Oh dat wist ik helemaal niet, niet helemaal de bedoeling nee. Heb m weggehaald, dank voor t doorgeven!
Soms ben ik echt een beetje teleurgesteld in mijn familie. Via via ben ik in contact met een organisatie en dat contact is erg fijn. Nu ben ik gevraagd of ik bij deze organisatie een soort van nevenfunctie wil bekleden. Ik weet helemaal niet of ik dit wil en ik heb er überhaupt nog nooit over nagedacht maar ik vind het wel een compliment dat ik deze vraag krijg. Als ik dit vervolgens thuis deel is er echt nul interesse. De enige reactie die ik krijg is: het zal wel en kan je dat wel. En dit gebeurd dus wel vaker: wanneer ik een succes deel over mijn werk wordt er ook altijd gereageerd alsof ik dat verzin en het niet echt is gebeurd. Ik snap dat echt niet.
Ben een paar jaar geleden afgekickt van neusspray maar my god wat voel je je er beter door als je ziek bent. Echt een godsgeschenk (voor minder dan 5 dagen!!!)
Wat een rotgevoel moet dit zijn. Weet je ook waardoor dit komt? Bij ons zou zoiets komen omdat mensen dan totaal niet snappen wat een bepaalde functie/werk inhoudt. Mocht je het hier willen delen, dan juich ik je graag toe.
Omg het regent
Help. Mijn partner en ik doen sinds september wel eens mee met een collega en haar partner aan een pubquiz bij ons in de buurt. De quiz heeft niet zo denderend veel succes (er doen altijd veel mensen mee, maar vooral sporadisch en niet zo serieus, maar collega en vriend zijn best fanatiek en doen nu al voor het derde jaar mee), waardoor we ondanks we niet per se hele trouwe bezoekers zijn op de eerste plaats zijn geƫindigd. Nu doen we zondag mee aan de regionale finale
en blijkt het 120 km bij huis vandaan te zijn, op ƩƩn of andere bucolische locatie, hahaha.
Leuk!!!
Eerste nacht en dag met veel regen sinds tijden en drie keer raden wie het autoraam (van mijn vriends auto) open heeft laten staan sinds gisteravond.
Haha praat jij Spaans thuis? (Niet stom bedoeld, ik houd heel erg van talen en letterlijke vertalingen zijn een van mān lievelingsdingen van meertaligen)
Ik woon sinds kort in een dorp en vind het echt een fascinerende ervaring na bijna 20 jaar in de stad. Iedereen is heel keurig in het verkeer, op de buurtapp is er geen gezeik over pakketten/belletje lellen/āverdachteā personen, alles is dichtbij en het is gewoon zo rustig? Love dit dorpsleven.
Italiaans (Spaans is ook mijn derde taal maar in dit geval niet relevant)
Volgens mij had ik een hele tijd teugg hier op het forum eens gevraagd of iemand ook wist hoe die tijdschriften heten waar romans/strips in stonden met fotoās. Nou ik was laatst dozen aan het uitzoeken van een vorige bewoner, die stonden er nog, en toen vond ik er dus een paar. Zo grappig al die oude fotoās. Voor als iemand nog benieuwd is
Niet dat ik denk dat iemand het nog weet hoor want ik kan die hele vraag van me niet terugvinden. Ik wilde in elk geval even enthousiast iets kwijt want altijd leuk als je onverwachts iets vindt
Hahah nou hier zeg je wat. Ik ben in een dorp opgegroeid, daarna naar de stad vertrokken. En inmiddels woon ik nog steeds in een stad maar buiten de randstad en vrij rustig. Ik was dus gisteren in de Randstad en ik gedroeg me echt alsof ik nog nooit een voet buiten de provincie had gezet. En ik was helemaal overprikkeld en vond ook iedereen luidruchtig en stom.
Die regen is natuurlijk helemaal fijn voor de natuur, maar ughhhhh eerste festival van het jaar staat morgen gepland. Zo balen na al die weken mooi weer š«
Als souvenir na mijn vakantie heb ik voor mezelf 12 verschillende smaken chips meegebracht die we in Nederland niet kunnen kopen en ik word elke keer als een kind zo blij als ik nu in mijn voorraadkast kijk
Vertel meer welke smaken?
Onder andere: tzatziki, kaas naan smaak, Nacho schotel ribbel chips, spaghetti bolognaise, pittige curry saus, pinda bugles en nog wat bbq en gerookte paprika varianten
Hahaha ik ben benieuwd hoe ik het ervaar als ik vriendinnen in mn vorige woonplaats ga opzoeken. Had niet gedacht dat het verschil zo groot zou zijn. 10 jaar geleden riep ik dat ik noooooooit meer naar een dorp zou gaan maar here we are en het is heerlijk
Die pinda bugles zijn echt mijn crack
zeker de helft klinkt al veelbelovend