Wat je even kwijt wil #70

Zolang je er niet heen gaat sowieso niet toch, die mensen hebben volgens mij geen manier om jou te vinden?

2 likes

Je kan het bij de gemeente aanmelden als je iets vind :blush:

Edit:
Ik heb het daar al aangegeven dat ik het verloren ben.

4 likes

Je kan ook iemand meevragen en bij het aanbellen een meter of verder afstand nemen bij de deur. Denk dat je gevoel wel snel genoeg zegt of het okƩ is!

1 like

Ik loop sinds een ruime maand elke ochtend een rondje van een half uur ongeveer voor het ontbijt aan. Ik geniet er zo van! Zonder oordopjes, ik hoor de vogels en kom met onbekenden aan de praat of groet ze. Vind het zo lekker!!

33 likes

Ik heb zometeen m’n allereerste vlucht ā€˜los’ als CA (dus niet meer als trainee) en ik vind het ineens echt doodeng. Zit ik daar straks helemaal in m’n eentje in die galley naast die deur :scream: straks krijg ik hem niet dicht of open ofzo.

Heb hem vorige week gewoon bij 16 vluchten open en dicht moeten doen maar goed, toen was er wel iemand bij haha.

59 likes

Hier ook aaaaltijd wel iemand die klaagt als er wordt geboord. Laatst zelfs toen er in de middag werd geboord?? Wanneer moet het dan? In de ochtend gaan mensen klagen dat t te vroeg is, in de avond dat ze kinderen hebben die niet kunnen slapen of dat het sowieso te laat is. Er is nooit een tijdstip dat voor iedereen uitkomt en de mensen die het hardst klagen zullen zelf ongetwijfeld ook wel wat aan de muur of het plafond hebben hangen. Of ā€˜kun je gewoon in 1x alles boren ipv steeds een beetje?’ Maar als je bijvoorbeeld met verhuizen je verlichting op moet hangen is het toch niet zo gek om gaten te boren en de lamp op te hangen en daarna pas naar de volgende ruimte te gaan?

@Freedom @Sax haha mijn vorige onderbuurman was er zo eentje. Die liep altijd te klagen dat mijn wasmachine centrifugeert (klopt, dat is wat ze doen) en dat dat heeeeel vervelend was met zijn nachtdiensten. Ja wat wil je pik? Dat ik voortaan mijn wekker om 3 uur ā€˜s nachts zet en dan een wasje draai zodat jij er geen last van hebt omdat je dan aan het werk bent? Mijn wasmachine laat ik overigens nooit op zn hardst centrifugeren en er staat een lekbak onder met dempende matten erin. Onder het washok zat de onderbuurman zijn washok, maar hij deed net alsof ie er recht onder sliep. Die zat volgens mij de hele dag in stilte met zijn oor tegen het plafond te luisteren waar hij op kon zeiken, want het is hier echt niet gehorig. Ohja en een keer met een dikke storm tikte de lampjes op het balkon tegen de reling. Of ik even met windkracht 5 miljoen en in de stortregen en onweer ze eraf kon halen want irritant. Dat weer maakte 26734638 keer meer herrie maar goed🄲 Vraag me bij zulke mensen altijd af waarom ze niet in een hutje op de hei wonen

8 likes

Ja maar als je dit doet, wat toch totaal niet realistisch is, dan klagen ze weer dat je te lang achter elkaar aan het boren bent. :joy:

6 likes

Ohja dat doen ze hier ook inderdaad :joy: ā€˜kan het wat minder lang?’ Ja nee is goed ik leg de gordijnen wel op de grond en de plafondlamp ook :joy:

2 likes

Er komt vandaag familie uit Canada naar Nederland en ik ben zo blij ze weer te zien. Laatste keer dat ik in Canada was, waren zij er niet, dus ik denk dat ik ze al zeker 2 jaar niet gezien heb. Ze zijn er ook maar kort, omdat ze verder gaan reizen met mijn ouders, dus ik ga alle momenten pakken die ik kan om ze te zien.

26 likes

Veel succes!!! 🩷

4 likes

Je kunt het, veel plezier!

2 likes

Haha dit werd juist gedeeld door grote namen in de activistische hoek (Zoƫ Papaikonomou en Mounir Samuel). Het gaat om de bewustwording van framing van media

8 likes

Komt goed, een deur is niet het moeilijkste. Maar ik snap je spanning. Had ik de eerste keer ook toen ik het helemaal alleen moest doen.

3 likes

Ik heb dit weekend per ongeluk de verkeerde pas aangeklikt toen ik met mijn iphone betaalde en nu heb ik met mijn werk pinpas een pakje peuken gekocht :thumbsup:
Leuke walk of shame naar de afdeling financiƫn :cowboy_hat_face:

32 likes

ahhh maar dat zijn zelf ook journalisten zijn en een beetje hun merk maken van koppen herschrijven toch? Ik dacht dat dit gewoon om typische linkedin-rando’s ging die niet echt autoriteit hadden op gebied van media dan wel activisme haha

Echt de omgeving hier heeft alles he; uitgestrekt bos, heides, stuifzandgebieden, hoogtemeters en dan hebben we ook nog uiterwaarden en rivieren. Zo ontzettend mooi gebied om te wonen, ik blijf nieuwe plekjes ontdekken.

21 likes

Haha heerlijk. Dit had ik laatst ook met een Mango bestelling van een aanzienlijk bedrag. M’n manager zat ook echt zo van :face_with_raised_eyebrow:

6 likes

ik wilde bijna iets kattigs reageren tot ik me bedacht dat je een nieuwe naam hebt

6 likes

Charmed is op tv op Paramount en ik geniet echt van de mode uit die tijd.
Alleen is de intro muziek veranderd. :open_mouth:

6 likes

Kijk dit zijn de enige Nederlanders voor wie ik met liefde wil sterven.

23 likes