Het lijkt ook ieder jaar drukker te worden. Feestjes op Zwarte Pad komen echt veel meer mensen van buiten de stad op af. Ik zit zelf wat meer in de ‘luwte’ en op dit soort avonden na woon ik hier fijn, maar ken ook mensen die 's nachts allemaal overlast hebben in de straat van dronken mensen/mensen die tegen huizen aanpissen etc. Het wordt er niet echt gemoedelijker op zo.
Ik heb een eierbal gegeten, was lekker (en Vega) maar een halve is eigenlijk n perfecte portie.
Oke Bonnie
Dan kan de andere helft in de koelkast om morgenochtend dat lekker op te peuzelen uiteraard
Er werden zakjes Haribo uitgedeeld en had die ik op de heenweg had aan de kinderen van mijn vriendin gegeven. En nu onderweg naar huis, werd er vlakbij mijn huis uitgedeeld en heb ik ze voor mezelf meegenomen en al op haha.
Ik ben moe, brak en ongesteld. Zou het liefst nu al lekker gaan slapen maar wil mijn ritme niet verpesten. ![]()
Met een keertje vroeg naar bed gaan is je hele ritme toch niet verpest? Anders ga je lekker met een boek in bed ofzo, het jezelf zo comfortabel mogelijk maken
Ik lag er vannacht niet bepaald vroeg in. Zie net dat ik dit een halfuurtje geleden heb gepost maar ik ben al sinds half 7 kapot en vind dat echt te vroeg. ![]()
Ga over een kwartiertje wel lekker slapen!
Ik ben ook ongesteld en lig nu al lekker in bed. Dat verstoort toch niet direct je ritme?
Moet dat het wel doen. Heb nu al bij twee webwinkels gehad dat ik een error kreeg bij het uitschrijven ![]()
Heb je mijn reactie gelezen? ![]()
Ik geef aan dat half 7 slapen wel erg vroeg is en ik vannacht erg laat sliep (tegen de ochtend aan).
Ik stond vannacht in de kroeg en een random gozer kneep in m’n bil en begon tegen me aan te schuren. Beveiliger zag het gebeuren, twijfelde geen seconde en greep hem bij de kraag en gooide hem via de nooduitgang naar buiten 🫶 echt top.
Ik vraag me af of iedereen bij mijn ah op zondag helemaal verstrooid rondloopt met een kater ofzo. Op zondag liggen de meest random producten ineens overal. Zoals afbakbroodjes tussen de wijn of een zakje geraspte kaas tussen de frisdrank. Echt altijd op zondag ![]()
HIer op zaterdag ochtend in de lidl, van mayonaise in de vriezer tot paprika’s tussen de chips. Ik denk dat het vooral luiheid is
Haha loop langs een huis waar ik iemand boven door een open raam heel hard mee hoor zingen met dat nummer van Marco Borsato en Lucie Silvas, dat is toch wel echt niche anno 2025 of niet. ![]()
Ik vind haar versie van nothing else matters beter dan die van Metallica ![]()
![]()
Ik dacht om kwart over 6: oh ik schilder nog even het kozijn en de deur bij de wc, zo gedaan.
Resultaat: bijna 8 uur en ik moet nog eten
(en mn eten moet 15 min in de oven )
Haha ik moet er om lachen, ik ga het straks luisteren. Zij was toen wel echt overal! Toen een vriend van mij overleed zong een vriendin van hem een nummer van haar op de uitvaart en dat was zo mooi en emotioneel toen, ik moet nog steeds janken als ik dat hoor. ![]()
Wooow net opgezocht en ik herken hem nog haha. Lekker meeschreeuw nummer
What you’re made of?