Wat je even kwijt wil #70

Onze buren zijn om vuurwerk gerelateerde reden paar dagen naar huisje in het bos! Den dat er een heleboel mensen zijn die jouw angst (in welke mate dan ook) delen!
Heb ook wel idee dat mensen steeds minder naar elkaar omkijken, of zelfs lol hebben als je je een hoedje schrikt van hun verboden klappers🫡

Wel heel vervelend voor je, heb je de optie om O&N ergens anders door te brengen? Ongevraagde tip: Of bijvoorbeeld lekker naar de bioscoop of theater vandaag, daar hoor je niks!
Nog ‘maar’ 2 dagen :kissing_closed_eyes:

3 likes

Vandaag gaan we m’n jongste kind verhuizen…
Ze gaat op kamers 🥹

54 likes

Pff ja daar zit ik ook aan te denken, maar dan ben ik echt bang dat ons huis afbrandt ofzo :rofl:. En mijn partner is (helaas) wel dol op vuurwerk. Gelukkig wel normaal. Nog maar een paar dagen en dan is het gelukkig weer een jaar klaar met dit gezeik.

4 likes

Ik ben alleen op kantoor en er ligt geen werk en iedereen is vrij. Ik ga zo maar weer naar huis

11 likes

Ik ben weekje op vakantie geweest, heerlijk rustig daar.

Gisteren weer terug in NL en ik ben nu al zo klaar met al dat vuurwerk dat afgestoken wordt

6 likes

Hoe druk was het ongeveer toen jij er was? Ik ben dit jaar in het laatste weekend gegaan en toen moest ik voetje voor voetje door het park schuifelen haha, hopelijk is het in andere weken iets rustiger

Vond het ondanks de drukte wel heeeel leuk!

19 likes

Er was echt helemaal niemand! Moet zeggen dat de weersomstandigheden niet 100% perfect waren om daar met kleine kinderen te lopen, vooral erg koud, dus dat zou groot verschil kunnen maken qua drukte wellicht.

Ik had het al drukker verwacht! Zo midden in de kerstvakantie tussen o&n en kerst

Die kou vinden mijn vriend en ik juist wel sfeervol. Echt die winterse gezelligheid en we wilde ook echt even een warme choco en gluhwein. Niet alleen voor het idee haha

1 like

Ik ben benieuwd vanavond. Ik ga rond 19 uur, dus hoop dat het meevalt met de drukte

Edit: nou het was superleuk en mooi! Ik was er om 19 uur. Was druk, heel druk. Maar rondje gedaan en daarna ff wat gegeten en gedronken en om 20 uur nog een 2e keer. Superrustig. Dus heb het 2x gezien :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Lol ik dacht snel te kunnen starten met medicatie bij de endocrinoloog maar nu wilt die man dat ik 24 uur mijn urine ga verzamelen in een bidon om andere dingen uit te sluiten :sob:

In een bidon nog wel. Dat wordt flink wat water drinken

6 likes

Jeetje dit weer trok ik slecht vandaag…Ik mis de zon of minimaal een zonnestraal.

3 likes

Waarom de fuck is Wout Weghorst analist (?) bij het darten? Haha why.

7 likes

Haha, er komt ook weinig uit. Zet daar gewoon een darter neer, die kan nog een poging doen tot een analyse.

4 likes

Echt een leeghoofdje.

Edit: ik vind Co Stompe ook vreselijk. :x:

3 likes

hehe, ik heb al zo’n 10 jaar het idee om mee te doen met ‘’ de nieuwjaarsduik ‘’ in al die jaren zijn er een aantal jaren geweest waarbij het voor mij niet veilig was om op 1 januari die duik te gaan nemen en een deel van die jaren is het er gewoon niet van gekomen. Nu eindelijk na 10 jaar de knoop doorgehakt en helemaal gepland en excited. Is het afgelast vanwege het weer :joy:

Nu gaan we hier in de buurt maar in een meertje duiken en wachten tot we volgend jaar een nieuwe kans hebben.

10 likes

Halloooo heb ik iets gemist of is het vandaag al o&n? Er wordt hier continu geknald echt alsof het al 31 december is. Dacht nog misschien doet iedereen het nu maar omdat het morgen code geel is ofzo? 🫠

5 likes

Ja dat denk ik ook, hier is het ook heel heftig ineens.

Tot nu toe heb ik vanuit de vorige analisten echt alleen maar open deuren gehoord, dus ja waarom niet?

En zag dat hij ooit een leg van Michael van gerwen gewonnen heeft, misschien geeft dat hem diepgaande kennis

1 like

Wow, de homo universalis van de 21e eeuw. :dart: :soccer:

5 likes

Ja hier precies hetzelfde, ook echt een groot verschil met gisteren (en de dagen ervoor), ik snap het ook niet.

3 likes