Wat je even kwijt wil #70

Er zijn ook mensen die nachtdiensten werken. Ik zit er dan eerlijk gezegd ook niet om te springen dat iemand om 10:00 gaat boren op zondagochtend. Vind het dan niet perse niets anders om over te zeiken.
Weet alleen niet of ik er zelf iets van zou zeggen, denk eerder dat ik van binnen gewoon dood zou gaan.

2 likes

Als je een nachtdienst hebt gehad maakt het ook niet uit of iemand om 10 of 12/13 uur gaat boren, want al het geluid is dan ontzettend kut, maar in een appartementencomplex kun je toch nooit rekening houden met mogelijke nachtdiensten van al je buren.

43 likes

Ja laten we voor de mensen die nachtdiensten draaien dan vanaf nu afspreken dat we tussen 23u s avonds en 6u s ochtends boren!!

22 likes

Plus dat je nou eenmaal te maken hebt met leefgeluiden van anderen in een dichtbevolkt land als Nederland. Sommige mensen hebben werkelijk overal last van.

4 likes

Ik moet nog naar de winkel en koken maar heb vandaag precies nergens zin in :frowning: heb niks geks gedaan gisteravond maar toch voelt het alsof ik tot 05:00 op stap ben geweest

6 likes

Ik heb 3!!! aften. Sorry maar doe even normaal.

Op dat soort momenten doet soep het bij mij altijd goed. Comfort food en je kan er lekker veel groenten in proppen!

2 likes

Ik hoorde op de radio dat iemand die afknipt met een nagelknipper. :face_vomiting: maar wellicht iets voor jou.

2 likes

God ik was vandaag naar die demo in DH en dat trekt echt de meest sympathieke Nederlanders aan zeg (inclusief mezelf natuurlijk). Nee maar echt, iedereen was zo aardig tegen elkaar, rustig met overvolle treinen, hielp je etc. Zulke lieverds allemaal. Echt jammer dat niet alle Nederlanders zo zijn, de politie had echt niks te doen ook.

114 likes

Sorry wƔt?! Afknippen hoe? Het is gewoon een vlak blaasje. Dat moet echt een zieke wond veroorzaken haha.

6 likes

Zoek maar tomenjoe op Instagram. Dan kan je het zelf luisteren. Blijkbaar bloed het niet zoveel.

Ik heb uiteindelijk een salade met simpele vinaigrette en twee sate spiesen gegeten :relaxed:

3 likes

Ja ik denk dat deze vrouw die kleine bobbeltjes op het uiteinde van je tong bedoelt, maar die zijn wel een stuk minder groot dan echt aften. Ik sla in ieder geval even over :joy:

5 likes

Ja, je hebt ook van die blaasjes die heel klein zijn waar vocht in zit. Ik denk dan altijd dat zo’n roze ā€˜tonghaartje’ (hebben die dingen een naam?) geĆÆrriteerd of ontstoken is ofzo. Ik heb het volgens mij vaak als mijn weerstand slecht is of iets heel zuurs gegeten of gedronken heb.
Die schraap ik ook tegen mijn voortanden kapot of met mijn nagel. Doe ook teringzeer, maar is dan wel weg.

Aften zijn volgens mij een groter soort wondjes/blaasjes. Dat heb ik nog nooit gehad.

Sterkte, hebben ze daar bij de drogist niets tegen?

3 likes

Het is 2025 en nog steeds heeft zo veel h&m zwemkleding van die uitneembare pads? WHY
Bouw dan iets in wat niet oprolt of laat het weg

14 likes

Ik heb er eentje van de H&M met vaste cups en het zit verschrikkelijk. Elk minigolfje zorgt ervoor dat ik topless ga. Zelfs in het zwembad.

Driehonderdduizendmiljoen hartjes!!:heart::heart::heart:

5 likes

Zoveel mensen, allemaal verschillend en toch samen opstaan tegen hetzelfde. Ik werd er emotioneel van 🄹.

Off topic:
Ik vind het echt bizar dat er zo weinig media-aandacht wordt besteedt aan deze demo. Heb vanmiddag een aantal artikelen gelezen maar die zijn alweer verdwenen zie ik.

8 likes

Dit is toch de demo waar vandaag een push-up bericht over kwam en het eerste artikel is op nos.nl?

6 likes

NOS, Volkskrant, nrc, cestmocro en GeenStijl, Trouw allemaal eerste of tweede artikel wat je opent. Zie ook heel Instagram en Twitter er vol mee staan.

Niks op Telegraaf, uiteraard, en weirdo insteek van het ND (goh).

10 likes