Wat je even kwijt wil #70

Je hebt dus bizar veel eitjes, echt miljoenen. In de overgang stopt je lichaam gewoon met ze laten rijpen, maar je eitjes gaan niet op!

1 like

Oh wow ik dacht dat je begint met een aantal (miljoenen) eitjes waarvan er steeds meer opraken en het op een gegeven moment op is en je dan in de overgang/onvruchtbaar bent

5 likes

Dat is ook zo.

De eierstokken van een pasgeboren meisjesbaby bevatten ongeveer 1 miljoen eicellen. Rond de puberteit zijn er nog maar 300.000 tot 400.000 eicellen over . Hierna gaan er elke maand 500 tot 1000 onrijpe eicellen verloren. Als je 50 bent, heb je nog ongeveer 1000 eicellen over.

Op je 35ste heb je er nog ‘maar’ 35000.

7 likes

Plz god het zijn eicellen

14 likes

Dit instituut jaagt vrouwen angst aan in wat piramidespel lijkt: Anneloek tuinde er met ogen open in

https://www.bd.nl/binnenland/dit-instituut-jaagt-vrouwen-angst-aan-in-wat-piramidespel-lijkt-anneloek-tuinde-er-met-ogen-open-in~aecb9d6a/

13 likes

Ik snap ook niet wat zo moeilijk is aan dekbedovertrekken? Zijn de mensen opeens te dom om te poepen dat ze niet weten hoe ze die moeten wassen/verschonen? Zo’n probleem was het toch nooit?

@JaneWhiskers Hamburgers met korting blijft toch beter!

13 likes

Heeft niks met dommigheid te maken maar met luiheid en gemakszucht

Xoxo een lui persoon

3 likes

Haha sowieso! Meteen weer in mn hoofd ook :sweat_smile:

2 likes

Ik weet het wel maar ik heb er geen zin in.

2 likes

Mijn favoriet blijft pepersaus over de kalkoen!

6 likes

Neeeee, lekker blijven plakken is de beste!

2 likes

Meteen weer in mijn hoofd!

:notes: ooh pepersaus pepersaus over de kalkoen :notes:

3 likes

Ja dat is ook een klassieker!

Ik verveel me zo erg maar ik kan ook oprecht niks bedenken om te doen? Zit ook nog met een man en kind die vandaag al niks anders doen dan LEGO maar my god m’n hersenen zijn echt helemaal grijs vandaag.

5 likes

ff naar een bos of duin? in de natoer verveel je je nooit, je hoeft alleen maar om je heen te kijken en te luisteren :sun_with_face: en het is supergroen nu, de regen zal wel nog extra opleving hebben gebracht ook

4 likes

Ik ben nu mezelf aan het vervelen in een speeltuin. Moet eerlijk zeggen dat ik me in de natuur ook nog kan vervelen hoor en denk dat er vandaag gewoon weinig dingen zijn waar ik echt zin in heb

2 likes

ANNELOEK

wat een naam :star_struck:

14 likes

Het rook zo lekker in het bos vandaag en alles is zoooo groen :herb: :seedling:

24 likes

Oh ik had inderdaad nog geen update gegeven want ik heb mijn baas nog wel mails gestuurd, hij wilt een overleg inplannen en samen met mij en mijn (vrouwelijke) manager kijken naar opties! Deze had hij in optie maar er was nog niets concreet gemaakt enkel een gesprek!

7 likes

Ik heb van 13.00 tot 21.00 in Carré gezeten net voor 750 minuten cabaret haha. Het begon van 10.30 tot 23.00 maar dat is me een beetje intens.

Zaten zeker leuke dingen tussen. Vond Lisa Ostermann bijvoorbeeld een leuke verrassing, kende haar niet maar enorm gelachen.

11 likes