Heb de hele middag wijn gedronken op een bloedheet terras met mn beste vriendin. Ben op een leuk level aangeschoten en kan niet wachten tot mn vriend thuiskomt van zijn terrasmiddag zodat we lekker samen kunnen rellen. Topdag.
Ik zie dit nu al een paar keer voorbij komen, vind het erg bijzonder en vraag me ook met haar antwoord nog steeds af hoe dan
Dat heb ik ook eens gehad. Bleek hij op ‘vakantie’ te zijn naar zijn geboorteland waar zijn vrouw en kind(eren) wonen.
Ik moet met dit weer altijd HeEL ErG GenIEteN van mezelf en buiten zijn. Eindstand is dat ik tot half 12 heb geslapen, vooral binnen ben geweest en Handmaids Tale heb gekeken, een dutje heb gedaan, etc. Nu weet ik niet of ik me schuldig moet voelen of gewoon hier oké mee moet zijn omdat ik dit blijkbaar ook even nodig heb gehad.
Schuldig voelen voor wie? Dat is echt zooooo’n zonde van je tijd en energie
Ja schuldig voelen vanwege mijn eigen strenge overtuigingen blijkbaar
maar je hebt ook honderd procent gelijk, fuck it, ik heb lekker even mijn eigen plan getrokken vandaag.
Naar buiten gaan met mooi weer is een optie, geen verplichting. Gewoon een keuzemogelijkheid. Je mág ook gewoon wat anders doen met je dag. Verplicht genieten is ook wel tegenstrijdig.
Bid ze dan naar God welk jurkje leuker is?
Ik vrees dat ze ‘geleid wordt door de heilige geest’
Tja voor stijladvies moet je toch echt bij de katholieken zijn

Dit klinkt als een dag om ook van te genieten, dus niet zo streng zijn voor jezelf
Aan de forummer die me vandaag op mn werk vroeg of Veenmol me iets zei. Sorry dat ik zo akward was hahaha. En ik weet ook niet hoe je op t forum heet. Maar leuk dat je me aansprak
Hahaha lijkt me nog steeds fantastisch als iemand iets over veenmollen tegen me zegt als ik random ergens alleen op een terrasje zit. Wijntje van mij hoor.
Ik zie dit berichtje nu pas maar wilde toch even aanhaken want ik gun je echt nieuwe vriendschappen. Ik woon ook niet in de omgeving waar ik ben opgegroeid (mijn man idd wel meer) en heb dus in de omgeving ook geen vrienden. Maar ik zag een tijdje terug een oproepje bij een influencer (Yara) en daar kon je je plaatsnaam achter laten en een stukje over jezelf en daar konden andere vrouwen dan weer op reageren. Het was voor mij echt even een drempel maar ik zit daardoor nu wel in een appgroep met vrouwen uit de buurt waar we af en toe mee afspreken. Veelal ook vrouwen die bv relatief nieuw in de omgeving zijn. We zitten nog een beetje in de beginfase maar ik kan me ook zo voorstellen dat er op den duur ook meer 1 op 1 afspraken worden gemaakt. Ik vond het wel een fijne manier om nieuwe mensen te ontmoeten!
Hahahaha was dit een James Bond schurk of zo? ![]()
Ik heb jou een keer gezien ter hoogte van de Costes. Maar ik was met een groepje collega’s, dus was niet het moment haha.
Dat was ik haha. Achteraf dacht ik shit, had moeten wachten tot die collega weg was!
Deze dag wordt steeds beter. Iemand heeft op koningsdag mn fietswiel gesloopt en die dingen zijn gewoon 80 euro nieuw?! Dus toen dacht ik net fuck it ik ga marktplaatsen en nu heb ik net voor 50 euro een nieuwe fiets opgehaald bij een opa op de grachten. Mij pakken ze niet meer!!!
Ik heb jou wel een keer gezien in de supermarkt
zal volgende keer iets over veenmollen zeggen
Haha leuk! Geeft helemaal niks. Ik was zon warhoofd dat ik eerst dacht dat je om een bepaald kledingstuk vroeg ![]()