Wat je even kwijt wil #70

Ik dacht meer aan: snel de douche uitspringen en naakt met m’n arts bellen hahaha, leek me zo ongemakkelijk.

Maar het is gelukt! Ik ben gedoucht en nog niet gebeld.

9 likes

Ik zat allemaal memes over de Paus te kijken en we leven echt in een rare tijd eigenlijk. Dat er dus een Paus gekozen wordt (iets mega traditioneels) en tegelijkertijd mensen helemaal losgaan op memes over dezelfde paus.

6 likes

Ik heb 3 jaar geleden met m’n vriend een huis gekocht in zijn woonomgeving. Hij heeft een druk sociaal leven, maar ik ken hier nog steeds niemand echt en ben veel met ons kind terwijl hij met vrienden ofzo afspreekt. Ik heb sowieso maar 1 vriendin en die woont op 40 minuten rijden. Ik kan me soms zo eenzaam voelen hierdoor. Vanochtend fietste ik langs een terras waar allemaal kleine groepjes vrouwen koffie zaten te drinken en toen moest ik echt even huilen omdat ik zo graag zou willen dat ik vriendinnen in mn leven had en ook gewoon even koffie met iemand kan drinken.

47 likes

Misschien wil je delen waar je woont en zijn er hier mensen met wie je eens kan afspreken? :slight_smile:

Ik snap je gevoel verder heel goed. Ik woon ook ver van waar ik opgegroeid ben en dat blijft complex.

3 likes

Dan lijkt het me tijd dat je vriend wat vaker thuis is met kind zodat jij tijd hebt om daar een eigen netwerk op te bouwen. Op een sport gaan, een cursus doen etc.

58 likes

Ja het is ook niet zo dat hij dit vanzelfsprekend vindt of dat niet zou willen hoor. Hij zou het alleen maar stimuleren als ik meer zou ondernemen. Het is meer zo dat het meestal prima is als hij wat gaat doen omdat ik toch geen andere plannen heb. We doen ook vaak zat dingen samen of dat ik mee ga naar zijn vrienden, maar dat is gewoon niet hetzelfde als een eigen sociaal netwerk hebben. Het is over het algemeen ook geen enorm ding, maar soms overvalt het me even zoals vanochtend.

5 likes

Ik heb dit ook gehad na mijn laatste verhuizing. Vriend heeft zijn hele leven in deze omgeving gewoond terwijl het grootste deel van mijn vrienden op best een stukje rijden woont. Ik heb toen een keer een berichtje op de fb pagina van het dorp gezet met de vraag of er vrouwen waren die eens een keertje samen koffie wilden drinken. Daar heb ik twee hele goede vriendinnen aan overgehouden en ook een aantal moeders waar we dan wel eens playdates mee organiseren.

16 likes

Ja ik ook. Ik denk dat de wereld er veel beter uit zou zien als meer mensen zich niet beter proberen voor te doen dan ze zijn.

3 likes

Ik heb echt jarenlang geen nieuwe zonnebrandcreme gekocht. Heb altijd nog wel wat op voorraad maar ik dacht misschien moet ik ff wat nieuwe kopen. Nou ik las hier op het forum hoe enorm in prijs die zijn gestegen. Ik keek bij Etos maar echt het is gewoon lachwekkend. Ook voor 50 ml minitube.15 euro vragen. En er stond ook haarlemmerbruin zonder factor. Dat dat nog mag worden verkocht joh. :o_o:

4 likes

Het is toch hartstikke kut dat je je eenzaam voelt?

20 likes

Vaak genoeg 1+1 acties, daar op wachten (dan alsnog duur genoeg btw… but still)

2 likes

En als je in een grensregio woont loont het ook wel om naar een DM te rijden.

3 likes

Oh nou eerlijk gezegd gaat het mij daar niet eens zo om. Ik zag wel wat 1+1 staan idd. Maar door mij is mn buurmeisje laatst een beetje verbrand maar ik heb geen seconde nagedacht dat ik haar misschien moest insmeren. Zo stom, gelukkig was haar moeder totaal niet boos maar het viel me op hoe belachelijk de prijzen idd zijn. Heb maar een paar van die kids factor 50 gekocht. Als ik het niet op het forum had gelezen had ik iets van 6 euro per fles ofzo geschat :joy:

@AutumnStorm ik lees nu dat een paar jaar geleden die van de action het best werd getest. Haha wat is dit. Kan de link niet kopieren en plakken hier maar een artikel van de Flair uit 2023 en dat kwam uit de test van de consumentenbond.

2 likes

Ik heb fucking VIP tickets gewonnen voor Tyler, the Creator aankomende woensdag :sob:

77 likes

OMG wat fantastisch!! Heel veel plezier!

3 likes

Zit in een fase dat ik helemaal klaar ben met de stad waar ik woon, de mensen om me heen en mijn werk. Slaat nergens op, maar echt zo’n gekke onrust. Zin om morgen op een vliegtuig te stappen en als cowboy op een ranch te gaan werken.

19 likes

Ik kan je Bumble BFF aanraden. Inmiddels 3 vriendschappen aan het opbouwen hierdoor. Ik kom ook niet uit de regio waar ik woon en via sport e.d. lukte het mij ook niet goed. Iedereen leek verzadigd in vriendschappen. Maar via de app weet je dat de ander ook nieuwe vriendschappen zoekt.

27 likes

Ik heb eindelijk een kledingstomer gekocht en omg wat chill dit :heart_eyes:

De hele dag al ben ik lekker al mijn shirts en blousejes aan het stomen het is zooooo satisfying :joy:

13 likes

Ik ga mee!

2 likes

Oeeeh kun je delen welke je gehaald hebt? Ik zat er ook aan te denken om 1 aan te schaffen

1 like