Wat je even kwijt wil #70

Dat is België haha maar zoals Falula hierboven zegt, het kan nu allemaal digitaal :sweat_smile:

3 likes

Hahah ja ik herkende in @grace haar post ook direct het oude Belgische systeem

2 likes

Is idd wel weer een aantal jaar geleden :joy: maar heb met tranen van geluk mijn DigiD weer gebruikt na mijn remigratie

Ik was ook altijd dat stomme kastje kwijt waar je je ID in moest steken??

4 likes

Er is nu dus een app die gelijkaardig werkt als DigiD!! Echt heeeerlijk, want ik had altijd hetzelfde probleem.

België is echt on a roll wat betreft digitalisering de laatste jaren

5 likes

Hahahah ja dat klopt Engelsen zijn juist heel erg anti direct zijn :joy: Ze zeggen meestal liever niks. Maar hoewel ik de Nederlandse directheid ook wel kan waarderen vond ik het eigenlijk weleens fijn dat zij dat niet zo waren haha. Sowieso heb ik daar echt de leukste tijd van mijn leven gehad want ze waren gewoon veel losser, grappiger, vriendelijker en je kon echt super goed met ze feesten back in the day haha. Vond het echt heel anders dan hier.

7 likes

Ahhh ja kan ik me echt helemaal voorstellen! In mijn herinnering had jij ook heel lang een relatie met een Brit toch?

Ik wist nog toen ik voor het eerst met Britten ging daten, hoe complimenteus ze waren t.a.v. Nederlandse mannen? ‘Wat zie je er mooi uit’, ‘jouw kledingstijl is zo tof’, etc. Kan me niet herinneren dat ik dat op regelmatige basis hoorde van Nederlandse mannen op de eerste paar dates.

2 likes

Iedere dag van deze week heb ik al een grote tegenslag gehad en zojuist ben ik toch door de regen naar de sportschool gegaan. Op de terugweg wilde ik mezelf belonen met een toetje waar ik heel veel zin in had, dus door de regen omgefietst naar de supermarkt. IS DAT TOETJE UITVERKOCHT.

Echt de druppel dit. Ik kruip in bed en kom er niet meer uit tot 2030.

33 likes

Recept: ‘maar let erop dat je voldoende ruimte tussen de koekjes overlaat, de koekjes vloeien in de oven namelijk uit.’

Ik: 12 koekje met zo’n 2 cm ertussen moet vast passen!

Resultaat :clown_face:

Wel echt een slecht en onduidelijk recept ook. Nu maar hopen dat het te eten is :joy:

23 likes

Wel chill dat je nu maar 1 koekje hoeft te eten

46 likes

17455204899604565984580545064327

13 likes

Ik had net na het sporten lekker eten afgehaald en fietste met die zak aan mijn stuur, proberen twee kinderen op een fatbike terwijl ze langs me rijden mijn fucking eten te stelen :clown_face:

3 likes

ik neem aan dat je het met je leven beschermd hebt en zij pech hebben??

Nee niet gelukt :hocho: maar wel een nieuw fatbike dieptepunt

12 likes

WTF

4 likes

Ja klopt! We zijn nog steeds samen! haha En dit vond ik dus ook. Ik vond toentertijd Britse mannen echt veel flirteriger, gezelliger en dus ook leuker dan Nederlandse mannen. Ik vind Nederlandse mannen altijd zo onnodig arrogant doen ofzo in vergelijking? Kan het niet uitleggen haha. Heb het er weleens met een vriendin over gehad en die wist precies wat ik bedoelde :joy:

4 likes

Ik ben sinds een lange tijd weer aan het haken en heb zonder patroon een mutsje gehaakt voor mezelf. Zo blij mee haha.

16 likes

Ahhh vet leuk!!

Ik weet ook echt precies wat je bedoelt! :joy:

1 like

Ik voel me soms zo buitenspel gezet in mn eigen familie. Nu ligt iemand op sterven, blijkt dat ze met zn allen al even (samen) zijn geweest want dat hadden ze even tijdens werk besproken. Iedereen werkt in hetzelfde familiebedrijf behalve ik, dus dan vergeten ze altijd mij te vragen (bij allerlei dingen) maar deze vind ik wel extra pijnlijk.

11 likes

Oh wat shit zeg! Kun je wel nog langs gaan?

4 likes

Ze is nu blijkbaar nog amper aanspreekbaar (en dus blijkbaar gisteren, eergisteren wel), dus zit nu te twijfelen
en nog even te verwerken (ik weet het oprecht 5 minuten)

Edit: heb mn moeder gebeld maar die gaat nu vragen of ik nog uberhaupt langs mag komen.

12 likes