Je ziet opvallend genoeg dat de verkoop van moederdag-cadeaus altijd heeeeeeeel last minute is en zo’n zelfde piek ligt voor vaderdag toch altijd wat eerder
lekkah meit!!
Onze Vaderdag omzet is 3x zo hoog als Moederdag ![]()
moeders denken er wel (op tijd) aan.
Die van mij ook. Ik kreeg vandaag zelfs al vaderdag bestellingen binnen. Terwijl ik vrijdag middag 16:00 uur een een verbaasde man aan de lijn had, hoezo kan je het niet nog voor het weekend regelen. Nou meneer ik wil ook graag weekend dus nee ik ga niet voor jou haasten.
De pakketten worden ook al rond 16:15 uur opgehaald dus hij was gewoon echt te laat.
Nog zo’n totaal nutteloos apparaat ![]()
Ik vind dit echt gehaat om niks. Genoeg mensen voor wie dit wel een uitkomst kan zijn.
Ja vast, maar waarschijnlijk zijn er 100x zoveel mensen voor wie het eigenlijk nutteloos is en ik denk dat het bij heel veel mensen ook wel ligt te stoffen of doorverkocht wordt
We waren vanmiddag aan het pinicken bij een meertje en er werd ineens iemand gedoopt. Er was ook echt een hele groep bij en ze zongen liederen
ik dacht dat dit alleen in de kerk gebeurde.
En toen diegene zeg maar kopje onder ging, juichden de rest van de mensen ook maar (die ook bij het meertje zaten) het was zo apart haha.
Het blijkt dat je dus ook in een jacuzzi gedoopt kunt worden. Toen ik ging googelen.
Die vrouwen kunnen toch ook gewoon nog een moeder hebben?
Kan ook idd. Maar het aantal viel me op
Mijn tante en oom zijn 60 jaar getrouwd en mijn oom neemt mijn tante wel eens mee “uit eten”.
Dan zegt hij ook heel trots: “Beppie, vanavond gaan we uit eten” en dit betekent dat hij haar naar de plaatselijke febo brengt en ze dan samen genieten van friet met een kroket. Ik vind het zo schattig dat zo een uitje helemaal hun ding samen is.
Me and who…
Grapje ik ben getrouwd. Maar mijn man houdt niet van de febo helaas
Zit een gat in mijn dak voor de dakkapel die ze zo komen plaatsen ![]()
![]()
Ben dit keer thuis om dit te kunnen zien ![]()
Vond dit zo leuk toen wij dit hebben gedaan
En wat een bak ruimte heb je er dan ineens bij!
Ja klopt! Voor hebben we hem al. Nu komt die achter op het dak ![]()
En dan vanaf woensdag komen ze het dak vervangen qua isolatie en dakpannen.
Zeg maar doei geld ![]()
![]()
![]()
Mijn weekend was echt top, maar deze dag I can’t. Ben echt blij dat ik nu lekker in bed lig! Zo lekker slapen en morgen weer een nieuwe dag.
Ik kreeg een mini Sol de Janeiro bij mijn Douglas bestelling gekregen. Eindelijk zou ik de hype begrijpen… nu ruik ik naar muffe oma ![]()
Welke? Alleen de gele is lekker vind ik
Lichtroze ![]()
Roze spullen ruiken vaak lekker, maar nu niet ![]()
Ik had laatst nr 40. Zo’n allergische reactie gekregen in mijn nek, dagen last van gehad
Dus wees blij! Haha