Wat je even kwijt wil #70

Oh ik wist helemaal niet dat zoiets bestond, thanks voor de tip, daar ga ik zeker naar kijken! Dat gevoel dat iedereen wel verzadigd is in vriendschappen herken ik wel ja

3 likes

Ik had net zoiets kuts. Ik was bij zwemles en had slippers aan. Werd ik aangesproken door een man of mn slippers niet glad waren. ‘Ik heb ze zelf ook en ben in de badkamer uitgegleden. En jij bent wel… *Doet knikje naar mn buik. Dus in jouw toestand moet je wel voorzichtig zijn’.

:sob::sob::sob:

Wil echt janken haha. Kan niet wachten om andere kleren aan te gaan doen :sob:

4 likes

Ik werd net uitgemaakt voor luie jeugd toen ik op mijn elektrische fiets een stelletje inhaalde.

A) normaal pak ik de auto dus vond dit niet lui
B) ik ben 33 :tipping_hand_woman:t3::sparkles: neem het maar als een compliment

21 likes

Bij mijn supermarkt staat al jarenlang dezelfde verkoper van de daklozenkrant. Een super aardige man. Alleen nu staat hij er al weken niet meer. Ik vraag me echt af wat er aan de hand is. Is er iets met hem gebeurd, staat hij nu ergens anders of is hij juist misschien wel niet meer dakloos? Ga er waarschijnlijk nooit achter komen maar vraag het me elke keer dat ik naar de supermarkt ga af.

6 likes

Ik ga vanavond naar de film in mijn eentje! Ben heel benieuwd of ik het een beetje chill vind.

23 likes

Het is heerlijk kan ik je vertellen.

7 likes

Heb de hele middag wijn gedronken op een bloedheet terras met mn beste vriendin. Ben op een leuk level aangeschoten en kan niet wachten tot mn vriend thuiskomt van zijn terrasmiddag zodat we lekker samen kunnen rellen. Topdag.

26 likes

Ik zie dit nu al een paar keer voorbij komen, vind het erg bijzonder en vraag me ook met haar antwoord nog steeds af hoe dan :sweat_smile:

22 likes

Dat heb ik ook eens gehad. Bleek hij op ‘vakantie’ te zijn naar zijn geboorteland waar zijn vrouw en kind(eren) wonen.

1 like

Ik moet met dit weer altijd HeEL ErG GenIEteN van mezelf en buiten zijn. Eindstand is dat ik tot half 12 heb geslapen, vooral binnen ben geweest en Handmaids Tale heb gekeken, een dutje heb gedaan, etc. Nu weet ik niet of ik me schuldig moet voelen of gewoon hier oké mee moet zijn omdat ik dit blijkbaar ook even nodig heb gehad.

20 likes

Schuldig voelen voor wie? Dat is echt zooooo’n zonde van je tijd en energie

29 likes

Ja schuldig voelen vanwege mijn eigen strenge overtuigingen blijkbaar :skull: maar je hebt ook honderd procent gelijk, fuck it, ik heb lekker even mijn eigen plan getrokken vandaag.

11 likes

Naar buiten gaan met mooi weer is een optie, geen verplichting. Gewoon een keuzemogelijkheid. Je mág ook gewoon wat anders doen met je dag. Verplicht genieten is ook wel tegenstrijdig.

9 likes

Bid ze dan naar God welk jurkje leuker is?

5 likes

Ik vrees dat ze ‘geleid wordt door de heilige geest’

2 likes

Ze heeft wel echt een bible-belt look te pakken iig

9 likes

Tja voor stijladvies moet je toch echt bij de katholieken zijn
IMG_1322

17 likes

Dit klinkt als een dag om ook van te genieten, dus niet zo streng zijn voor jezelf

2 likes

Aan de forummer die me vandaag op mn werk vroeg of Veenmol me iets zei. Sorry dat ik zo akward was hahaha. En ik weet ook niet hoe je op t forum heet. Maar leuk dat je me aansprak

93 likes

Hahaha lijkt me nog steeds fantastisch als iemand iets over veenmollen tegen me zegt als ik random ergens alleen op een terrasje zit. Wijntje van mij hoor.

28 likes