Oh wat een moeilijke situatie zeg
Ben er net geweest en ze was heel helder dus nog goed afscheid kunnen nemen, vind ik heel fijn.
Ah gelukkig! Veel sterkte
De hond van mijn onderburen kwispelt altijd zo hard als ze thuiskomen dat ik het kan horen, ik denk dat hij met zijn staart dan tegen de muur komt ofzo. Vind dat zoān schattig geluid. Dat geeft me hetzelfde gevoel als het getrippel van hondenpootjes op een hard oppervlak
ik zie net een AI tiktok van de paus en jezus die onder āknocking on heavens doorā oa door de hemel aan het vliegen zijn geĆ«dit als een montage homevideoās van de overleden vrouw van de hoofdpersoon van een romcom/drama
oh hij (de paus) wordt naarmate het filmpje vordert ook steeds jonger hahahaa
Ik heb hier toch echt beelden bij nodigš
Hahaha dit klinkt echt heel bizar, kun je 'm delen?
Wat een achtbaan. Wel van genoten.
Precies wat mān drunkenmunkey-mind nodig heeft!
Mān man en ik moesten gisteravond heel hard lachen omdat ik een flirterig berichtje van een oud collega kreeg die in de kroeg stond. En ik zat op dat moment met een groen gezichtsmasker, in mān panterbadjas met eetvlekken onderuit gezakt op de bank. Het contrast was zo groot, hij moest eens weten.
Ik heb gisteravond 1,5 glas bier gedronken en ik heb nu koppijn. Hoe dan?!
Altijd weer met koningsnacht ga ik een drankje doen en heb ik op koningsdag zelf spijt omdat ik een kater heb Ga vanmiddag nog naar een festival rip.
Wel heel cute, mijn zwager en ik zijn beste vrienden sinds de middelbare school en ik was gisteren samen met hem. Er kwamen meerdere mensen naar mij toe dat ik en āmijn manā zo leuk zijn samen omdat we altijd allemaal achtelijke dansjes samen doen Elke keer weer uitleggen dat het niet mijn man is hahaha.
Ik haat het zo dat mijn beste vriendin op haar telefoon zit in de auto. Ik hoop dat ze een boete krijgt. Ik heb mijn reactie al voorbereid, lekker voor je.
Ik kan dus vanaf mijn nieuwe huis zo het bos in (ofja 10 min lopen) echt zo chill
Dus net terug van een rondje hardlopen, deels door het bos (mijn oude rondje was langs de snelweg, nu hoor ik alleen blaadjes knisperen en vogels fluiten).
Miss kan je AutoModus aanraden
Voor elke kilometer die je zonder telefoon rijdt krijg je geld voor kika, de voedselbank of een ander goed doel (van Interpolis)
Ik begin mijn stem te verliezen door een verkoudheid en klink bij vlagen echt als Slijptol van Powned. š«
Heb komende week ook belangrijke dingen dus ziek chill getimed dit.
Ben zo brak. Voor mn gevoel niet eens zooo veel gedronken gisteren. Heb alleen mn gouden regel, na elk wijntje een glas water, niet gevolgd.
Heb nu zoān hoofdpijn en al 2x boven een emmer gehangen
En mn vriend is nu van die vieze instant noedels aan het halen.
Echt ergste gevoel dat er bestaat
Ik was gisteravond op een feestje en het was echt bijna lachwekkend hoeveel vrouwen er Ćets met panterprint aan hadden, haha inclusief mezelf overigens, maar mān vriend, die zulke dingen nooit opvalt, zei: jezus dit lijkt wel afgesproken ofzo!? Haha, vooral een panter bomberjack. #petvanket