Goed dat hij het deed! Afgelopen weekend sprak mijn vriend een meisje aan dat keihard zat te bellen en flink aan het schelden was (o.a het k-woord). Hij zei haar heel rustig of ze alsjeblieft op haar woorden kon letten en die meid reageerde enorm agressief. Toen haar vriendin erbij kwam begonnen ze ook met geweld te dreigen. Dan vraag je je echt af wat er is misgegaan met die opvoeding.
? Totaal iets anders
gelukkig maar, zo zie je maar weer dat angsten zoveel dingen voor je kunnen verpesten die voor veel andere mensen super leuk zijn
Ik fietste net achter een vader met dochter die net zonder zijwieltjes kon fietsen en ik deed heel voorzichtig, fietste langzaam achter ze tot het veilig was er langs te gaan. Dus ik bellen, schreeuwt die vent naar me “jaja, rustig, ik had je al gezien, vies dik wijf”.
Zo jammer dat ik dan 5 minuten later pas besef wat hij zei en dan dus niet meer kan reageren.
Whatthehellyyyyy
met je kind erbij nota bene ben je oke? fuck hem hoor, wat een loser
Ik ben mijn stem echt volledig kwijt en voel me verder ook niet te best terwijl ik eind deze week mijn eerste werkdag heb.
Nou zeg, wat een eikel, en inderdaad, lekker voorbeeld voor zijn kind ook, bah
Ja, ben oke hoor. Mijn eerste reactie was lachen want vond het zo’n domme en random opmerking. En vind het vooral sneu dat dat kind er bij was.
In wat voor algoritme ben ik terecht gekomen.
Ik ben nu bijna 21 uur wakker (was vanochtend vroeg op voor werk en net naar de bioscoop geweest) en zou het eigenlijk nog drie uur door willen trekken om te kijken of het me nog zou lukken om 24 uur door te halen heb ik al bijna een decennium niet gedaan denk ik.
Al een week lang gaat het in mijn vriendinnengroep over of mijn/onze favo influencer een nieuwe woning heeft precies tussen mijn huis en die van een vriendin (ik had het uiteraard meteen al herkend, maar er heerste nog twijfel bij de andere)
En nu post hij net een foto waar je mijn huis zelfs op ziet echt zin om hem elke keer tegen te komen in de supermarkt!
Wie dan?
Pieter (Valley!!)! Ik heb hem al een keer gespot in de van der valk, dus we zijn al bijna vrienden!!!
Wie is pieter haha
Onder welke steen leef jij?
Die is wel lekker veel thuis nu
Nog nooit van pieter valley gehoord haha…net zn insta opgezocht en nope.
is dit een serieuze vraag of maak je nou een grapje? ik heb ook echt nog nooit van deze persoon gehoord
Of ze dacht echt dat het over Pieter Omtzigt ging