Wat je even kwijt wil #70

Een vriendin appte dat ze het eindelijk uit gaat maken met haar vriend en ze hun huis gaan verkopen, ik ben niet eens haar maar ik voel me zo:

IMG_3316

Echt zo fijn als iemand het licht ziet :pray:t3::pray:t3:

96 likes

Zo fijn is dat! Tot ze met een nog grotere koekenbakker thuis komen :sweat_smile:

2 likes

Wel beter dan steeds weer bij dezelfde koekenbakker blijven!

2 likes

Niet als de ene nog erger is dan de oude :joy:

Nu krijg ik zin in versgebakken koekjes

7 likes

Ik zie vooral :sparkles:kansen :sparkles:

Nee hoor snap wel wat je wil zeggen!

2 likes

Hoe gaat het ondertussen met haar?

4 likes

Beter gelukkig! Bloeddruk is nog steeds veel te hoog maar niet meer zo extreem als vanochtend. Ze kan weer normaal praten en moppert nu vooral dat ze een nacht moet blijven. Er is een hoop bloedonderzoek aangevraagd en hopelijk horen we morgen waarom haar medicatie zijn werk niet goed doet.

23 likes

Vaak werkt het gewoon onvoldoende en is er meer nodig

5 likes

Ik wil met mijn raam open slapen, maar door de windrichting hoor ik nu de muziek van een festival 10km verderop.

Hier hetzelfde. Volgens mij hoorde ik Toffler. Het is nu wel afgelopen gelukkig.

2 likes

Ik lig voor de zoveelste avond op rij in de lucht van een vuurkorf echt goor

Dan staat bij jou de wind wel echt verkeerd zeg!

3 likes

Hier vuurkorf bij de buren en het Opwekking festival in de verte, echt leuk joh.

1 like

Het is in de verte een beetje aan het flitsen buiten. Mijn vriend en ik zitten nu lekker knus voor het raam het onweer een beetje te aanschouwen, heerlijk!

14 likes

Ik dacht dat mijn vader dit alleen doet :joy:

2 likes

Ja dit of het feit dat ze haar medicatie dus niet op het juiste moment nam. Het moet elke ochtend maar ze vond dat ze dan al genoeg pillen slikt dus deed ze het gewoon ergens random in de avond. Misschien dat ze nu eindelijk heeft geleerd om naar een arts te luisteren :sweat_smile:. Ze mag in ieder geval vandaag weer naar huis dus dat is fijn.

11 likes

Nog steeds zo blij met de gehypte Ninja creami, dat we de family aangevuld met de dubbele airfryer. Love volwassen zijn :pray::sparkles:

9 likes

Het ging hier ook goed los. Ik heb vanuit mijn bed liggen kijken, heerlijk.

2 likes

Nu nog de blender/foodprocessor en je leven is compleet

3 likes

Ugh ja die willen we ook inderdaad :joy::money_with_wings:

5 likes