Wat je even kwijt wil #70

Ik ben echt compleet overprikkeld, moe, chagrijnig en heb uit frustratie net 3 wijn achterover getikt. Niet handig. Tis 18u en ik zit half teut en nog steeds chagrijnig op de bank.
Lieve mensen; alcohol is niet de oplossing.

7 likes

Ik krijg eindelijk mijn stookkosten uit 2023 terug die ik eigenlijk in juli 2024 had moeten ontvangen…
Hou me hart vast vast voor de stookkosten 2024.
Enfin, blij dat ik het terug krijg want het is een aardig groot bedrag!

6 likes

Ik kreeg echt allemaal foto’s van een tuin gestuurd. En toen dacht ik wie is dat. Maar diegene vraag ik altijd alles als het om tuinieren gaat (wat ik nietttt kan en hij wel). En nu staat hij dan in een kroeg van die foto’s te sturen haha. Ik vind het wel schattig. Ook hoe een bepaald boompje is gegroeid enzo awh

4 likes

Mijn vriend en ik waren op de trein aan het wachten en een stuk verderop waren er twee jongens die een onbekend meisje wat alleen op een bankje zat lastig vielen (beide erop af, allebei aan 1 kant, een jongen meteen arm om haar schouder, meisje overdonderd) en mijn vriend aarzelde geen moment en ging erop af om ze aan te spreken (ja het was maar een grapje meneer!!!). Op zulke momenten ben ik zo trots dat hij gewoon meteen denkt hey dit is niet oké en ook er naar handelt. Wel kut dat het nodig is though

105 likes

Vind die filmpjes van de vergistoeristen op TikTok echt heerlijk

11 likes

helse kater maar pizza 4 breakfast :partying_face:

13 likes

Ik vind dit dus super zielig :joy:🥹 kan er ook eigenlijk niet om lachen

18 likes

Ik begrijp gewoon niet hoe dat nog kan in internet era van vandaag? Google je geen specifics voordat je op reis gaat voor een evenement?

Niets te maken met Koningsdag, maar ik zag laatst ook echt een hilarische TikTok van een meid die dacht tickets te hebben voor optreden van komiek James Acaster, komt ze er een uur voor de show achter dat ze geboekt had voor een DJ setje van hem :joy: Zo zuur

4 likes

Nou dit. Het is inmiddels ook al 11 jaar koningsdag ipv koninginnedag

8 likes

Dit is alleen niet vanwege koninginnedag, maar omdat het nu ineens op 26 april werd gevierd in plaats van 27 april vanwege de zondag. Die uitzondering is zeker wel te vinden online, maar snap de verwarring hierbij wel beter.

35 likes

Ohja tuurlijk! :joy: dan is het idd wel beter te begrijpen dit jaar. Ik ken ook wel mensen die dachten dat het een grap was dat het dit jaar op zaterdag gevierd werd ipv de 27e

5 likes

Ahh nooo ik zit me al 20 min te verheugen op een bestelling Cinnastix van domino’s, wordt hij net geannuleerd :mad:

5 likes

Gecondoleerd en heel veel sterkte de komende tijd.

2 likes

Ik word op TikTok zwaar gespamd met ozempic verkopers… dus ik denk ik reageer een keer… wou ik even kwijt :smiling_face_with_tear:

24 likes

Ik ga naar kantoor en zit al in de trein maar wegens tijdgebrek heb ik m’n teva’s aangetrokken vandaag want als ik sokken/veters had moeten doen had ik de trein niet gehaald. Gelukkig zijn we heel informeel maar toch :smiling_face_with_tear:

6 likes

Oké Bonnie

27 likes

Ik mis de middelvinger emoji hier als reactie

3 likes

Zo schattig, kennelijk had mijn man van de week een jongetje (van 7 oid) geholpen met de ketting weer op zn fiets te krijgen en laten zien hoe je dat kon doen.
Hij belde namelijk net aan met ‘hier woont iemand die mijn fiets heeft gemaakt en die wou ik bedanken’. Zag ik dat dat jongetje geld vast had, dus ik vroeg of dat was om te bedanken en dat dat echt niet hoefde. Had hij dus 10 cent en een muntje waarbij je bij een speeltuin op van die karretjes kan rijden voor mn man meegenomen. Dat is wel next level schattig. Dat jongetje ook helemaal blij toen hij een boks kreeg van mn man en het geld (natuurlijk) mocht houden.

158 likes

Ik zou zo naar Barcelona vliegen voor werk, maar daar is nu een giga stroomstoring. Ik had al mega anxiety voor de trip, dus ik hoop nu gewoon dat die vlucht gecanceld wordt :weary:

Een gedachtegang die ik nooit zal kunnen volgen

18 likes