Wat je even kwijt wil #70

Elke keer als ik weer een hoestaanval heb, plopt mn navel. Echt een naar gevoel :sweat_smile::joy: (hoogzwanger)

3 likes

Ik zag gisteren een TikTok van een vrouw die aan haar vriendin vroeg hoe zij zo productief kon zijn qua huis opruimen en schoonmaken enzo. En die vriendin gaf als antwoord dat ze niet ging zitten/liggen tussendoor. En hoewel dat zó voor de hand liggend is, was het voor mij echt een openbaring want daar gaat het inderdaad bij mij altijd mis. Net dus opgeruimd en schoongemaakt zonder tussendoor te zitten/mijzelf chilltijd tussendoor te gunnen en ik was denk ik 3x sneller klaar dan normaal.

14 likes

Wij hebben een Chromecast met zo’n witte afstandsbediening en ik ben dat ding gewoon altijd kwijt op een rare manier? Het is alsof dat ding zich altijd in een soort blinde vlek binnen mijn zicht begeeft. Als ik op de bank zit ben ik hem echt altijd aan het zoeken als ik hem weer nodig heb. En vaak is ie nogeneens kwijt? Laatst lag ie letterlijk op mijn borst en ik zocht ernaar haha. Ook meerdere keren gebeurd terwijl hij op mijn schoot lag. Of hij ligt gewoon naast me, maar het is altijd zo’n struggle met dat ding en ik snap echt niet waarom want het is een wit ding en mijn bank is grijs dus je zou denken dat het allemaal niet zo moeilijk zou zijn. Echt I don’t get it hahaha

3 likes

Als iemand met adhd is dit ook echt de ultieme tip voor mij haha het klinkt inderdaad heel logisch maar het werkt echt. Ik kwam maandag terug van een weekendje weg en ik dwong mijzelf om niet eerst te gaan zitten of tussendoor te zitten en toen heb ik mijn koffer uitgepakt, alle planten water gegeven, de badkamer schoongemaakt, stofzuiger erbij gepakt en ook nog gekookt. Echt ongekend.

10 likes

Herkenbaar, zo doe ik het tegenwoordig ook na vakanties. Meteen uitpakken en eerste was erin, anders leef ik nog weken uit mn koffer. En nu ik door heb dat het me bevalt, lukt het elke keer beter.

6 likes

Haha fuck ik lees dit zittend, tussen de onuitgepakte koffers

20 likes

Ja denk dat ik dit voortaan na werktijd ook moet doen. Eerst alle moetjes en daarna pas op de bank.

5 likes

Dan weet je het voor volgende keer :joy: of misschien werkt de truc ook als je naar buiten loopt met je koffers en dan weer naar binnen en dan gelijk opruimt! Wie weet haha

1 like

Ik ben vandaag jarig, en normaal zit het huis dan vol met visite (familie) waar je eigenlijk geen zin in hebt. Nu had ik vandaag gewoon helemaal niks gepland, gister klein feestje gehad dus redelijk een kater en net heerlijk gaan uit.eten. Moet ik vaker zo doen haha

51 likes

Klinkt heerlijk. Gefeliciteerd!

5 likes

Ik krijg bij jou een beetje Bonnie vibes. :rofl:

8 likes

Ja ik denk dus altijd dat ik weinig of geen pauzes neem maar in de praktijk doe ik dat wel, alleen niet bewust. Ik denk dan bijv. ergens aan en ga het dan meteen googlen op mn telefoon, wil iets op ons digitale boodschappenlijstje zetten en voor je het weet sta ik weer in de keuken te forummen of ik blijf weer 10 min op de wc zitten omdat ik gewoon geen zin heb om verder te gaan. Bijna altijd wel telefoongerateerd dus eigenlijk moet ik die gewoon weg leggen en pas weer oppakken als ik klaar ben.

Heb sowieso het idee dat ik veel tijd weg lummel en dan ook met m’n telefoon. In de avond lig ik vaak nog minimaal een half uur te scrollen voor ik ga slapen en in de ochtend voor ik opsta ook 10-15 min. Op vrije dag is het zo een half uur tot een uur voor ik opsta. Toen dacht ik laatst ja als ik gewoon binnen 5 min na het wakker worden m’n bed uit zou komen en binnen vijf minuten na het gaan liggen in slaap zou vallen was mn dag gewoon anderhalf uur langer.

10 likes

Ik heb geen kattenvoer meer en nu lig ik wakker omdat ik het zooo zielig vindt maar mn kat :joy:

Morgen ben je de eerste echttt

heb je geen blikje tonijn ergens?

4 likes

Die is al bevallen😂

3 likes

Mn wasmachine geeft foutmelding en nu zit ik het te legen terwijl ik wil slapen. Hopelijk is die niet stuk.

2 likes

Ik kreeg net een bericht in de groepsapp van werk dat iemand vorige week haar sjaal vergeten is op de studiedag.

Dat was dus mijn sjaal en ik had ‘m nog geeneens gemist. Bijna een Acne sjaal minder. :joy:

Heb gewoon nu stress van de gedachte dat ik mijn favo kleur kwijt zou zijn geweest hahaha.

9 likes

IMG_4933

52 likes

Ik lees dit met de stem van fred van leer :joy:

3 likes

Ik moet vanmiddag naar het ziekenhuis voor een röntgenfoto. Ik ben sinds gisteren volgespamd door het zkh met mails (lees: elke 2uur een mail) dat ik online moet inchecken voor de afspraak. Dan zou ik een qrcode op de mail krijgen, waarmee ik me in het zkh kan aanmelden.

Heb vanochtend eindelijk braaf online ingecheckt, is die qrcode nergens in de mail te bekennen, ook niet in de spam. Grrrr.