Italiaans (Spaans is ook mijn derde taal maar in dit geval niet relevant)
Volgens mij had ik een hele tijd teugg hier op het forum eens gevraagd of iemand ook wist hoe die tijdschriften heten waar romans/strips in stonden met foto’s. Nou ik was laatst dozen aan het uitzoeken van een vorige bewoner, die stonden er nog, en toen vond ik er dus een paar. Zo grappig al die oude foto’s. Voor als iemand nog benieuwd is
Niet dat ik denk dat iemand het nog weet hoor want ik kan die hele vraag van me niet terugvinden. Ik wilde in elk geval even enthousiast iets kwijt want altijd leuk als je onverwachts iets vindt
Hahah nou hier zeg je wat. Ik ben in een dorp opgegroeid, daarna naar de stad vertrokken. En inmiddels woon ik nog steeds in een stad maar buiten de randstad en vrij rustig. Ik was dus gisteren in de Randstad en ik gedroeg me echt alsof ik nog nooit een voet buiten de provincie had gezet. En ik was helemaal overprikkeld en vond ook iedereen luidruchtig en stom.
Die regen is natuurlijk helemaal fijn voor de natuur, maar ughhhhh eerste festival van het jaar staat morgen gepland. Zo balen na al die weken mooi weer 🫠
Als souvenir na mijn vakantie heb ik voor mezelf 12 verschillende smaken chips meegebracht die we in Nederland niet kunnen kopen en ik word elke keer als een kind zo blij als ik nu in mijn voorraadkast kijk
Vertel meer welke smaken?
Onder andere: tzatziki, kaas naan smaak, Nacho schotel ribbel chips, spaghetti bolognaise, pittige curry saus, pinda bugles en nog wat bbq en gerookte paprika varianten
Hahaha ik ben benieuwd hoe ik het ervaar als ik vriendinnen in mn vorige woonplaats ga opzoeken. Had niet gedacht dat het verschil zo groot zou zijn. 10 jaar geleden riep ik dat ik noooooooit meer naar een dorp zou gaan maar here we are en het is heerlijk
Die pinda bugles zijn echt mijn crack
zeker de helft klinkt al veelbelovend
Ik ben benieuwd naar die tzatziki chips, lijkt me echt vies lekker.
Ik ben na 5 jaar randstad teruggegaan naar een dorp en ik vind het heerlijk! Mijn vrienden wonen grotendeels in de randstad, dus daar ben ik alsnog vaak te vinden in het weekend. Is wel wat gereis, maar ik vind die afwisseling dus heerlijk. Alsnog regelmatig de gezelligheid en activiteiten in de stad, maar verder gewoon een rustige basis in een fijn dorp.
Ik lig ziek in bed en ben gestuit op het ek darten op tv en ik moet gewoon zo lachen om de types die daaraan meedoen.
Ik ben in Waalre dicht bij Eindhoven en de huizen zijn hier zo schattig klein. Ik was tijdens een wandeling aan het videobellen met mijn moeder en ze zei dat de huizen voor kabouters zijn gemaakt. Even kijken op funda voor hoeveel ze hier te koop staan.
Dat is wel grappig, want Waalre staat juist bekend als rijk dorp en heeft best wat villa’s. Of zijn ze in jouw omgeving stiekem zo rijk dat dit aandoenlijke huisjes zijn?
Ooooh die las mijn moeder vroeger altijd. Zij had ze ook bewaard en toen mocht ik ook daarin voorzichtig doorbladeren. Echt goud
Huh waar in Waalre ben je, ken meer grote huizen daar dan kleine haha
Ja als ik richting Waalre/Valkenswaard rijd kom ik altijd grote huizen tegen juist! En ik ben bang dat de kleine huizen daar zelfs erg duur zijn @Daelyss
Ik stapte van het bastion hotel naar de Etos/AH en de woonwijken heb je van die schattige huisjes maar dan inderdaad die grote villa’s op de grote baan.
En ik zie op funda dat de huizen van 110 - 140 m2 voor zo’n 450 a 600k te koop zijn. De riante villa’s tussen de 180 en 230m2 moet je minstens 1 miljoen voor neerleggen. Zijn dit dan de riante villa’s? Schattige huisjes met niet schattige prijzen.
Moest in mijn bericht aanvullen dat de huizen hier in België veel groter zijn. Heb een vertekend beeld