Ziet eruit als een uitstekend algoritme
Jeetje wat dom dat hij blijkbaar zoveel deelt over zijn nieuwe huis online
Ahh laf Pieter Valley
Morgenochtend moet ik de sleutel van mijn oude huis inleveren en ondanks dat ik al ruim een week verhuisd en soort van gesetteld ben, ben ik toch een beetje verdrietig erom.
Gewoon een hele periode afsluiten en heb daar zoveel meegemaakt in die tijd en echt mega dieptepunten beleefd, maar ook zo enorm opgekrabbeld en sterker geworden. En dit voelt als een afsluiting en een nieuw begin en dat is helemaal oke, maar wel dubbel (ondanks dat ik echt heel erg blij ben met mijn nieuwe plek en me daar nu al thuis aan het voelen ben en 0 spijt heb van deze stap).
Fun fact, daar woonde ik dan weer zoân beetje naast!
De enige beroemdheid waar ik ooit vlak naast heb gewoond was de hond van radio 2.
Mân AirPods zitten momenteel in de was Had ze in mân zak gedaan toen ik bekende tegenkwam en vergeten eruit te halen
Nu hoor ik ze lekker tikken
Wat een felle zon, zelfs met insmeren heb ik na 20 minuten in de zon een rode arm. Smeer je in mensen!
Nog beter, probeer de zon te mijden tussen 12 en 3. En sowieso insmeren.
Kutttt doen ze het nog? Kan je je wasmachine niet op pauze zetten tijdens een programma?
Love mijn fietsenmaker, het is echt een goede gast en hanteert ook altijd eerlijke prijzen, nooit gezeik of dubieuze dure âproblemenâ oid. Ik was er net en hij was helemaal blij want hij had gisteren een topomzet gedraaid en nu kan hij morgen de winkel dicht doen en met zijn kind gaan zwemmen. Ik werd er gewoon ook helemaal vrolijk van!
Uiteindelijk inderdaad gedaan en ze deden het nog!!!
Wat gaat er voor idioot virus rond waarbij je spontaan je stem voor meerdere dagen verliest? Op kriebelhoest na nergens last van maar gewoon letterlijk geen stem meer al een paar dagen, echt heel fijn
Ik zit nog geen halfjaar bij deze sportschool en ging voor het eerst een andere les proberen. Vraagt een vrouw die de les ook volgt of ik het een beetje kon bijhouden. âNou voor een eerste keer vond ik het best goed gaan!â
âJa nou normaal is deze les wel echt veel zwaarder hoor, dit stelde niks voorâ
en bedankt
Covid.
Had ik toen bij mijn tweede besmetting. Verder 0 klachten, maar stem was foetsie
Zouden de cijfers weer hoger worden? Ik woon in een flat en man wat zijn mensen continu hard aan het hoesten maar kan ook elk ander virus zijn natuurlijk
Ik heb dit met hooikoorts, dus mss is het dat gewoon? Altijd als er een bepaald iets gaat bloeien, hapert ineens mijn stem. En kriebel in mijn keel/ droge ogen.
Oh ik heb wel hooikoorts maar dan de variant met niezen en traanogen, en daar had ik dit jaar nog niet echt last van. Toch maar starten met tabletten in de hoop dat ik snel weer kan praten, want dat doe ik graag dus dit is vreselijk saai
Ik slaap zoveel beter en fijner als ik alleen in bed lig. Oke, ik typ dit om 02:00 terwijl ik wakker lig, maar vind het ergens wel een verschil dat ik nu in elk geval niet steeds wakker gesnurk wordt maar gewoon ff naar het toilet moest.
Ik hou echt van dit weer maar elke keer wanneer ik buiten ben (en dat is nu niet veel want ik ben boven aan het klussen) continu een loopneus, traanogen en niezen. Zelfs toen straks toen ik even uit de raam hing om het goed af te plakken. Het perfecte weer is 's nachts regen en overdag dit weer.