Wat je even kwijt wil #70

Dit is ook wel flink overdreven op de situatie die je beschrijft hoor :joy:

81 likes

Ik wil even kwijt dat ik tickets voor bad bunny heb.

45 likes

Ja sorry deze persoon heeft vaker van die uitspraken maar dat had ik er niet bij gezegd natuurlijk :grimacing:

4 likes

Ik moest aan je denken toen ik de ticketsale zag, good for you! :clap:

6 likes

Zelfs dan snap ik het niet sorry :joy:

4 likes

ik denk dat ze doelt op het gebruik van ‘gek’? Maar dan voel ik me echt een boomer die “je mag ook niets meer zeggen tegenwoordig” gaat denken.

Gewoon 2 boomers onder elkaar waarvan de 1 een luchtig grapje maakt en de ander humorloos is en het niet begrijpt

Overdreven idd

6 likes

Ik ook! Snap echt niet wat deze persoon verkeerd heeft gezegd.

4 likes

Ik bedoelde dat ze zichzelf vaak wegzet als dom terwijl ze dat juist niet is, alsof de wegenwacht dingen gaat verzinnen zodat jij er raar op staat

@Xiomara Ik snap je gedachte maar nee het zijn geen grapjes

4 likes

Hoe??
Ik wil ook :tipping_hand_woman:t2:

Bij dit specifieke woord en het verschijnsel dat mannen toch wel regelmatig denigrerend tegen vrouwen doen, helemaal in dit soort situaties, vind ik dit echt geen rare opmerking van je collega haha

7 likes

Pre sale

1 like

Er komen nog af en toe tickets beschikbaar nu, premium zitplekken

1 like

Ik ook! :heart: Golden circle

2 likes

Ah maar ik heb geen presale link. Probeer het morgen wel in de reguliere verkoop :money_with_wings:

1 like

https://www.ticketmaster.nl/bad-bunny-gelredome-arnhem-tickets/venueartist/671/979454?subchannel_id=10038
@MyMoon dit is mojo preslae

Nog een ticket tip / mededeling voor iedereen die ook elk jaar te laat is: vandaag is de verkoop gestart van het nationale opera en ballet voor het najaar. Ik heb eindelijkkkk kaartjes voor de notenkraker (+ romeo en julia)

24 likes

Sinds ik zelf een te koop bord in de tuin heb staan vind ik het zo iets doms. De bezichtigingen waren al allemaal gepland en 2 dagen later was het verkocht. Dat bord staat nu al 3 weken in de tuin met ‘te koop’ terwijl het al lang niet meer te koop is.

1 like

Is dat verplicht dan? Kan je het weghalen?

1 like

Niet verplicht denk ik, maar ik vond het eerst wel leuk ofzo want ik heb nog nooit een huis verkocht. Maar nu denk ik ‘tja’. Misschien trek ik hem er zo wel uit ja haha

4 likes