Ik ben mijn havermout aan het eten en op de één of andere manier smaakt het echt naar een shotje met chocolade smaak??? Het komt waarschijnlijk omdat net mijn tanden heb gepoetst, maar dit is echt zo’n mindfuck en ik heb honger
ja ik was echt een harry potterkind in hart en nieren maar ik vind het ZO bizar dat mensen nu gwn al die shit nog consumeren alsof er niks aan de hand is (ook hier)
edit oke sorry ff verder venten want ook buiten jkankerterf rowling om vind ik het echt bizar en doodeng dat de transhaat (net zoals racisme en islamofobie) ineens zo enorm lijkt te groeien. mijn vrienden die trans zijn zeggen zich onveiliger dan ooit te voelen maar het enige ‘probleem’ waar dan aandacht aan wordt geschonken is dat gezeik over transvrouwen in sport. echt zo’n ontzettend non-issue.
Ughhh ik heb echt een baal ochtend
Ik moet zo 60 km fietsen met mijn backpack op mijn rug. Het regent en het dichtstbijzijnde cafe waar ik kan schuilen is pas over 16 km. Ik heb de ergste spierpijn ever in mijn benen. Ik ben ongesteld en ik wil gewoon niks doen. Ik ben al 23 min te laat voor uitchecken en voel me gewoon echt even zielig. Ik dacht er nog over na om hier een nacht bij te boeken, alleen om langer te chillen, maar ik vind het niet zo een chille plek
Edit: ik heb me weer herpakt hoor! Het stopte met regenen toen ik vertrok, fietsen met backpack viel mee, bijna de hele weg naar het cafe was naar beneden en nu zit ik dus aan de koffie en een dadel scone in het cafe waar ik afgelopen 5 dagen al 3 keer ben geweest (en het blijkt dat ze pas een week open zijn, zo leuk!).
Oh en bonus: ik heb mezelf getrakteerd op een eigen motel kamer. Eindelijk weer even alles voor mezelf!
Het is vandaag rotweer. Voor mij een perfect moment om het goudborduren even uit te vogelen
Ik heb drie verschillende dingen gebakken dit weekend, en natuurlijk ook gegeten, heel veel chocolade gegeten en ik dacht echt ‘ik kan niet meer’ maar nu heeft de buurvrouw ook nog heel lekker uitziende taart gebracht
Ik heb spijt dat ik uit verveling het kattentopic heb gelezen
Haha waarom, is het zo erg?
Ja tmi topic is er niets bij haha
zat zelf ook echt te twijfelen of het niet te goor was om te posten eigenlijk
sorry voor jullie trauma
(wil mezelf wel even verdedigen dat ik het zelf ook HEEL VIES vond ik wil niet dat jullie mij smerig vinden namelijk)
Nou vandaag was ook wel een uitzondering hoor. Gadver.
ik heb spijt dat ik uit nieuwsgierigheid ben gaan kijken, gelijk misselijk
Nou daar ga ik, op naar het kattentopic
En, did you survive??
0/10 would not recommend
Voorheen had je na Pasen/Kerst enz altijd nog 50% korting of 1 + 1 gratis op die artikelen maar nu ook helemaal niet meer. Alles is idd op.
De AH hier om de hoek heeft nu een grote kar staan met 1+2 gratis op alles, vooral van die speciale smaken paaseieren en koekjes.
Maar dan is een klein zakje van 200 gram €6 ofzo
Ooh dat is wel leuk! Is wel 6 euro maar heb je wel wat exclusievere en voor het idee 3 zakjes hahaha. Zo werkt dat in je hoofd
Hier hebben ze de luxe paaseieren 50% korting. vlgm is het dan 2 euro voor 150 gram. Gewone eieren zijn helemaal niet afgeprijsd
Ik heb die m&m bunny’s bij AH met 50% korting gekocht. Er lagen nog heel veel zakken chocolade-eitjes, maar ook ferrero enzo en afbakbrood.
Mijn oma is gisterenmiddag overleden