Ik zie dit berichtje nu pas maar wilde toch even aanhaken want ik gun je echt nieuwe vriendschappen. Ik woon ook niet in de omgeving waar ik ben opgegroeid (mijn man idd wel meer) en heb dus in de omgeving ook geen vrienden. Maar ik zag een tijdje terug een oproepje bij een influencer (Yara) en daar kon je je plaatsnaam achter laten en een stukje over jezelf en daar konden andere vrouwen dan weer op reageren. Het was voor mij echt even een drempel maar ik zit daardoor nu wel in een appgroep met vrouwen uit de buurt waar we af en toe mee afspreken. Veelal ook vrouwen die bv relatief nieuw in de omgeving zijn. We zitten nog een beetje in de beginfase maar ik kan me ook zo voorstellen dat er op den duur ook meer 1 op 1 afspraken worden gemaakt. Ik vond het wel een fijne manier om nieuwe mensen te ontmoeten!
Hahahaha was dit een James Bond schurk of zo?
Ik heb jou een keer gezien ter hoogte van de Costes. Maar ik was met een groepje collegaās, dus was niet het moment haha.
Dat was ik haha. Achteraf dacht ik shit, had moeten wachten tot die collega weg was!
Deze dag wordt steeds beter. Iemand heeft op koningsdag mn fietswiel gesloopt en die dingen zijn gewoon 80 euro nieuw?! Dus toen dacht ik net fuck it ik ga marktplaatsen en nu heb ik net voor 50 euro een nieuwe fiets opgehaald bij een opa op de grachten. Mij pakken ze niet meer!!!
Ik heb jou wel een keer gezien in de supermarkt zal volgende keer iets over veenmollen zeggen
Haha leuk! Geeft helemaal niks. Ik was zon warhoofd dat ik eerst dacht dat je om een bepaald kledingstuk vroeg
Dat had ik in de gaten. Maar ik was zelfs een soort van zenuwachtig toen ik je aansprak . Ben nog nooit een forummer in het wild tegengekomen.
Alleen @willem, maar daar haalde ik iets op
@lisaanna shit waarschijnlijk ook verkleed als aardappel nog ook. Supermarkt kan altijd 2 kanten op.
Ik weet ook eigenlijk niet wie wie is met forumnamen en gezichten.
Ik ben weer thuis en 10/10 would recommend! Het was echt veel chiller dan ik had verwacht, zelfs op een zaterdagavond.
Volgende keer neem ik mezelf vooraf ook lekker mee uit eten maar daar had ik nu niet echt tijd voor.
Ik twijfel heel erg of ik een dagje aan het water ga liggen, een natuurplas.
Ik kan alleen niet goed inschatten of 16.5°C te koud is voor mij om te zwemmen
Gewoon proberen dan merk je het vanzelf.
Ik zag net zoān gast hardlopen waar ik jaren geleden wel eens casual mee appte. En ik moest gewoon lachen want hij kon serieus boos worden als ik zei āsuccesā als hij appte dat hij ging hardlopen. Want ja hij had geen succes nodig. Haha wat een sukkel. Ik wilde bijna hard succes schreeuwen maar durfde niet lol
ik heb net dip n go in de zee gedaan want teringkoud, wel heel lekker, en een half uurtje topless in de zon gelegen het is (nog) niet heel warm maar vooral de wind die het koud maakt hier.
en sowieso is ook zonder zwemmen of heel warm weer je zondag buiten aan een meer besteden lekker toch! gewoon gaan
16.5 is koud maar afhankelijk van het weer kan het best meevallen!
Toen het laatst zo warm was heb ik ook even in de zee gezwommen en dat was prima, maar vandaag waait het aan de kust net te hard en voelt het water meteen weer als een ijsbad.
Knoeide net tering veel yoghurt over mezelf heen, maar ik heb een wit shirt aan dus je ziet het niet
Je ruikt het wel maar dat is andermans probleem
Je hebt helemaal gelijk, dus ik zit nu aan het water
Ik kom er net achter dat ik mijn sportlegging achterstevoren aan had š« š vond hem al wat gek zitten
Ik zie heel veel mensen met bloemen lopen vandaag en vind dat zo leuk
Ik vond het ook zo leuk dat mijn man zei āvanmorgen zag ik bijna alleen maar vaders met hun kinderen in de Albert Heijnā