Aaaaaaah zo leuk!!! Ik was er vorige week voor ‘t eerst en het is echt TE GEK. Vond het echt in alles een fantastisch park en droom nog steeds over Taron ![]()
![]()
![]()
Heel heel heeeel veel plezier!!!
Ohhhh wat leuk!! Ja ik kijk ook zo erg uit naar de Taron
En gewoon hoe alles er zo mooi in thema uitziet daar.
Ik ken meerdere mensen persoonlijk die op instagram een heel persona hebben (b.v. relatiecoach, gezondheidsinfluencer of cursussen verkopen om financieel vrij te worden) en waar privé hun leven echt compleet overhoop ligt (als in financieel moeilijk, relatie op de klippen, verslavingen, mentale problemen). En dan alsnog posts maken dat alles zo goed is comments krijgen in de trant van “ik wou dat ik zoals jou was/ leer me zoals jou te doen” en zelfs producten/diensten van deze mensen kopen. Ik hoop echt zo dat mensen zich beseffen dat wat mensen online laten zien écht heel nep kan zijn en er niet intrappen of zich met deze mensen vergelijken.
Wat leuk, veel plezier!! Ik ben vorig jaar voor het eerst geweest en vond de achtbanen daar echt geweldig!
Dat hetken ik enorm, wel altijd een goede reminder dat je jezelf vooral niet moet vergelijken met mensen online. Maar dat hypocriete vind ik altijd vreselijk
Ik ben in een huis in Spanje wat volledig op zonneenergie draait en het is nu al 1,5 dag niet zonnig en de batterij met reststroom is bijna op dus ik moet zo de generator aan gaan zetten. Spannend!’
Mensen die het hardste roepen dat ze het zo goed hebben, hebben het vaak niet goed ![]()
En ze was een zwerfhond die 10 dagen voor de launch door een van de wetenschappers mee naar huis genomen werd zodat ze met zijn kinderen kon spelen. En hij zei dat ze heel lief was. Zij dacht waarschijnlijk dat ze eindelijk een thuis had alleen maar om daarna in haar eentje de ruimte ingeschoten te worden ![]()
Wat kunnen mensen toch kut zijn ![]()
Ik moet hier gewoon ontzettend van huilen. Hoe kunnen mensen zo gemeen zijn…
Ja sorry maar kijk naar de wereld? laika is al ruim 70 jaar dood, is dit echt het summun van hoe kunnen mensen zo gemeen zijn?
Fucking veel genocides in de tussentijd gehad en denk dat Laika van alle dieren die onder mensen leefden nog in de top gelukkigste gevallen behoort.
Ja je hebt gelijk. Zullen de hormonen wel zijn dat ik het vandaag allemaal extra erg vind.
Ben zaterdag op bezoek geweest bij iemand en hoor dus net dat ze schurft heeft. Heb spontaan overal jeuk ![]()
![]()
Ik heb in mijn eentje een afzuigkap opgehangen!
Er is hier in de buurt een huis verkocht en in plaats van dat er een bord met gewoon “Verkocht” op staat, staat er “Succesvol verkocht!”
Het huis was zo erg te hoog geprijsd dat ze een ton(!!) hebben moeten zakken in vraagprijs en heeft maanden te koop gestaan ![]()
Lekker voor ze
Alleen bij huidcontact langer dan 15 min. kun je het overbrengen. Ik heb helaas ook wel kinderen met schurft op mijn werk gehad afgelopen twee jaar.
Misschien voor je eigen gevoel de kleding die je aanhad 3 dagen in een afgesloten zak stoppen?
Ik zag laatst een makelaar die jip heet. Die had op zijn bordje jippie verkocht staan. Dat vond ik dan wel weer leuk.
Hier is Verk(n)ocht-bord favoriet.
Je kan het ook van stoffen krijgen bijvoorbeeld als je kleding deelt maar ook als je ergens op de bank zit ![]()