M’n sedum burrito die ik ooit van jou heb gekocht is zo lekker gegroeid, een van mn favo’s in huis!
Is er een plant die burrito heet?? En ik zie dat hij ook nog eens niet giftig is voor katten, gelijk op mijn wishlist haha.
Jaa en hij is heel leuk! En je kan m ook nog eens makkelijk stekken
Heb thuis geen buiten maar bij m’n vriend wel een balkonnetje en ben daar toch zooo van aan t genieten met dit weer. Het is wel een beetje saai balkon, m’n vriend zit er werkelijk nooit, dus kocht er vanmiddag zo’n solarlight voor. En vind het zoooooo gezellig oh myyyyy Zit nu in m’n eentje op het balkon, het is nog helemaal warm buiten, ben lekker thee te drinken en dan met dat lampie aan 🫶🏼
M’n vriend wilde al naar bed en daar snap ik toch echt geen snars van want dit zijn toch de heerlijkste avonden van het jaar? Er zijn ook nog geen beesten??? Echt zo genieten dit. Kan iemand me een huis met balkon, terras, tuin, iets gunnen aub 🥹
Nou dan heb je wel geluk denk ik
Ik heb hier binnen zelfs al een heel leger muggen kapot gemaakt en buiten vliegt van alles (dat laat ik uiteraard gewoon vliegen).
Maar dit zijn wel echt de beste avonden inderdaad!
Ohhhhhh echt??? Er vliegt hier echt wel een beestje her en der maar het is niks met de juli/aug maanden normaal gezien
Leuke lamp! Waar heb je die gekocht?
Ja hier ook alweer van die tyfus wespen gespot en 1 vermoord. Brrrrr
Het was hier net 1 groot meikever festijn
En ik zit nu binnen en er zit een mug om me heen me te irriteren. Urghhhh
Wij hebben heel veel kikkers. Echt een herrie de hele nacht
Jaa echt bizar. Ik zit alweer helemaal onder de muggenbulten ook
@lightbox hier ook ja! En iets wat lijkt op een wesp, maar dan echt de XXL variant. Gelukkig nog niet binnen, maar enkel buiten. Dan vind ik het best haha
Ik ben blij met al die beesten die er wel zijn, het gaat al zo slecht met de biodiversiteit dat er bijna niks meer van over is in dit stikstof/pfas afvoerputje wat NL is
Ahhhh ik vind dat altijd zo’n heerlijk vakantiegeluid maar kan me voorstellen dat jij t nu spuugzat bent
@Nefertiti Thanks! Ook zo content mee. Gehaald bij echt een hidden gem hier om de hoek (Action)
Ik vind het heel sympathiek van online winkels met nieuwsbrieven waarbij je kunt aangeven liever geen moederdag mails wenst te ontvangen.
Allemaal helicopters boven m’n huis, zijn er hier blijkbaar rellen uitgebroken pfff. Wil gewoon slapen.
moet echt een hek om scheveningen heen, was heel ff maccie gaan halen bij pathé uurtje ofzo voor die rellen en de CHAOS en sfeer toen al. mensen komen gewoon van roffa ams en alles om leip te komen doen. mensen wonen ook gewoon daar het is geen rage room pretpark
Ja, ik weet dat ik er zelf ben gaan wonen, maar in de zomer is er echt veel overlast. Kan mijn straat vaak amper in of uit, rond de boulevard/Palaceplein kom ik gewoon niet in de avond, omdat er altijd halfgaren rondlopen. Ik lig in bed en hoor sirenes, helicopters…echt chaos inderdaad.
ja ik zit ook te kijken om te verhuizen en overweeg sterk richting scheveningen, maar dit houdt me echt zo tegen. er zijn zulke mooie fijne delen en echt gezellige wijken, maar zomerdrukte en gestoorde mensen verzieken zoveel woongenot. vind dit ook echt anders dan in de binnenstad wonen en klagen over normaal geluid van barren, dit is geen ‘normale overlast’ van ‘normale drukte’
en het wordt ook elk jaar erger, ben echt benieuwd wanneer er echt leipe maatregelingen gaan worden genomen want ?? serieus waar eindigt dit is gw niet eens een overdreven dramatische vraag. kan je wel die boulevard gaan verbouwen voor meer loopruimte maar dat is niet het probleem hoor
Het lijkt ook ieder jaar drukker te worden. Feestjes op Zwarte Pad komen echt veel meer mensen van buiten de stad op af. Ik zit zelf wat meer in de ‘luwte’ en op dit soort avonden na woon ik hier fijn, maar ken ook mensen die 's nachts allemaal overlast hebben in de straat van dronken mensen/mensen die tegen huizen aanpissen etc. Het wordt er niet echt gemoedelijker op zo.