Wat je even kwijt wil #70

Er was echt helemaal niemand! Moet zeggen dat de weersomstandigheden niet 100% perfect waren om daar met kleine kinderen te lopen, vooral erg koud, dus dat zou groot verschil kunnen maken qua drukte wellicht.

Ik had het al drukker verwacht! Zo midden in de kerstvakantie tussen o&n en kerst

Die kou vinden mijn vriend en ik juist wel sfeervol. Echt die winterse gezelligheid en we wilde ook echt even een warme choco en gluhwein. Niet alleen voor het idee haha

1 like

Ik ben benieuwd vanavond. Ik ga rond 19 uur, dus hoop dat het meevalt met de drukte

Edit: nou het was superleuk en mooi! Ik was er om 19 uur. Was druk, heel druk. Maar rondje gedaan en daarna ff wat gegeten en gedronken en om 20 uur nog een 2e keer. Superrustig. Dus heb het 2x gezien :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Lol ik dacht snel te kunnen starten met medicatie bij de endocrinoloog maar nu wilt die man dat ik 24 uur mijn urine ga verzamelen in een bidon om andere dingen uit te sluiten :sob:

In een bidon nog wel. Dat wordt flink wat water drinken

6 likes

Jeetje dit weer trok ik slecht vandaag…Ik mis de zon of minimaal een zonnestraal.

3 likes

Waarom de fuck is Wout Weghorst analist (?) bij het darten? Haha why.

7 likes

Ik ben de laatste tijd alleen maar moe. En dat is zo’n beetje de rode draad momenteel in mijn leven: moe zijn. En daar baal ik ook echt van, ik weet dat het ook vooral psychisch moe is want alles kost me veel energie, en nu aan het eind van dit jaar heb ik echt het idee dat ik een jaar heb weggegooid.

10 likes

Haha, er komt ook weinig uit. Zet daar gewoon een darter neer, die kan nog een poging doen tot een analyse.

4 likes

Echt een leeghoofdje.

Edit: ik vind Co Stompe ook vreselijk. :x:

3 likes

hehe, ik heb al zo’n 10 jaar het idee om mee te doen met ‘’ de nieuwjaarsduik ‘’ in al die jaren zijn er een aantal jaren geweest waarbij het voor mij niet veilig was om op 1 januari die duik te gaan nemen en een deel van die jaren is het er gewoon niet van gekomen. Nu eindelijk na 10 jaar de knoop doorgehakt en helemaal gepland en excited. Is het afgelast vanwege het weer :joy:

Nu gaan we hier in de buurt maar in een meertje duiken en wachten tot we volgend jaar een nieuwe kans hebben.

10 likes

Halloooo heb ik iets gemist of is het vandaag al o&n? Er wordt hier continu geknald echt alsof het al 31 december is. Dacht nog misschien doet iedereen het nu maar omdat het morgen code geel is ofzo? 🫠

5 likes

Ja dat denk ik ook, hier is het ook heel heftig ineens.

Tot nu toe heb ik vanuit de vorige analisten echt alleen maar open deuren gehoord, dus ja waarom niet?

En zag dat hij ooit een leg van Michael van gerwen gewonnen heeft, misschien geeft dat hem diepgaande kennis

1 like

Wow, de homo universalis van de 21e eeuw. :dart: :soccer:

5 likes

Ja hier precies hetzelfde, ook echt een groot verschil met gisteren (en de dagen ervoor), ik snap het ook niet.

3 likes

Ik vind kerst altijd erg leuk en gezellig, maar altijd als we 31 december naderen word ik zo down. Ik word ook helemaal kriebelig als mensen het over doelen en voornemens hebben :’)

Edit: ik maak het mezelf ook niet makkelijk dat ik nu die NOS compilatie uit het leven ga kijken.

19 likes

Wellicht door de weersvoorspellingen?

1 like

Ik heb precies hetzelfde. Het voelt een beetje ‘naar’, alsof het leven zo maakbaar is met doelen en goede voornemens terwijl dat verre van de realiteit is. Alsof iedereen zichzelf in een sprookje waant

7 likes

Morgen is code geel, dus waarschijnlijk moeilijk om vuurwerk af te steken. Denk dat mensen het er daarom vandaag maar vast doorheen jassen, net als de vreugdevuren.

3 likes

Hij kondigde ook nog aan dat hij net vader was geworden van zijn vierde kind.
Aangezien dat een nieuwtje was, lijkt me dat zijn vriendin niet heel lang geleden bevallen is. En dan gaat ie dus een daar een beetje de analist uithangen bij een sport die niet de zijne is. Ik zou niet echt amused zijn. Ik bedoel als hij nou een wedstrijd voor Ajax moest spelen, prima dat is zijn werk. Maar kom op zeg, dit hoef je niet te doen.

Die vent vindt zichzelf zo belangrijk en hoort zich zo graag praten en heeft totaal niks interessants in te brengen, echt ik krijg zo de kriebels van hem.

2 likes