Wat je even kwijt wil #70

Mensen die het hardste roepen dat ze het zo goed hebben, hebben het vaak niet goed :tipping_hand_woman:t3:

7 likes

En ze was een zwerfhond die 10 dagen voor de launch door een van de wetenschappers mee naar huis genomen werd zodat ze met zijn kinderen kon spelen. En hij zei dat ze heel lief was. Zij dacht waarschijnlijk dat ze eindelijk een thuis had alleen maar om daarna in haar eentje de ruimte ingeschoten te worden :sob:

5 likes

Wat kunnen mensen toch kut zijn :pensive:

7 likes

Ik moet hier gewoon ontzettend van huilen. Hoe kunnen mensen zo gemeen zijn…

2 likes

Ja sorry maar kijk naar de wereld? laika is al ruim 70 jaar dood, is dit echt het summun van hoe kunnen mensen zo gemeen zijn?

Fucking veel genocides in de tussentijd gehad en denk dat Laika van alle dieren die onder mensen leefden nog in de top gelukkigste gevallen behoort.

78 likes

Ja je hebt gelijk. Zullen de hormonen wel zijn dat ik het vandaag allemaal extra erg vind.

1 like

Ben zaterdag op bezoek geweest bij iemand en hoor dus net dat ze schurft heeft. Heb spontaan overal jeuk :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

3 likes

Ik heb in mijn eentje een afzuigkap opgehangen!

87 likes

Er is hier in de buurt een huis verkocht en in plaats van dat er een bord met gewoon “Verkocht” op staat, staat er “Succesvol verkocht!”
Het huis was zo erg te hoog geprijsd dat ze een ton(!!) hebben moeten zakken in vraagprijs en heeft maanden te koop gestaan :smiling_face_with_tear:

4 likes

Lekker voor ze

7 likes

Alleen bij huidcontact langer dan 15 min. kun je het overbrengen. Ik heb helaas ook wel kinderen met schurft op mijn werk gehad afgelopen twee jaar.

Misschien voor je eigen gevoel de kleding die je aanhad 3 dagen in een afgesloten zak stoppen?

6 likes

Ik zag laatst een makelaar die jip heet. Die had op zijn bordje jippie verkocht staan. Dat vond ik dan wel weer leuk.

43 likes

Hier is Verk(n)ocht-bord favoriet.

7 likes

Je kan het ook van stoffen krijgen bijvoorbeeld als je kleding deelt maar ook als je ergens op de bank zit :sweat_smile:

1 like

Ik heb dit weekend geen plannen of sociale dingen en denk dat ik een solo date ga plannen! Zit te denken aan uit eten gaan of naar de film, beide nog nooit echt alleen gedaan in nl dus benieuwd

22 likes

Precies. Ik neem aan dat iedereen die hier van moet huilen veganist is? Of is het alleen zielig als een dier aaibaar is en we die cultureel als huisdier hebben bestempeld? Beetje flauw om dit zo te zeggen natuurlijk, maar hoor zo vaak mensen boos en verdrietig worden om individuele honden/katten/andere huisdieren terwijl dit op grote schaal dagelijks gebeurt met andere levende wezens. Maar ja, die willen eten in plaats van aaien :clown_face:

Einde zure vegan rant.

13 likes

No offense maar dit is echt zo’n typische vegan rant waar je weinig mensen mee bereikt. Dat mensen empathie tonen voor Laika is beter dan dat ze empathie voor 0 dieren hebben. En het zijn ook twee totaal verschillende situaties. Je hoeft geen moreel perfecte vegan te zijn om om dieren te geven

En dit zeg ik als iemand die al 17 jaar plantaardig eet.

34 likes

Daarom zei ik ook ‘einde zure vegan rant’. Ik erger me gewoon aan het grote verschil tussen empathie. En ik vind dit geen twee verschillende situaties, in beide situaties wordt dierenleed onder ons gewin gezet

2 likes

Wajo heb een relatie :smiling_face_with_three_hearts:

124 likes

Sommige mensen kunnen beter even nadenken voor ze iets zeggen, ik kwam een oud-collega tegen en ik had net gedoe met mijn auto. Dat was gefixt door er een nieuwe bobine in te zetten. Waarop zij zegt ‘Wat is dat een bestaand iets? Ik dacht dat ze dat woord toen tegen mij verzonnen hadden om mij de gek aan te steken’ :no_mouth:

2 likes