Wat je even kwijt wil #70

Ik ben in UK en het valt me op wat voor supermooie kleuren de gevels van de winkels hebben. Dieppaars, donkerblauw, lichtgroen, oranjegeel…zo kleurrijk en zoveel leuker dan de gevels die we in Nederland hebben

Valt het jullie ook op?

9 likes

Wij zijn niet in de uk

125 likes

Ik heb per ongeluk kneiterdure kruidenthee gekocht (per ongeluk in de zin dat ik het niet had gekocht als ik de prijs had gezien :full_moon_with_face::full_moon_with_face: ik zocht kruidenthee met linde erin want dat drink ik altijd voordat ik ga slapen, dit was toevallig de enige melange waar dat inzat die ze in het winkeltje waar ik was hadden) en nu is die zooo lekker. Ik snap voor het eerst de mensen die eten/drinken voor hun partner en gasten verstoppen. My preciousss.

Het is trouwens de Tisane des Merveilles van Dammann Frères.

17 likes

Hoe duur is kneiterduur?

4 likes

Ik heb vandaag een appelcake gebakken en kippensoep gemaakt (als vegetariër), allemaal from scratch en ik voel me nu echt een tradwife.

13 likes

9 euri voor 50 g! Zie dat een blik van 45 g op de website 17 euro is dus het kan duurder blijkbaar haha

3 likes

Poeh!
Gelukkig is het lekker haha

3 likes

Goh echt

Ik ben weer eens op subquake :tada:

10 likes

Wat is dat?

3 likes

Had gister een nieuwe bh aan en een top met lage hals en heb de hele avond naar mn eigen decolleté zitten kijken. Voelde mij helemaal fabulous.
Ben nu wel helemaal krokant van te veel wijn

38 likes

Een best wel bekend drum en bass feestje. Was heel leuk!

4 likes

Ik heb meer dan een jaar geen weekenden meer gewerkt maar moet er nu, helaas, weer aan geloven! En dat terwijl het vandaag mega lekker weer is. 🥹

3 likes

Ik heb ook dienst vandaag :face_exhaling:

1 like

Ik werk altijd op zaterdagochtend maar nu heeft een collega gevraagd of we van dienst konden ruilen, dus werk ik 's middags en ik voel me helemaal :sparkles: gezegend :sparkles: (terwijl ik straks gewoon tot 20 uur moet haha). Ga zometeen brunchen met mijn beste vriendinnen waar ik al MEER DAN EEN HALFJAAR niet met z’n drietjes mee ben. 🥹 :heart:

17 likes

Ik heb vorige week XL pioenrozen meegenomen voor m’n opa van 93 en hij belde me net om te zeggen dat hij er de hele week van genoten heeft en ze zo mooi vindt :pleading_face: Dus aankomende vrijdag wanneer ik hem zie ga ik maar weer een extra groot boeket voor hem meenemen

113 likes

Omdat je hier wordt aangeklaagd als je wat leuks van je huis/pand/gebouw wilt maken. O wee als je geen greige gebruikt :frowning:

1 like

Straks ga ik richting mijn ouders en dan gaan we uit eten en daarna een escape room doen en blijf ik daar slapen. Ik zie mijn ouders echt wel vaak maar bijna nooit zo met zijn drieën zonder anderen erbij dus ik heb er helemaal zin in. Alsof ik weer even klein ben. :smiling_face_with_three_hearts:

51 likes

Alvast sorry voor de dagboekpost maar ik moet even van me afschrijven. Mijn oma belde een uur geleden huilend dat ze zich niet goed voelde. Ze sprak heel erg slepend en onsamenhangend. Gaf aan dat ze ook enorme hoofdpijn had en bang was. Ik ben natuurlijk meteen in de auto gesprongen maar ik woon op bijna 2 uur rijden. Mijn broertje woont op een paar minuten rijden maar in al haar paniek had ze er niet aan gedacht hem te bellen. Hij is er meteen naartoe gegaan en heeft een ambulance gebeld. Blijkt ze ondanks haar medicatie een bloeddruk van 211(!!) te hebben. Dus nu ben ik onderweg naar het ziekenhuis en heel hard aan het hopen dat ze zich straks weer wat beter voelt.

53 likes

Ik zit de laatste tijd niet zo lekker in mn vel en nu heeft een vriendin zooo’n mooi persoonlijk cadeautje opgestuurd met een heel lief kaartje erbij. Ben er de hele dag al vrolijk van :heart:

36 likes