Ik zie ook heel veel mensen door rood fietsen, zo gevaarlijk. Vanmorgen klapte er bijna een fiets op een auto. Scheelde echt niks, schrok me rot
Serieus? Wtf dit bevestigt echt de fokking arrogantie van mensen dat ze zich vaak te goed voelen voor normale regels die we als maatschappij hebben afgesproken. Dit is echt mn nummer 1 ergernis.
Ja, stom hè? Ik hoorde in de Computeren podcast dat het helpt om bijvoorbeeld ‘fucking’ in je vraag te zetten, omdat AI niet met scheldwoorden werkt. En voor op de desktop is er ook een extensie te downloaden.
Hier meer info:
Sowieso is chrome kut omdat google zoveel data van je heeft/trackt en gebruikt. (Zeg ik terwijl ik zelf ook alles met chrome doe, maar ik had het hier pas over met iemand die heel privacy minded is en ik werd er weer een beetje bang van).
Hoe dan ook; mozilla firefox en brave werden mij toen aangeraden. Duck duck go is ook een ok optie als zoekmachine. (Maar wel minder goed moet ik zeggen) Volgens mij heb je binnen chrome wel ook extensies die voor een deel de tracking kunnen uitschakelen.
Vooral een post ook aan mezelf dit
Hoe is het gegaan?
Hier voor mobiel want zit nu niet bij een computer: &udm=14 – Deze extensie downloaden voor 🦊 Firefox Android (nl) udm-14 voor zoekresultaten bij google zonder ai slop!
Ik zie ineens van die gasten die telkens een scene van twilight naspelen maar dan als satire. En dan besef je je nog meer hoe belachelijk al die films waren
Ik werk veel met Google-systemen (Ads & Analytics vooral) en daarvoor gebruik ik op werk Chrome, maar privé is dit mijn standaardbrowser, zowel op laptop als mobiel, vind hem heel fijn. De ingebouwde ad blocker is ook zo chill!
Chrome, Edge en Opera zijn allemaal Chromium based. Chromium is een open-source project gemaakt door Google dus als je dat niet wilt gebruiken dan kun je beter Firefox pakken.
De keukenmachine die mijn ouders als huwelijkscadeau hadden gekregen in 1988 heeft het begeven. Het apparaat is ouder dan ikzelf en ik kreeg 'm mee toen ik uit huis ging, gezien ik 'm meer gebruikte dan mijn ouders. Ik heb inmiddels een nieuwe gekocht maar vrees dat die geen 35+ jaar mee zal gaan. Wil bijna nostalgisch gaan doen over apparaten in the good old days, haha.
Een aantal dagen geleden zag ik tot mijn grote schrik een muis in mijn keuken, lekker knabbelend aan een kruidenzakje.
Sindsdien ben ik echt hyperbewust van ieder geluidje. Zat net recht op ‘GA WEG!’ te roepen, nadar ik iets hoorde. Bleek het niet de muis, maar de buurman die een trap opliep.
Mijn buren zullen misschien binnenkort wel de psychiatrie bellen
Ik zit in de trein met zulke buikkrampen en ik krijg er bijna paniek van. Moet nog 1 uur en dan nog met de fiets. Mijn kakschaamte zit weer flink in de weg
Edit:
Sorry als dit TMI is
Kan je niet ergens uitstappen om te gaan? En dan de volgende trein weer pakken?
Nope laatste trein, kan wel proberen in de trein te gaan maarja daar ben ik niet zo’n ster in
Ik word ergens in de komende uren ongesteld maar moet zo een presentatie van twee uur geven. Nu zit ik te twijfelen tussen vast een tampon gebruiken of een noodmaatregel met wc papier treffen
Ik zou hier nooit over twijfelen, gewoon die tampon er vast in!
Tuurlijk die tampon erin!
Ik loop zooo vaak een dag met een menstruatiecup ~voor de zekerheid~ in rond haha, waarom zou je niet alvast een tampon inbrengen?
Ik vind het soms zo eng he. Ik belde net de huisarts vanwege hooikoortsklachten (what’s new) en we hadden het over oogdruppels. Zie ik 3 minuten later een ad van oogdruppels op mijn computer… Heb het daarvoor niet gegoogeld ofzo.