Wat je even kwijt wil #70

Haha ja waar jij woont misschien :joy: Alle hersenloze kutmannen wonen in mijn buurt

5 likes

Hopen dat ze alleen hun eigen handen eraf knallen :pray:t3:

2 likes

Een oog mag ook wel

1 like

Ik heb sowieso het idee dat er nu al meer vuurwerk wordt afgestoken dan voorgaande jaren. Het is normaal best rustig waar ik woon maar ben in de afgelopen weken echt een paar x bijna van m’n bank geknald.

2 likes

Ik dacht vandaag nog juist dat ik het echt vond meevallen met wat er al wordt afgestoken (en ik woon in Den Haag).

6 likes

Hier in Amsterdam in een wijk waar het echt aso central is met oud en nieuw vind ik het ook beduidend minder tot nu toe!

Maar toch ontvlucht ik de stad overmorgen uit voorzorg

4 likes

Hier is het stukken minder dan vorig jaar. Vorig jaar begon half november het geknal al. Misschien zijn alle vingers van die vuurwerkfanatiekelingen de lucht in gegaan. Want ik hoor maar enkele knallen

Ligt beetje aan waar in DH je bent.

4 likes

Vanmiddag reed ik met de auto een lang stuk door een soort rookwolken. Er was verder niemand te zien, dus ik dacht eerst dat het een soort rare plaatselijke mist was.
Totdat ik dichter bij de auto voor mij kwam en zag dat ze al rijdend de hele tijd vuurwerk op straat gooiden??

Dan ben je vast nog nooit in Ondiep geweest tijdens O&N.
Al ken ik Den Haag tijdens oudjaar niet goed hoor, is misschien nog tien keer erger.

2 likes

Dan is er toch geen lol aan… Ik wil altijd zien dat iets afgaat. Dat is het leukste van afsteken.
Afgezien van het feit dat het nog hardstikke gevaarlijk is ook.

2 likes

Oh, nou dan ben ik de enige die het nu meer vindt lijken dus hopelijk hebben jullie gelijk. Woon wel in Rotterdam, dus mss hebben ze gewoon teveel reserves liggen van al die portieken en brievenbussen die ze opblazen laatste tijd.

5 likes

Toen ik nog in Utrecht woonde zaten we tussen Sterrenwijk en het kamp in. Gegarandeerd veel (illegaal) vuurwerk met O&N.

Ik heb ook in die hoek gewoond, het eerste grote voetbaltoernooi waarbij het NL elftal een wedstrijd won was ook een ervaring :laughing:

1 like

Wou hete jam inschenken en de bodem van het glazen jampotje viel eruit. Nu heb ik mijn linkerhand onder water en een vieze keuken :upside_down_face:

Ik ben nu wel klaar met dit jaar

5 likes

Ja hier aan de andere kant van de stad ook drama! Ik woon tegenover een parkeerplaats met daaromheen hoge gebouwen, hoevaak ik de laatste tijd rechtop in bed zit door zo’n giga knal. Volgens mij gooien ze het daar dan op een bepaalde plek of in een container ofzo, klinkt echt alsof de wereld vergaat joh. Lig soms echt te wachten totdat ik sirenes hoor omdat het echt lijkt alsof er hier in de straat ergens een cobra binnen is gegooid. Als de sirenes uitblijven is de conclusie dat het toch maar ‘gewoon’ een gekkie was met vuurwerk en dan slaap ik rustig verder tot de volgende :smiling_face_with_tear:

2 likes

Ik eindig het jaar verkouden. Jeeej.

2 likes

Ik ook! En ook ongesteld zelfs nog :pleading_face:

Ik heb zojuist 18 euro betaald om fucking darts te kunnen kijken… hoort toch bij de kerstvakantie!

9 likes

Ik spaar m’n vrije dagen op om het hele toernooi te kunnen kijken :skull:

7 likes