Wat je even kwijt wil #70

Oh wat een moeilijke situatie zeg :kissing_heart::kissing_heart:

3 likes

Ben er net geweest en ze was heel helder dus nog goed afscheid kunnen nemen, vind ik heel fijn.

83 likes

Ah gelukkig! Veel sterkte :kissing_heart:

5 likes

De hond van mijn onderburen kwispelt altijd zo hard als ze thuiskomen dat ik het kan horen, ik denk dat hij met zijn staart dan tegen de muur komt ofzo. Vind dat zo’n schattig geluid. Dat geeft me hetzelfde gevoel als het getrippel van hondenpootjes op een hard oppervlak :smiling_face_with_three_hearts:

59 likes

ik zie net een AI tiktok van de paus en jezus die onder ā€˜knocking on heavens door’ oa door de hemel aan het vliegen zijn :sob: geĆ«dit als een montage homevideo’s van de overleden vrouw van de hoofdpersoon van een romcom/drama

oh hij (de paus) wordt naarmate het filmpje vordert ook steeds jonger hahahaa

5 likes

Ik heb hier toch echt beelden bij nodigšŸ˜‚

8 likes

Hahaha dit klinkt echt heel bizar, kun je 'm delen?

3 likes

haha ja TikTok - Make Your Day

10 likes

Wat een achtbaan. Wel van genoten.

4 likes

Precies wat m’n drunkenmunkey-mind nodig heeft!

3 likes

M’n man en ik moesten gisteravond heel hard lachen omdat ik een flirterig berichtje van een oud collega kreeg die in de kroeg stond. En ik zat op dat moment met een groen gezichtsmasker, in m’n panterbadjas met eetvlekken onderuit gezakt op de bank. Het contrast was zo groot, hij moest eens weten.

17 likes

Ik heb gisteravond 1,5 glas bier gedronken en ik heb nu koppijn. Hoe dan?!

2 likes

Altijd weer met koningsnacht ga ik een drankje doen en heb ik op koningsdag zelf spijt omdat ik een kater heb :sob: Ga vanmiddag nog naar een festival rip.

Wel heel cute, mijn zwager en ik zijn beste vrienden sinds de middelbare school en ik was gisteren samen met hem. Er kwamen meerdere mensen naar mij toe dat ik en ā€œmijn manā€ zo leuk zijn samen omdat we altijd allemaal achtelijke dansjes samen doen :joy: Elke keer weer uitleggen dat het niet mijn man is hahaha.

6 likes

Ik haat het zo dat mijn beste vriendin op haar telefoon zit in de auto. Ik hoop dat ze een boete krijgt. Ik heb mijn reactie al voorbereid, lekker voor je.

8 likes

Ik kan dus vanaf mijn nieuwe huis zo het bos in (ofja 10 min lopen) :smiling_face_with_three_hearts: echt zo chill

Dus net terug van een rondje hardlopen, deels door het bos (mijn oude rondje was langs de snelweg, nu hoor ik alleen blaadjes knisperen en vogels fluiten).

65 likes

Miss kan je AutoModus aanraden :clown_face:
Voor elke kilometer die je zonder telefoon rijdt krijg je geld voor kika, de voedselbank of een ander goed doel (van Interpolis)

5 likes

Ik begin mijn stem te verliezen door een verkoudheid en klink bij vlagen echt als Slijptol van Powned. 🫠
Heb komende week ook belangrijke dingen dus ziek chill getimed dit.

1 like

Ben zo brak. Voor mn gevoel niet eens zooo veel gedronken gisteren. Heb alleen mn gouden regel, na elk wijntje een glas water, niet gevolgd.
Heb nu zo’n hoofdpijn en al 2x boven een emmer gehangen :sob:
En mn vriend is nu van die vieze instant noedels aan het halen.

9 likes

Echt ergste gevoel dat er bestaat :sob::sob:

5 likes

Ik was gisteravond op een feestje en het was echt bijna lachwekkend hoeveel vrouwen er Ć­ets met panterprint aan hadden, haha inclusief mezelf overigens, maar m’n vriend, die zulke dingen nooit opvalt, zei: jezus dit lijkt wel afgesproken ofzo!? Haha, vooral een panter bomberjack. #petvanket

8 likes