Vind die filmpjes van de vergistoeristen op TikTok echt heerlijk
helse kater maar pizza 4 breakfast ![]()
Ik vind dit dus super zielig
🥹 kan er ook eigenlijk niet om lachen
Nou dit. Het is inmiddels ook al 11 jaar koningsdag ipv koninginnedag
Dit is alleen niet vanwege koninginnedag, maar omdat het nu ineens op 26 april werd gevierd in plaats van 27 april vanwege de zondag. Die uitzondering is zeker wel te vinden online, maar snap de verwarring hierbij wel beter.
Ohja tuurlijk!
dan is het idd wel beter te begrijpen dit jaar. Ik ken ook wel mensen die dachten dat het een grap was dat het dit jaar op zaterdag gevierd werd ipv de 27e
Ahh nooo ik zit me al 20 min te verheugen op een bestelling Cinnastix van domino’s, wordt hij net geannuleerd ![]()
Gecondoleerd en heel veel sterkte de komende tijd.
Ik word op TikTok zwaar gespamd met ozempic verkopers… dus ik denk ik reageer een keer… wou ik even kwijt
Ik ga naar kantoor en zit al in de trein maar wegens tijdgebrek heb ik m’n teva’s aangetrokken vandaag want als ik sokken/veters had moeten doen had ik de trein niet gehaald. Gelukkig zijn we heel informeel maar toch ![]()
Oké Bonnie
Ik mis de middelvinger emoji hier als reactie
Zo schattig, kennelijk had mijn man van de week een jongetje (van 7 oid) geholpen met de ketting weer op zn fiets te krijgen en laten zien hoe je dat kon doen.
Hij belde namelijk net aan met ‘hier woont iemand die mijn fiets heeft gemaakt en die wou ik bedanken’. Zag ik dat dat jongetje geld vast had, dus ik vroeg of dat was om te bedanken en dat dat echt niet hoefde. Had hij dus 10 cent en een muntje waarbij je bij een speeltuin op van die karretjes kan rijden voor mn man meegenomen. Dat is wel next level schattig. Dat jongetje ook helemaal blij toen hij een boks kreeg van mn man en het geld (natuurlijk) mocht houden.
Ik zou zo naar Barcelona vliegen voor werk, maar daar is nu een giga stroomstoring. Ik had al mega anxiety voor de trip, dus ik hoop nu gewoon dat die vlucht gecanceld wordt ![]()
Een gedachtegang die ik nooit zal kunnen volgen
Goed dat hij het deed! Afgelopen weekend sprak mijn vriend een meisje aan dat keihard zat te bellen en flink aan het schelden was (o.a het k-woord). Hij zei haar heel rustig of ze alsjeblieft op haar woorden kon letten en die meid reageerde enorm agressief. Toen haar vriendin erbij kwam begonnen ze ook met geweld te dreigen. Dan vraag je je echt af wat er is misgegaan met die opvoeding.
? Totaal iets anders
gelukkig maar, zo zie je maar weer dat angsten zoveel dingen voor je kunnen verpesten die voor veel andere mensen super leuk zijn
Ik fietste net achter een vader met dochter die net zonder zijwieltjes kon fietsen en ik deed heel voorzichtig, fietste langzaam achter ze tot het veilig was er langs te gaan. Dus ik bellen, schreeuwt die vent naar me “jaja, rustig, ik had je al gezien, vies dik wijf”.
Zo jammer dat ik dan 5 minuten later pas besef wat hij zei en dan dus niet meer kan reageren.
Whatthehellyyyyy