Ik zag mezelf in de reflectie van een raam en ik dacht even dat ik Dick Schoof zag. Jezus wat een wallen en donkere kringen (en ik heb echt goed geslapen de laatste tijd??)
Wil je nu ook gaan hardlopen onder een pseudoniem?
Sick Doof
Wij hadden een borrel georganiseerd voor de buren, omdat we nieuw zijn komen wonen.
Het was echt zo leuk en gezellig, iedereen had een kleinigheidje bij en zo leuk om iedereen zo te ontmoeten, echt een aanrader.
En de buren vonden het ook leuk, wij wonen op een hoek dus hadden een rondje rondom ons huis uitgenodigd (7 huizen) dus ook niet iedereen kende elkaar dus die vonden het ook leuk om zo kennis te maken.
Huh wow wat leuk en sociaal om te doen!!
Dank je.
Het idee is gejat van buren van mn ouders, die hebben dat 20 jaar geleden ofzo ook zo gedaan en is me altijd bijgebleven, dat was ook heel leuk toen.
Ook iedereen was er, op 1 huis na, maar die mensen zijn sowieso heel erg op zichzelf hadden we al begrepen dus dat is helemaal prima.
De gemeente waarin ik woon heeft een algeheel vuurwerkverbod maar toch klinkt het voor de tweede avond op rij als een oorlogsgebied. Gisteren vanaf schemertijd tot diep in de nacht, nu ook alweer lekker aan de gang, dus ik stel me maar in op weinig slaap tot het nieuwe jaar
Ik ben mijn koffer aan het inpakken want we gaan oud en nieuw vieren bij familie in de uk. Te lang geleden en zoveel zin inā¤ļø
Wil je dan wel aan die inwoners vertellen dat het nog steeds europeanen zijn? Nee grapje maar Britten denken tegenwoordig niet meer een europeaan te zijn. Het eiland drijft letterlijk in het continent Europa. Veel plezier!
licht safari in de beekse Bergen is echt zo leuk! ze hebben zoān mooie sfeer weten weg te zetten
Ik ga morgen
Hoe lang doe je erover om het stuk te lopen?
Wij hebben er ongeveer 2 uur over gedaan maar wel echt op het gemakje en ergens een gluhweintje gedronken. We werden best veel ingehaald door mensen die er gevoelsmatig echt doorheen vlogen haha
2 tips:
- probeer tussen 19.30-21.30 te gaan als je zo min mogelijk kinderen op je route wil hebben
- vlak voor de poort van Afrika heb je een bordje staan met ādierenverblijfā. Valt niet ontzettend op en je moet even een stukje lopen. Maar dan kom je bij de olifanten uit! Daar waren 3 kleintjes en die waren bij ons echt geweldig leuk aan het spelen met elkaar. Echt de moeite waard om even van de route af te wijken
Het is hier echt ook echt absurd al nachten en mān jongste kat is zo bang, echt heel sneu. Twijfel zelfs of ik thuis ga blijven met O&N voor hem.
Ik ben zo klaar met dat vuurwerk. Ik woon op een plek waar het ieder jaar drama is en ik ben al dagen aan het stressen omdat ik bang ben dat de auto in de fik wordt gezet, of ons huis, dar er een vuurwerkbom wordt gegooid. Echt totaal onrealistisch maar ik kan die gedachtes gewoon niet stoppen. Ik vraag me ook af of ik de enige ben met zoveel paniek hierom. Maar ik zie in mijn hoofd echt een soort āThe Purgeā voor me?
Onze buren zijn om vuurwerk gerelateerde reden paar dagen naar huisje in het bos! Den dat er een heleboel mensen zijn die jouw angst (in welke mate dan ook) delen!
Heb ook wel idee dat mensen steeds minder naar elkaar omkijken, of zelfs lol hebben als je je een hoedje schrikt van hun verboden klappersš«”
Wel heel vervelend voor je, heb je de optie om O&N ergens anders door te brengen? Ongevraagde tip: Of bijvoorbeeld lekker naar de bioscoop of theater vandaag, daar hoor je niks!
Nog āmaarā 2 dagen
Vandaag gaan we mān jongste kind verhuizenā¦
Ze gaat op kamers š„¹
Pff ja daar zit ik ook aan te denken, maar dan ben ik echt bang dat ons huis afbrandt ofzo . En mijn partner is (helaas) wel dol op vuurwerk. Gelukkig wel normaal. Nog maar een paar dagen en dan is het gelukkig weer een jaar klaar met dit gezeik.
Ik ben alleen op kantoor en er ligt geen werk en iedereen is vrij. Ik ga zo maar weer naar huis
Ik ben weekje op vakantie geweest, heerlijk rustig daar.
Gisteren weer terug in NL en ik ben nu al zo klaar met al dat vuurwerk dat afgestoken wordt