Wat een lieve man, die hoogleraar Theologie bij Eva
Heeft gewoon bier gedronken met onze nieuwe paus ![]()
Oh nee wijn
Ja die opmerking toen Leo wegliep āhij gaat niet/wijn drinkenā was leuk ![]()
Ik bedenk me normaal ook pas in november dat ik wil
en dan is het al maanden uitverkocht dus had nu maar eens een ticket alert aangezet
Pff stond net rustig mān planten water te geven in de tuin, zie ik een rat lopenš
Ik heb het direct doorgestuurd naar een vriend
hopelijk kan ik heen! Ben echt fan van balletvoorstellingen sinds ik twee jaar terug voor het eerst heen ging.
Geweldig! Ik ook zitplekken op 2e rang. Alle staplaatsen waren al weg⦠Hopelijk kan ik nog staplaatsen krijgen morgen en de andere 2 tickets aan iemand anders verkopen (of terugverkopen aan ticketmaster ofzo?!) Mocht dat niet lukken, dan gaan we maar lekker zitten (voor hoever dat mogelijk is hahaha). Hoe dan ook, VEEL ZIN IN
Hahaha ik zat met deze post nog met het ballet van @zwaardvis in mijn hoofd. Lijkt me echt intens om staanplaatsen voor te hebben.
Dankjewel voor de tip trouwens, heb voor Moederdag kaartjes gekocht voor de Notenkraker, daar wil ze al tijden heen. Ik ben nog nooit geweest, en wilde per se een middagvoorstelling en zag dat alle middenplekken al weg waren voor de dag dat ik wou. Is balkon, 5e rij zo een stoel 41 oid ook nog wel leuk? Heb het maar gekocht anders was ik bang dat er niks was haha. De plekken vooraan zijkant waren ook nog vrij, maar dacht mss is bovenaf dan nog leuker.
Volgens mij heb ik in januari bij de notenkraker ook op zoān soort plek gezeten, iig balkon maar wel recht voor het podium en vond het nog steeds fantastisch! Vind zelf de zaal ook niet zo groot (als je het vergelijkt met bijv een stadionconcert waar je als je hoog zit basically een verrekijker mee kan nemen)
Bedankt! Ik zit wel wat schuiner en niet voorste rij dan, maar als ik zo de zaal bekijk moet het idd alsnog leuk zijn.
Leuk! Ik zit regelmatig in een verre uithoek op het 2e balkon omdat ik altijd te laat kaarten koop maar ik vind het altijd vet haha
Ik zie ook dat operettaland weer speelt, heb ik ook erg van genoten vorig jaar dus dat is ook een tip ![]()
Ik snap nu ineens die ouders die altijd over hun kinderen praten en er fotos van laten zien, en waarvan hun hele persoonlijkheid weg is en alleen nog maar in het teken staat van de kinderen. Ik heb dit nu ook maar dan met mijn puppy
haha
Ik vind dit dus juist leuk. Als mensen een beetje zelfspot hebben en toegeven niet alles te weten, in plaats van de schijn ophouden en doen alsof ze alles altijd maar snappen en weten.
To shower or not to shower? Mijn arts kan bellen ārond 10.30ā maar ik wil eigenlijk nog even douchen. Neem ik het risico dat hij me belt als ik onder de douche sta of dat ik over twee uur nog steeds ongedoucht op zijn belletje zit te wachtenā¦.
Douchenā¦in mijn ervaring bellen ze altijd later. Zou mn telefoon wel meenemen
Telefoon mee de badkamer in
Ik dacht meer aan: snel de douche uitspringen en naakt met mān arts bellen hahaha, leek me zo ongemakkelijk.
Maar het is gelukt! Ik ben gedoucht en nog niet gebeld.
Ik zat allemaal memes over de Paus te kijken en we leven echt in een rare tijd eigenlijk. Dat er dus een Paus gekozen wordt (iets mega traditioneels) en tegelijkertijd mensen helemaal losgaan op memes over dezelfde paus.
Ik heb 3 jaar geleden met mān vriend een huis gekocht in zijn woonomgeving. Hij heeft een druk sociaal leven, maar ik ken hier nog steeds niemand echt en ben veel met ons kind terwijl hij met vrienden ofzo afspreekt. Ik heb sowieso maar 1 vriendin en die woont op 40 minuten rijden. Ik kan me soms zo eenzaam voelen hierdoor. Vanochtend fietste ik langs een terras waar allemaal kleine groepjes vrouwen koffie zaten te drinken en toen moest ik echt even huilen omdat ik zo graag zou willen dat ik vriendinnen in mn leven had en ook gewoon even koffie met iemand kan drinken.