IK ZIE ZON omg ik word hier blij van
Jaloers! Hier is het al de hele dag zo mistig
Hebben jullie ook wel eens dat je iemand kort ziet, maar je zo een fijn gevoel krijgt dat je eigenlijk wil vragen of diegene je vriend wil worden?
Ja haha en heb ook wel eens mān nummer aan iemand gegeven na een kort gesprekje! Diegene reageerde toen superenthousiast maar heeft uiteindelijk niets gestuurd hehe (hoeft ook niet natuurlijk, ik deed het expres zo dat het initiatief bij haar lag om er iets mee te doen of niet).
En soms zie ik iemand fietsen en denk ik wajoo die ziet er heel tof uit
Ja, best vaak!
Ja maar andersom heb ik het eigenlijk veel vaker, dat ik iemand zie en denk jezus jij bent irritant.
Dit vind ik zooo lief š„¹ een blije vader is echt het beste wat er is
Vandaag en morgen niet hoeven koken omdat er zoveel kliekjes waren. Heerlijk.
Veel te veel sushi besteld, alles in huis voor cocktails, kind op bed en vriend weg⦠niemand kan mij iets maken vanavond
Hahaha! Ik zie voor me dat je hem vastbindt met handboeien aan het bed en dat hij zichzelf dan steeds bevrijdt haha
Heel even klagen, ik ben ongesteld en heb daarbij echt nare buikpijn bovenin mn buik (niet die lage baarmoederpijn). Het voelt echt mega vervelend, alsof ik een baksteen in mn maag/darm(?) heb zitten. Nooit zo gehad tijdens mān menstruatie, maar misschien nog een restje van het kersteten of nog steeds van slag van mn buikgriep van vorig weekend.
Ik heb gisteren en vandaag Mufasa gezien (ja toevallig met 2 verschillende groepjes, heb filmtegoed dus vond het wel prima)
Maar nu heb ik de hele tijd dat liedje van I always wanted a brothaaa, thank you for being my brothaaa
in mijn hoofd
02:19
Ik heb een levende, half bevroren muis mee naar huis genomen en dat doe ik dan want zielig; maar nu heb ik die muis in een doos en dan is dat echt tering lastig? Want ik wil eigenlijk gewoon dingen gaan doen, maar stel die muis ontwaakt helemaal dan gaat hij uit die doos.
Waar vind je een half bevroren muis? Gewoon buiten?
Ja hij zat op de stoep en bewoog niet toen ik aankwam. Hoop dat het alleen de kou is en hij niet vergiftigd is oid.
Ach nee. Wat sneu⦠Nou, beterschap voor de muis. Hoop dat ie gauw naar buiten kan en jij je gang kan gaan.
De meeste mensen willen juist geen muizen in huis
Ik heb gister 1 koffie bij een lunchtentje gedronken. De rest alleen dingen gegeven van thuis en water gedronken. Toch ben ik tot 6 wakker geweest en nu alweer keihard aan het gaan. Vanmorgen voelde het alsof mn tong droog was en ik de koffiebonen had gelikt. Heb nog altijd een super droge mond ondanks drinken. Twijfel bijna of er meer in die koffie zat⦠normaal kan ik een kop koffie prima handelen.
Kan je hem niet ergens in een schuurtje zetten met een kruikje? Klein flesje water vullen met heet water en daar dan een washand omheen. Daar het muisje tegenaan leggen.
Cafeine heeft een halfwaardetijd van 5 uur zoiets, dus na 20 uur is er nog maar 6% cafeine over in je lijf, dus zal toch niet daarvan komen!