Ohhhh goede tip, wilde al zo lang ooit hierheen. Meteen tickets gekocht!
Wij hebben hem direct weggehaald toen het bod geaccepteerd was, zo lelijk dat bord haha
Wat een lieve man, die hoogleraar Theologie bij Eva
Heeft gewoon bier gedronken met onze nieuwe paus
Oh nee wijn
Ja die opmerking toen Leo wegliep āhij gaat niet/wijn drinkenā was leuk
Ik bedenk me normaal ook pas in november dat ik wil en dan is het al maanden uitverkocht dus had nu maar eens een ticket alert aangezet
Pff stond net rustig mān planten water te geven in de tuin, zie ik een rat lopenš
Ik heb het direct doorgestuurd naar een vriend hopelijk kan ik heen! Ben echt fan van balletvoorstellingen sinds ik twee jaar terug voor het eerst heen ging.
Geweldig! Ik ook zitplekken op 2e rang. Alle staplaatsen waren al weg⦠Hopelijk kan ik nog staplaatsen krijgen morgen en de andere 2 tickets aan iemand anders verkopen (of terugverkopen aan ticketmaster ofzo?!) Mocht dat niet lukken, dan gaan we maar lekker zitten (voor hoever dat mogelijk is hahaha). Hoe dan ook, VEEL ZIN IN
Hahaha ik zat met deze post nog met het ballet van @zwaardvis in mijn hoofd. Lijkt me echt intens om staanplaatsen voor te hebben.
Dankjewel voor de tip trouwens, heb voor Moederdag kaartjes gekocht voor de Notenkraker, daar wil ze al tijden heen. Ik ben nog nooit geweest, en wilde per se een middagvoorstelling en zag dat alle middenplekken al weg waren voor de dag dat ik wou. Is balkon, 5e rij zo een stoel 41 oid ook nog wel leuk? Heb het maar gekocht anders was ik bang dat er niks was haha. De plekken vooraan zijkant waren ook nog vrij, maar dacht mss is bovenaf dan nog leuker.
Volgens mij heb ik in januari bij de notenkraker ook op zoān soort plek gezeten, iig balkon maar wel recht voor het podium en vond het nog steeds fantastisch! Vind zelf de zaal ook niet zo groot (als je het vergelijkt met bijv een stadionconcert waar je als je hoog zit basically een verrekijker mee kan nemen)
Bedankt! Ik zit wel wat schuiner en niet voorste rij dan, maar als ik zo de zaal bekijk moet het idd alsnog leuk zijn.
Leuk! Ik zit regelmatig in een verre uithoek op het 2e balkon omdat ik altijd te laat kaarten koop maar ik vind het altijd vet haha
Bedankt voor de tip! Ik heb eerste rang kaartjes kunnen kopen voor de notenkraker
Ik wil hier al heel lang heen maar denk er elke keer pas aan als de kerst er aan komt, en dan ben ik dus veel te laat.
Ik zie ook dat operettaland weer speelt, heb ik ook erg van genoten vorig jaar dus dat is ook een tip
Ik snap nu ineens die ouders die altijd over hun kinderen praten en er fotos van laten zien, en waarvan hun hele persoonlijkheid weg is en alleen nog maar in het teken staat van de kinderen. Ik heb dit nu ook maar dan met mijn puppy haha
Ik vind dit dus juist leuk. Als mensen een beetje zelfspot hebben en toegeven niet alles te weten, in plaats van de schijn ophouden en doen alsof ze alles altijd maar snappen en weten.
To shower or not to shower? Mijn arts kan bellen ārond 10.30ā maar ik wil eigenlijk nog even douchen. Neem ik het risico dat hij me belt als ik onder de douche sta of dat ik over twee uur nog steeds ongedoucht op zijn belletje zit te wachtenā¦.
Douchenā¦in mijn ervaring bellen ze altijd later. Zou mn telefoon wel meenemen
Telefoon mee de badkamer in