Oeh ik wil vrienden worden met de kraaien / kauwen in de buurt. Wat is het beste om te geven als voer?
Onbewerkte en ongezouten walnoten en pindaâs, appel.
Bij de vogelopvang geven we altijd een mengsel van kattenvoer, havervlokken appel.
Oh heftig dat je je zo voelt om het vertrek van een collega. Komt dat ergens door?
We hebben zes jaar heel fijn samengewerkt. Hij is mân enige directe collega, dus er is op dagelijkse basis veel contact. Hij is mân steunpilaar op werk en dat valt nu weg. Schrik zelf ook wel van de heftigheid van mân reactie.
Toen mijn âmentorâ met pensioen ging, moest ik ook wel even slikken. Dus kan me wel voorstellen dat het vertrek van een zeer gewaardeerde collega flinke impact op je kan hebben. Hopelijk houden jullie contact!
Er is ons een woning aangeboden via de woonstichting die 2,5 keer zo groot is als onze huidige woning, mét een tuintje erbij. En de huur is ook nog lager
Morgen de bezichtiging dus fingers crossed dat het wat is!
Ik kom nu net uit werk, heb zakkie chips op ga nu al naar bed. Ik kijk wel weer wanneer ik wakker wordt want ben zo onwijs moe en nu ben ik nog koos kindloos en kan dit gewoon.
Waarom niet Corner of Holland?
Ik fietste gewoon langs een weg met wat bomen, verder niets bijzonders en toen kwam er in 1x een vogel van achteren op me af. De zon scheen, dus ik zag de schaduw al aankomen, maar had niet verwacht dat hij op mijn hoofd zou landen
Daar moest ik nog aan denken, want ik heb het vaker gelezen op het forum! En ook op nieuwswebsites. Gelukkig geen pijn en ook geen krassen of bloed, maar ik schrok wel super erg. Ik was ook echt aan het trillen daarna
Ik heb het nog nooit meegemaakt op mijn route. Ik ben wel dezelfde weg terug gefietst en gelukkig geen vogel meer gezien, maar ik was inderdaad op mân hoede. Ik ga kijken of er een andere route is en anders ga ik wel een tijdje met de bus
Ik heb na jaren weer een nieuwe fiets en vandaag voor de eerste keer met de fiets naar werk maar had alleen vanochtend hooikoorts medicatie ingenomen dus nu zit ik met dikke gezwollen ogen op de bank
Wat vind ik die lokale weggeefhoekjes op Facebook toch een zegen. Maakt niet uit wat je weg wil hebben, er is altijd wel iemand die het dezelfde dag nog op komt halen. Voelt als een magisch zwart gat waar je alles in kunt dumpen en dan is het voorgoed uit je leven
Ik probeer een hotel te boeken aan de Moezel want er is daar een wijnfestival tijdens het pinksterweekend. Maar de stijl is zo Duits en ouderwets. Geen gezellige verblijven maar very much jail aesthetics. Daar verlaat ik mijn huis niet voor.
Ik ga morgen vliegen en daarna in een airbnb slapen en nu vraagt de eigenaar van de airbnb of ik bij de duty free shag kan meenemn op het vliegveld wel slim
Ja in Duitsland is het buiten de grote steden echt moeilijk om wat gezelligs te vinden qua hotels inderdaad!
Ik heb gisterenavond een stukje van mijn spalkje doorgeslikt en toen dacht ik shit wat als dit mijn darm perforeert
Maar even spoedhuisartsenpost gebeld, in eerste instantie zei de triagist dat ik niet hoefde te komen maar later belde de dokter me toch terug met wat extra vragen. Ze zei âdit maak ik ook niet elke dag mee dus ik ga het even overleggenâ, uiteindelijk mocht ik gewoon thuisblijven gelukkig maar was ff bang dat ik leeggepompt moest worden oid
Ja echt! Ik heb ooit de Moselsteig gelopen en de hele route waren eigenlijk alleen maar hotelkamers/pensions te vinden bij oude vrouwtjes op zolder. Donker grenen meubilair en kanten gordijntjes. Wel grundig en schoon maar met 37 graden echt geen airco te vinden.
Ik heb honderd jaar geleden via Airbnb een kamer bij een wijnboer geboekt in die buurt, misschien is dat nog een poging waard?
Maar Duitsers zijn inderdaad extreem ongezellig qua stylo. Nog erger dan Belgen
Fyi Airbnb, booking en Expedia verhuren in bezet Palestijns gebied en staan op de target list van BDS.
Godverdomme! Bon, ik ga rechtstreeks bij de hotels boeken als ik iets deftig vind.