Ik ben benieuwd naar die tzatziki chips, lijkt me echt vies lekker.
Ik ben na 5 jaar randstad teruggegaan naar een dorp en ik vind het heerlijk! Mijn vrienden wonen grotendeels in de randstad, dus daar ben ik alsnog vaak te vinden in het weekend. Is wel wat gereis, maar ik vind die afwisseling dus heerlijk. Alsnog regelmatig de gezelligheid en activiteiten in de stad, maar verder gewoon een rustige basis in een fijn dorp.
Ik lig ziek in bed en ben gestuit op het ek darten op tv en ik moet gewoon zo lachen om de types die daaraan meedoen.
Ik ben in Waalre dicht bij Eindhoven en de huizen zijn hier zo schattig klein. Ik was tijdens een wandeling aan het videobellen met mijn moeder en ze zei dat de huizen voor kabouters zijn gemaakt. Even kijken op funda voor hoeveel ze hier te koop staan.
Dat is wel grappig, want Waalre staat juist bekend als rijk dorp en heeft best wat villa’s. Of zijn ze in jouw omgeving stiekem zo rijk dat dit aandoenlijke huisjes zijn?
Ooooh die las mijn moeder vroeger altijd. Zij had ze ook bewaard en toen mocht ik ook daarin voorzichtig doorbladeren. Echt goud
Huh waar in Waalre ben je, ken meer grote huizen daar dan kleine haha
Ja als ik richting Waalre/Valkenswaard rijd kom ik altijd grote huizen tegen juist! En ik ben bang dat de kleine huizen daar zelfs erg duur zijn @Daelyss
Ik stapte van het bastion hotel naar de Etos/AH en de woonwijken heb je van die schattige huisjes maar dan inderdaad die grote villa’s op de grote baan.
En ik zie op funda dat de huizen van 110 - 140 m2 voor zo’n 450 a 600k te koop zijn. De riante villa’s tussen de 180 en 230m2 moet je minstens 1 miljoen voor neerleggen. Zijn dit dan de riante villa’s? Schattige huisjes met niet schattige prijzen.
Moest in mijn bericht aanvullen dat de huizen hier in België veel groter zijn. Heb een vertekend beeld
Ik was net gezellig wandelen met een vriendin en toen braken haar vliezen, t voelde net een tv scène
(No worries trouwens, ze is week 38)
Woah schrikken! Was het echt zo’n plas zoals je ziet op tv? Misschien domme vraag hoor haha
Haha een in de broek geplast idee. Maar niet de emmer die leeg wordt gekiept onder het ziekenhuisjurkje. Het was voor mij (no kids, bijna geen friends met kids) ook een first.
Bizar! Ik had dit een paar maanden geleden terwijl we uit eten waren met mijn schoonfamilie (mijn eigen vliezen braken dus), top timing haha. Het was ook echt mega veel, alles helemaal nat… hals overdekop naar huis gereden haha.
Anyway, kwam hier om te posten dat ik mezelf getrakteerd heb op een massage en het was zoooo lekker. Kwam echt in een diepe staat van ontspanning, nog nooit gehad. Dus heb besloten dat ik gewoon regelmatig een massage bij deze salon ga doen, treat yourself .
Ik hoop dat die van mij gewoon breken ergens thuis of zo. Had er ook nog niet bij stil gestaan dat het natuurlijk ook kan gebeuren tijdens boodschappen doen of op visite ergens.
Een bevalling begint maar heel zelden met het breken van de vliezen. Meestal breken ze pas als je al weeën hebt, en dan ben je vaak thuis of in het ziekenhuis.
Dat zeggen ze, maar ken inmiddels toch een heel aantal vrouwen waar het begon bij gebroken vliezen. Inclusief mezelf.
Ik hoop dat ik de 90% ben.
Mijn ex heeft na iets van acht jaar elkaar niet gezien te hebben contact met mij opgenomen. Nadat zijn relatie van +6 jaar uit is HEEL TOEVALLIG. En ik hoef en wil verder niets meer van hem maar het fuckt echt met mijn hoofd omdat ik zooo verliefd op hem ben geweest en zo lang verdrietig geweest omdat het uit was. Zo irritant hoe diep het toch nog zit allemaal. Wekt zoveel herinneringen en toch ook wel verwarring op merk ik.