Wat je even kwijt wil #70

Gecondoleerd 🩷

4 likes

Gecondoleerd en sterkte!

2 likes

Gecondoleerd en veel sterkte!

2 likes

Ach, veel sterkte gewenst!

2 likes

Ik ben erachter gekomen dat ik mijn favo game uit de 90’s online kan spelen, perfecte timing aangezien ik 2 weken vakantie heb. Nu heb ik de hele nacht gedroomd van Earthworm Jim, wat een nostalgie.

16 likes

M’n baas begroette mij net met “he lekkerding!” :woozy_face: volgens mij floepte het eruit, want hij schrok er zelf ook van

4 likes

perfect moment om loonsverhoging te eisen, als compensatie van je trauma

19 likes

Haha echt toevallig, heb hier vanmiddag ook echt een meeting over

28 likes

Mijn vader is eergisteren overleden. De afgelopen weken ben ik elke dag bij hem geweest in het hospice wat fucking zwaar was. Vandaag is de eerste dag sinds weken dat ik niks echt “moet” doen. Ik ging net boodschappen halen en in de supermarkt dacht ik echt: wtf ben ik aan het doen. Nu komt de klap pas van de afgelopen weken. Mijn beste vriendin zei gelukkig net gelijk dat ze vanavond komt en bij mij blijft slapen. Valt toch ineens zwaar om dan thuis te zitten.

93 likes

Heel veel sterkte gewenst met dit enorme verlies.

Lief dat je vriendin vandaag langskomt om je te steunen.

10 likes

Wat ontzettend verdrietig. Heel veel sterkte en fijn dat je nu niet alleen hoeft te zijn. :heart:

2 likes

Heel veel sterkte :heart: wat een intense weken heb je gehad, fijn dat je niet alleen bent vanavond

2 likes

Wat verdrietig, heel veel sterkte :heart:

7 likes

Heel erg veel sterkte :heart:

2 likes

Heel veel sterkte :heart:

2 likes

Ik kom ook uit zo’n soort situatie maar dan met mijn ‘stiefmoeder’ . Ook bijna iedere dag naar het hospice. Ik vond het intens zwaar en verdrietig. Wel mooi dat je het hebt kunnen doen voor je vader. Gecondoleerd en heel veel sterkte met alles wat er nu op je afkomt. Heb je broers of zussen?

7 likes

Dankjewel, jij ook gecondoleerd. Ik heb een zus, maar zij had geen contact met mijn vader. Ze helpt gelukkig wel veel met het uitzoeken van alle regeldingen en ze is er veel voor mij.

4 likes

Oké dat is in ieder geval heel fijn. Er komt zoveel op je af en dan is het heel prettig om dat niet allemaal alleen te hoeven doen. Ik vond het hospice trouwens echt zo ontzettend bijzonder, dat er zoiets bestaat met zulke lieve mensen. Ik kijk daar wel met een goed gevoel op terug.

4 likes

Veel sterkte. Knuffel :heart:

3 likes

Ik loop weer eens door amsterdam en oh mijn god ik mis amsterdam zo :sob: echt een slecht besluit geweest om weg te verhuizen (en dan ook niet naar een andere leuke grote stad als Rotterdam te verhuizen)

8 likes