaren. Doe ze wat later in de verkoop en dan tot net na pasen. Die chocolade enzo komt echt wel op?
Oh joh, dacht dat ze gewoon uitverkocht waren. Dan maar gele tulpen
Laatst was in het nieuws dat er minder paaseieren zijn verkocht dit jaar (vanwege de hoge prijzen geloof ik), wellicht hebben winkels daardoor minder ingekocht.
Bij onze AH echt nog zooooveel maar wat een prijzen. Ik heb ze ook maar laten liggen.
Hier ook bij zowel de albert heijn als lidl, grote voorraad nog. Ik wacht op de 50% korting
Jup ik ben blij dat ik vorige week dacht, laat ik maar al wat meenemen voor Pasen, want er was sinds donderdag geen paasei meer te vinden in de AH.
Ik werd iedere keer zo treurig van die prijzen dat ik gewoon nog geen paasei gehad heb dit jaar.
Ja ik heb ook het idee dat ze lekker op tijd opruimen steeds! Merkte dat rond kerst ook al.
Maar ik stond vandaag ook met een halfgevuld zakje paaseitjes van de appie eigen merk voor 4 euro hahahaha no thank u
Ik zat helden van hier te kijken en ze moesten communiceren met een Slowaakse man:
“You say it when it hurts you he?”
Ik zag gisteren voor het eerst een paar wit uitgeslagen voeten met hielkloven in sandalen. Ik snapte het opeens helemaal waarom sommige mensen dat niet leuk vinden om te zien.
Bij de Hema hier waren ze idd al aan t opruimen en de schappen voor volgende week voorbereiden
En snap dat ze dat moeten doen hoor, maar met feestdagen valt het gewoon meer op