Jeetje dit weer trok ik slecht vandaag…Ik mis de zon of minimaal een zonnestraal.
Waarom de fuck is Wout Weghorst analist (?) bij het darten? Haha why.
Haha, er komt ook weinig uit. Zet daar gewoon een darter neer, die kan nog een poging doen tot een analyse.
Echt een leeghoofdje.
Edit: ik vind Co Stompe ook vreselijk. ![]()
hehe, ik heb al zo’n 10 jaar het idee om mee te doen met ‘’ de nieuwjaarsduik ‘’ in al die jaren zijn er een aantal jaren geweest waarbij het voor mij niet veilig was om op 1 januari die duik te gaan nemen en een deel van die jaren is het er gewoon niet van gekomen. Nu eindelijk na 10 jaar de knoop doorgehakt en helemaal gepland en excited. Is het afgelast vanwege het weer ![]()
Nu gaan we hier in de buurt maar in een meertje duiken en wachten tot we volgend jaar een nieuwe kans hebben.
Halloooo heb ik iets gemist of is het vandaag al o&n? Er wordt hier continu geknald echt alsof het al 31 december is. Dacht nog misschien doet iedereen het nu maar omdat het morgen code geel is ofzo? 🫠
Ja dat denk ik ook, hier is het ook heel heftig ineens.
Tot nu toe heb ik vanuit de vorige analisten echt alleen maar open deuren gehoord, dus ja waarom niet?
En zag dat hij ooit een leg van Michael van gerwen gewonnen heeft, misschien geeft dat hem diepgaande kennis
Wow, de homo universalis van de 21e eeuw.
![]()
Ja hier precies hetzelfde, ook echt een groot verschil met gisteren (en de dagen ervoor), ik snap het ook niet.
Ik vind kerst altijd erg leuk en gezellig, maar altijd als we 31 december naderen word ik zo down. Ik word ook helemaal kriebelig als mensen het over doelen en voornemens hebben :’)
Edit: ik maak het mezelf ook niet makkelijk dat ik nu die NOS compilatie uit het leven ga kijken.
Wellicht door de weersvoorspellingen?
Ik heb precies hetzelfde. Het voelt een beetje ‘naar’, alsof het leven zo maakbaar is met doelen en goede voornemens terwijl dat verre van de realiteit is. Alsof iedereen zichzelf in een sprookje waant
Morgen is code geel, dus waarschijnlijk moeilijk om vuurwerk af te steken. Denk dat mensen het er daarom vandaag maar vast doorheen jassen, net als de vreugdevuren.
Hij kondigde ook nog aan dat hij net vader was geworden van zijn vierde kind.
Aangezien dat een nieuwtje was, lijkt me dat zijn vriendin niet heel lang geleden bevallen is. En dan gaat ie dus een daar een beetje de analist uithangen bij een sport die niet de zijne is. Ik zou niet echt amused zijn. Ik bedoel als hij nou een wedstrijd voor Ajax moest spelen, prima dat is zijn werk. Maar kom op zeg, dit hoef je niet te doen.
Die vent vindt zichzelf zo belangrijk en hoort zich zo graag praten en heeft totaal niks interessants in te brengen, echt ik krijg zo de kriebels van hem.
Misschien vond zijn vrouw het daarom ook wel best dat hij ging
Ja maakte het zoveel verschil joh ![]()
Wel super leuk dat je 2x bent gegaan! Waren de olifantjes actief?
Alleen in noorden en oosten toch? (Ja en later in een paar meer provincies maar niet waar ik woon iig)
Ja dua ik heb alles heel goed kunnen zien en wist de 2e keer ook wat het mooiste was hahaha.
Ik heb de olifanten overgeslagen, maar ik heb een abonnement, dus daar kom ik sowieso vaker ![]()
De laatste dag van dit vreselijke rotjaar, en geen zicht op verbetering. Ik blijf het lastig vinden.