Wat lief dat je dat doet!
Maar dat is toch uitstellen van een natuurlijke dood. Als zo’n muis al half bevroren is dan is die niet gezond.
Ik had een muts besteld, krijg ik net die doos thuisbezorgd zit er gewoon niks in hahha heb wel vaker gedoe met pakketjes maar dit is wel origineel
Heerlijk, alle kerst chaos het huis weer uit, nu snel oud en nieuw en een nieuw fris jaar starten waarin hopelijk het zonnetje zich gauw weer laat zien.
Vet leuk jaar gehad hoor, maar deze donkere dagen na kerst vind ik helemaal niks. Ik heb zin in tulpen en zon en die heerlijke geur van voorjaar
Nee, maar een mens is toch wel nét anders dan een willekeurige muis op straat…
Jemig beetje compassie kan wel toch. Ook al is het een ‘willekeurige muis’
Ohja dat is echt een gezellige houding.
Misschien dom hoor maar kan je de dierenambu daar niet voor bellen?
De dierenambulance (in ieder geval die via de Dierenbescherming) heeft enorme tekorten aan personeel. Ik vrees dat ze niet voor een muis komen.
Nu je het zegt… ik zag laatst op insta een vrouw die alleen zielige muisjes helpt. Die heeft daar helemaal haar discipline van gemaakt. Vond het erg fascinerend, kwam wel uit Amerika.
@Karl_Lagerfeld hoe is het nu met de muis?
Ik zag net een stelletje lopen, niet alleen liepen ze met hun armen om elkaar heen maar ze deelden ook 1 sjaal?! Echt next level.
Ik was gaan sporten en toen heeft mijn vriend hem verder verzorgd. Heeft hem met een spuitje water met suiker gegeven en daarna met rust gelaten.
Toen ik terug kwam, was hij helemaal levendig en druk door de doos aan het rennen. Konden hem niet meer aanraken enz dus hebben we hem weer buiten gezet.
Heel lief dat jullie dit hebben gedaan!
Ik schrik me steeds de pleuris van vuurwerk bij de achterburen. Zielig voor alle dieren hier in de buurt
Het is echt ongelooflijk hoeveel er al wordt afgestoken. Het gaat hier al constant door sinds een uur of 6. Niet heel veel tegelijk gelukkig maar wel achter elkaar door. Ik wil niet weten hoeveel geld je er dan aan uitgeeft als je nu al begint??
Ugh hier ook. Wat zijn dit toch ongelofelijke kutdagen wat dat betreft.
Hier ook, gister zelfs kinderen midden in de drukke winkelstraat die vuurwerk in een prullenbak gooien… maar hier in de wijk ook zoveel. Ik heb een hond dus ben het echt zo zat… Vandaag al minstens 10x aan knallen gehoord. Zie echt op tegen de paniek van mijn hond op oudjaarsdag en zeker om middernacht…
Me als ik verliefd ben haha
Je merkt het hier ineens ook toenemen. Was sinds november al wel maar nu hardere knallen en veel achter elkaar. Ben blij dat we met oud en nieuw niet thuis zijn, gezien de hoeveelheid die de overburen altijd inslaan.
Ik ben dit jaar in Den Haag met O&N en vind het een beetje eng haha, heb het idee dat daar echt heel veel meer hersenloze kutmannen wonen die dom gaan doen met vuurwerk dan in U, hier is iedereen toch vrij braaf.