Wat je even kwijt wil #70

Ah maar ik heb geen presale link. Probeer het morgen wel in de reguliere verkoop :money_with_wings:

1 like

https://www.ticketmaster.nl/bad-bunny-gelredome-arnhem-tickets/venueartist/671/979454?subchannel_id=10038
@MyMoon dit is mojo preslae

Nog een ticket tip / mededeling voor iedereen die ook elk jaar te laat is: vandaag is de verkoop gestart van het nationale opera en ballet voor het najaar. Ik heb eindelijkkkk kaartjes voor de notenkraker (+ romeo en julia)

24 likes

Sinds ik zelf een te koop bord in de tuin heb staan vind ik het zo iets doms. De bezichtigingen waren al allemaal gepland en 2 dagen later was het verkocht. Dat bord staat nu al 3 weken in de tuin met ā€˜te koop’ terwijl het al lang niet meer te koop is.

1 like

Is dat verplicht dan? Kan je het weghalen?

1 like

Niet verplicht denk ik, maar ik vond het eerst wel leuk ofzo want ik heb nog nooit een huis verkocht. Maar nu denk ik ā€˜tja’. Misschien trek ik hem er zo wel uit ja haha

4 likes

Ohhhh goede tip, wilde al zo lang ooit hierheen. Meteen tickets gekocht!

2 likes

Wij hebben hem direct weggehaald toen het bod geaccepteerd was, zo lelijk dat bord haha

Wat een lieve man, die hoogleraar Theologie bij Eva

4 likes

Heeft gewoon bier gedronken met onze nieuwe paus :raised_hands:

Oh nee wijn

4 likes

Ja die opmerking toen Leo wegliep ā€œhij gaat niet/wijn drinkenā€ was leuk :joy:

3 likes

Ik bedenk me normaal ook pas in november dat ik wil :smiling_face_with_tear: en dan is het al maanden uitverkocht dus had nu maar eens een ticket alert aangezet

4 likes

Pff stond net rustig m’n planten water te geven in de tuin, zie ik een rat lopen😭

4 likes

Ik heb het direct doorgestuurd naar een vriend :grimacing: hopelijk kan ik heen! Ben echt fan van balletvoorstellingen sinds ik twee jaar terug voor het eerst heen ging.

3 likes

Geweldig! Ik ook zitplekken op 2e rang. Alle staplaatsen waren al weg… Hopelijk kan ik nog staplaatsen krijgen morgen en de andere 2 tickets aan iemand anders verkopen (of terugverkopen aan ticketmaster ofzo?!) Mocht dat niet lukken, dan gaan we maar lekker zitten (voor hoever dat mogelijk is hahaha). Hoe dan ook, VEEL ZIN IN

2 likes

Hahaha ik zat met deze post nog met het ballet van @zwaardvis in mijn hoofd. Lijkt me echt intens om staanplaatsen voor te hebben.

Dankjewel voor de tip trouwens, heb voor Moederdag kaartjes gekocht voor de Notenkraker, daar wil ze al tijden heen. Ik ben nog nooit geweest, en wilde per se een middagvoorstelling en zag dat alle middenplekken al weg waren voor de dag dat ik wou. Is balkon, 5e rij zo een stoel 41 oid ook nog wel leuk? Heb het maar gekocht anders was ik bang dat er niks was haha. De plekken vooraan zijkant waren ook nog vrij, maar dacht mss is bovenaf dan nog leuker.

7 likes

Volgens mij heb ik in januari bij de notenkraker ook op zo’n soort plek gezeten, iig balkon maar wel recht voor het podium en vond het nog steeds fantastisch! Vind zelf de zaal ook niet zo groot (als je het vergelijkt met bijv een stadionconcert waar je als je hoog zit basically een verrekijker mee kan nemen)

1 like

Bedankt! Ik zit wel wat schuiner en niet voorste rij dan, maar als ik zo de zaal bekijk moet het idd alsnog leuk zijn.

3 likes

Leuk! Ik zit regelmatig in een verre uithoek op het 2e balkon omdat ik altijd te laat kaarten koop maar ik vind het altijd vet haha

7 likes

Bedankt voor de tip! Ik heb eerste rang kaartjes kunnen kopen voor de notenkraker :heart_eyes:

Ik wil hier al heel lang heen maar denk er elke keer pas aan als de kerst er aan komt, en dan ben ik dus veel te laat.

4 likes