Wat je even kwijt wil #70

Mijn pensionado vader staat al jaren in deze periode elke ochtend om half 7 op om de zwaluwen die in de garage en stallen bivakkeren naar buiten te laten. Hij sluit ze ‘s nachts altijd op (dan gaan ze toch op t nest) zodat de katten en marters de nesten niet leeg halen ‘s nachts. Daarna gaat ie weer op bed.

107 likes

Pff wat een legend

5 likes

Hoe was je eerste echte dag? :raised_hands:t3:

3 likes

Ja ging goed! Vond het wel echt heel spannend, maar had hele lieve collega’s en fijne vluchten. Had alleen een heen en weertje dus kort dagje. En nu net begonnen aan een vierdaagse dus m’n eerste vluchtje zit er al weer op. Maar wel echt superleuk!

39 likes

Ik heb een nieuwe baan! Ik ben zo zo blij :partying_face:

97 likes

Wat is dat met die pollen de laatste dagen? Ik kan gewoon niet normaal functioneren met die jeuk, snot en benauwdheid. Mijn sterke medicatie en neusspray kunnen hier niet tegenop :sob:

13 likes

Het is echt vreselijk he, ik verlang echt naar een regenbui :sob:

4 likes

Ik dacht eerst ga weg met je regenbui tot ik me realiseerde dat je het bedoelde door de pollen en niet perse zon :sob:

3 likes

Het laait bij mij na een regenbui altijd nog meer op. Maar als het een paar dagen blijft regenen, dan is het wel minder. En het is ook wel even nodig voor de natuur enzo. Maar ik hou zo van zon :cry:

3 likes

Ik ben zo boos op iedereen vandaag, iedereen is kut.

Groetjes van mij en ik denk/hoop mijn hormonen

9 likes

Nee ik hou van de zon! Maar voor de plantjes en mijn ogen zou het wel fijn zijn als het even regent 🫣

2 likes

Ik kan niet inloggen bij de abn amro app en krijg een gekke foutmelding, ben dan gelijk nerveus dat ik gehackt oid ben :joy:

3 likes

Heb het net even geprobeerd en ik moest en een update doen en krijg ook een foutmelding haha. Dus zijn we in ieder geval samen gehackt.

4 likes

Fijn! Thanks :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik krijg een melding in de app dat er een storing is. Maar zou precies hetzelfde hebben.

Same, ik denk dat ik ongesteld moet worden. Vandaag door Amsterdam fietsend was ik echt WOEST op iedereen

5 likes

Gemiddelde dinsdag

20 likes

Ik heb een nieuwe functie aangeboden gekregen (en geaccepteerd) en nu het echt lijkt te worden ben ik helemaal overweldigd en gestresst haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

88 likes

Ik kan geen vrij krijgen in het hoogseizoen, dus mijn vriend gaat alleen met onze dochter op vakantie deze zomer. Nu heb ik met mijn zus afgesproken om samen in het najaar naar Thailand te gaan. Ik vind het zo spannend zonder haar ennvoel mij tegelijkertijd ook schuldig ofzo. Maar ik heb er ook zoveel zin in :pleading_face:

44 likes

Ik stond vanochtend ergens in de stad te wachten met m’n fiets en twee meiden kwamen in de drukte naast me staan en toen zeiden ze tegen elkaar:
“Ik snap nooit waarom mensen hier stoppen”
“Nee ik ook niet”

Je raad het nooit maar we stonden voor een rood licht 🫠

13 likes