Wat je even kwijt wil #70

Ik heb dit weekend geen plannen of sociale dingen en denk dat ik een solo date ga plannen! Zit te denken aan uit eten gaan of naar de film, beide nog nooit echt alleen gedaan in nl dus benieuwd

22 likes

Precies. Ik neem aan dat iedereen die hier van moet huilen veganist is? Of is het alleen zielig als een dier aaibaar is en we die cultureel als huisdier hebben bestempeld? Beetje flauw om dit zo te zeggen natuurlijk, maar hoor zo vaak mensen boos en verdrietig worden om individuele honden/katten/andere huisdieren terwijl dit op grote schaal dagelijks gebeurt met andere levende wezens. Maar ja, die willen eten in plaats van aaien :clown_face:

Einde zure vegan rant.

13 likes

No offense maar dit is echt zo’n typische vegan rant waar je weinig mensen mee bereikt. Dat mensen empathie tonen voor Laika is beter dan dat ze empathie voor 0 dieren hebben. En het zijn ook twee totaal verschillende situaties. Je hoeft geen moreel perfecte vegan te zijn om om dieren te geven

En dit zeg ik als iemand die al 17 jaar plantaardig eet.

34 likes

Daarom zei ik ook ‘einde zure vegan rant’. Ik erger me gewoon aan het grote verschil tussen empathie. En ik vind dit geen twee verschillende situaties, in beide situaties wordt dierenleed onder ons gewin gezet

2 likes

Wajo heb een relatie :smiling_face_with_three_hearts:

124 likes

Sommige mensen kunnen beter even nadenken voor ze iets zeggen, ik kwam een oud-collega tegen en ik had net gedoe met mijn auto. Dat was gefixt door er een nieuwe bobine in te zetten. Waarop zij zegt ‘Wat is dat een bestaand iets? Ik dacht dat ze dat woord toen tegen mij verzonnen hadden om mij de gek aan te steken’ :no_mouth:

2 likes

Dit is ook wel flink overdreven op de situatie die je beschrijft hoor :joy:

81 likes

Ik wil even kwijt dat ik tickets voor bad bunny heb.

45 likes

Ja sorry deze persoon heeft vaker van die uitspraken maar dat had ik er niet bij gezegd natuurlijk :grimacing:

4 likes

Ik moest aan je denken toen ik de ticketsale zag, good for you! :clap:

6 likes

Zelfs dan snap ik het niet sorry :joy:

4 likes

ik denk dat ze doelt op het gebruik van ‘gek’? Maar dan voel ik me echt een boomer die “je mag ook niets meer zeggen tegenwoordig” gaat denken.

Gewoon 2 boomers onder elkaar waarvan de 1 een luchtig grapje maakt en de ander humorloos is en het niet begrijpt

Overdreven idd

6 likes

Ik ook! Snap echt niet wat deze persoon verkeerd heeft gezegd.

4 likes

Ik bedoelde dat ze zichzelf vaak wegzet als dom terwijl ze dat juist niet is, alsof de wegenwacht dingen gaat verzinnen zodat jij er raar op staat

@Xiomara Ik snap je gedachte maar nee het zijn geen grapjes

4 likes

Hoe??
Ik wil ook :tipping_hand_woman:t2:

Bij dit specifieke woord en het verschijnsel dat mannen toch wel regelmatig denigrerend tegen vrouwen doen, helemaal in dit soort situaties, vind ik dit echt geen rare opmerking van je collega haha

7 likes

Pre sale

1 like

Er komen nog af en toe tickets beschikbaar nu, premium zitplekken

1 like

Ik ook! :heart: Golden circle

2 likes