Met een cup doe ik dat ook wel eens, maar een droge tampon vind ik persoonlijk echt heel vervelend aanvoelen. Ik voel m dan de hele tijd zitten, alsof het schuurt.
Maandverband?
Goed dat ik dit lees. Had mān menstruatiecup na heel vaak gebruiken vorige keer weggegooid, maar heb nog geen nieuwe gekocht en kan elk moment ongesteld worden
in drie dagen tijd beatrix, thierry baudet en suzan en freek in het wild gespot benieuwd wie ik morgen tegenkom
Mijn provider heeft een storing en ik inmiddels ook nu. Wat een nachtmerrie als je geen internet hebt. Moest gewoon radio luisteren en de navigatie van mijn auto gebruiken
Haha wat een combinatie van mensen ook! Ben je op een speciale plek of gewoon random?
Ik krijg al pijn als ik er aan denk.
Misschien kan een beetje glijmiddel dan helpen? Ik gebruik überhaupt geen tampons omdat ik ze vervelend vind zitten haha maar die droogheid zou te verhelpen moeten zijn.
Ik moest dus een keer noodgedwongen een tampon gebruiken na jaren menstruatiecup. Ik dacht echt wat is dit voor stroeve bende?? Zooo oncomfortabel die tampon inbrengen
Jaaaa ik ook. Het is echt vreselijk. En vanaf 6:00 vanmorgen al
Je moet dan eens die met inbrenghuls proberen
Ik parkeer net mijn auto en voor mij wilde iemand wegrijden. Hij zat op zijn telefoon en had mij niet zien parkeren dus hij reed volle bak achteruit tegen mij aan . Schade lijkt mee te vallen maar schrok me rot. Nouja ik heb over 5 minuten een afspraak bij de psycholoog dus iig iets te bespreken.
Misschien niet de druppels, maar wel hooikoorts of de symptomen?
Er zijn net 2 boeketten voor de buren bij ons bezorgd en nu las ik op het kaartje dat ze vandaag trouwen. We zijn niet super close met ze maar we maken wel af en toe een praatje en we hadden ook een kaartje met klein cadeautje van ze gekregen toen onze baby geboren was. Nu twijfel ik of ik er iets van moet zeggen wanneer ze de bloemen komen halen of kaartje in de bus moet doen om ze te feliciteren. Ze hebben er zelf niks over gezegd, dus dan is wel meteen duidelijk dat ik het kaartje bij de bloemen gelezen heb
Je zou vet casual kunnen vragen als ze boeketten ophalen: hee wat leuk dat jullie bloemen toegestuurd krijgen, is er iemand jarig? En dan zullen ze vertellen over de bruiloft en kun jij daarop een kaartje doen oid
Ik zou denk ik gewoon een beetje een luchtige opmerking in de trant van āzo, hebben jullie iets te vieren?ā maken als ze de boeketten komen ophalen, dan kunnen ze het zelf zeggen en kun je ze feliciteren en eventueel achteraf nog iets in de bus doen als je dat wil
edit: oh ja wat @thenerdyintrovert ook zegt haha
Ik maak het waarschijnlijk ook weer veel te ingewikkeld haha, maar dat ga ik doen @thenerdyintrovert en @Dazed!
Edit: even met een artikel dan maar https://www.ad.nl/buitenland/johan-weet-niet-wat-hij-meemaakt-enorm-vrachtschip-ramt-noorse-kust-en-mist-zijn-huis-maar-net~ae5fc9d2/
Mijn nieuwe ambitie in mn leven is om net zo chill te zijn als deze gast waarvan toen hij sliep zn huis bijna werd doorboord door een vrachtschip
Dat voelt alsof ik er een rol beschuit in heb zitten
Maar alsnog wel gedaan en gelukkig maar want het was nodig.
Ik zie wel je naam erbij staan omdat je hem deelt, weet niet of je dat erg vindt