Waarom? Ik vind het juist prettig. Alles in één keer.
Ja mee eens, dat maakt ook deels dat ik ben gaan twijfelen.
Mijn spiraal moest er eigenlijk al een jaar of 2 geleden uit. En het HPV uitstrijkje heb ik op m’n 30ste ook niet gedaan. Maar ik werd hier laatst op het forum aan herinnert waardoor ik het al makkelijk voor mezelf dacht te maken door deze afspraken te combineren.
Alleen voor het maken van deze afspraak dacht ik ‘’ Ik heb geen seks, dus waarom zou ik een nieuwe zetten, tevens is misschien even hormoonloos door het leven ook wel goed ‘’ Alleen nu de assistente me dit eigenlijk zo direct voorlegde is het veranderd naar. Het combineren van afspraken is fijner, plus enkele klachten die ik momenteel denk te ervaren van het mogelijk sowieso al hormoonloze spiraal maakt dat het misschien fijner is om weer met anticonceptie door te gaan en gelijk door te pakken.
Maar ik heb gelukkig eerst een bel afspraak met de dokter zelf om dit nog even goed te bespreken.
Ik heb iets ontdekt waar ik meteen om moet huilen als ik er aan denk: aan dat hondje Laika wat ze de ruimte in hebben geschoten en wat na een paar uur al overleed door oververhitting en stress waarschijnlijk, helemaal alleen, en ze snapte er natuurlijk helemaal niks van.
gelukkig wordt ze dit jaar geëerd op het songfestival door de Ierse inzending
Ja hierdoor zat ik dus in de auto naar huis bijna te janken omdat ik de ESF playlist aan had staan.
Oh damn ik heb het met mijn kleuter best vaak over Laika ivm een ruimte-fase en ik dacht ohooo je moeder heeft leuke aanvullende kennis, er was een hondje in een raket!
Maar ik ga dit deel nog ff achterhouden dan. Heb niet zo veel extra geld voor traumatherapie atm
Of juist snel vertellen nu de ggz nog vergoed wordt
Heb het al eerder genoemd op forum maar check even welke spiraal je hebt! ‘Houdbaarheid’ van sommige is met aantal jaar verlengd
Oké late to the party maar ben er net achter gekomen dat ALLE muziek van Billie Eilish echt heel goed is!!! Heb een lijstje van spotify aangezet en heb in de afgelopen 45 min nog geen matig nummer gehoord.
…duhh
Vroeger had je in Artis een soort van ruimtegedeelte en ik kan me herinneren dat daar ook een stukje was over Laika en dat ik dat toen ook zoo zielig vond.
Ik krijg net een mailtje van American Eagle dat mijn retour verwerkt is en dat ik binnen 5 werkdagen mijn terugbetaling van 200 euro ontvang. Ik denk “huh, wanneer heb ik daar besteld?”, blijkt dat het gaat om een bestelling van april 2024
en ik heb dus nooit gemerkt dat ik dat geld nooit heb teruggekregen
Ja echt erg maar hoe chill is het nu had dit tijdje terug ook met een webshop. Is eigenlijk een soort beleggen ofzo
Ik heb een soort van pretpark obsessie en kijk altijd heel veel youtube filmpjes erover, maar bijna nooit wil iemand mee. Maar nu ben ik met een vriend onderweg naar Phantasialand en slapen we ook in een hotel daar. Ik heb er zoooo veel zin in
Aaaaaaah zo leuk!!! Ik was er vorige week voor ‘t eerst en het is echt TE GEK. Vond het echt in alles een fantastisch park en droom nog steeds over Taron Heel heel heeeel veel plezier!!!
Ohhhh wat leuk!! Ja ik kijk ook zo erg uit naar de Taron En gewoon hoe alles er zo mooi in thema uitziet daar.
Ik ken meerdere mensen persoonlijk die op instagram een heel persona hebben (b.v. relatiecoach, gezondheidsinfluencer of cursussen verkopen om financieel vrij te worden) en waar privé hun leven echt compleet overhoop ligt (als in financieel moeilijk, relatie op de klippen, verslavingen, mentale problemen). En dan alsnog posts maken dat alles zo goed is comments krijgen in de trant van “ik wou dat ik zoals jou was/ leer me zoals jou te doen” en zelfs producten/diensten van deze mensen kopen. Ik hoop echt zo dat mensen zich beseffen dat wat mensen online laten zien écht heel nep kan zijn en er niet intrappen of zich met deze mensen vergelijken.
Wat leuk, veel plezier!! Ik ben vorig jaar voor het eerst geweest en vond de achtbanen daar echt geweldig!
Dat hetken ik enorm, wel altijd een goede reminder dat je jezelf vooral niet moet vergelijken met mensen online. Maar dat hypocriete vind ik altijd vreselijk
Ik ben in een huis in Spanje wat volledig op zonneenergie draait en het is nu al 1,5 dag niet zonnig en de batterij met reststroom is bijna op dus ik moet zo de generator aan gaan zetten. Spannend!’