Er is ons een woning aangeboden via de woonstichting die 2,5 keer zo groot is als onze huidige woning, mét een tuintje erbij. En de huur is ook nog lager
Morgen de bezichtiging dus fingers crossed dat het wat is!
Er is ons een woning aangeboden via de woonstichting die 2,5 keer zo groot is als onze huidige woning, mét een tuintje erbij. En de huur is ook nog lager
Morgen de bezichtiging dus fingers crossed dat het wat is!
Ik kom nu net uit werk, heb zakkie chips op ga nu al naar bed. Ik kijk wel weer wanneer ik wakker wordt want ben zo onwijs moe en nu ben ik nog koos kindloos en kan dit gewoon.
Waarom niet Corner of Holland?
Ik fietste gewoon langs een weg met wat bomen, verder niets bijzonders en toen kwam er in 1x een vogel van achteren op me af. De zon scheen, dus ik zag de schaduw al aankomen, maar had niet verwacht dat hij op mijn hoofd zou landen
Daar moest ik nog aan denken, want ik heb het vaker gelezen op het forum! En ook op nieuwswebsites. Gelukkig geen pijn en ook geen krassen of bloed, maar ik schrok wel super erg. Ik was ook echt aan het trillen daarna
Ik heb het nog nooit meegemaakt op mijn route. Ik ben wel dezelfde weg terug gefietst en gelukkig geen vogel meer gezien, maar ik was inderdaad op m’n hoede. Ik ga kijken of er een andere route is en anders ga ik wel een tijdje met de bus
Ik heb na jaren weer een nieuwe fiets en vandaag voor de eerste keer met de fiets naar werk maar had alleen vanochtend hooikoorts medicatie ingenomen dus nu zit ik met dikke gezwollen ogen op de bank
Wat vind ik die lokale weggeefhoekjes op Facebook toch een zegen. Maakt niet uit wat je weg wil hebben, er is altijd wel iemand die het dezelfde dag nog op komt halen. Voelt als een magisch zwart gat waar je alles in kunt dumpen en dan is het voorgoed uit je leven
Ik probeer een hotel te boeken aan de Moezel want er is daar een wijnfestival tijdens het pinksterweekend. Maar de stijl is zo Duits en ouderwets. Geen gezellige verblijven maar very much jail aesthetics. Daar verlaat ik mijn huis niet voor.
Ik ga morgen vliegen en daarna in een airbnb slapen en nu vraagt de eigenaar van de airbnb of ik bij de duty free shag kan meenemn op het vliegveld wel slim
Ja in Duitsland is het buiten de grote steden echt moeilijk om wat gezelligs te vinden qua hotels inderdaad!
Ik heb gisterenavond een stukje van mijn spalkje doorgeslikt en toen dacht ik shit wat als dit mijn darm perforeert
Maar even spoedhuisartsenpost gebeld, in eerste instantie zei de triagist dat ik niet hoefde te komen maar later belde de dokter me toch terug met wat extra vragen. Ze zei ‘dit maak ik ook niet elke dag mee dus ik ga het even overleggen’, uiteindelijk mocht ik gewoon thuisblijven gelukkig maar was ff bang dat ik leeggepompt moest worden oid
Ja echt! Ik heb ooit de Moselsteig gelopen en de hele route waren eigenlijk alleen maar hotelkamers/pensions te vinden bij oude vrouwtjes op zolder. Donker grenen meubilair en kanten gordijntjes. Wel grundig en schoon maar met 37 graden echt geen airco te vinden.
Ik heb honderd jaar geleden via Airbnb een kamer bij een wijnboer geboekt in die buurt, misschien is dat nog een poging waard?
Maar Duitsers zijn inderdaad extreem ongezellig qua stylo. Nog erger dan Belgen
Fyi Airbnb, booking en Expedia verhuren in bezet Palestijns gebied en staan op de target list van BDS.
Godverdomme! Bon, ik ga rechtstreeks bij de hotels boeken als ik iets deftig vind.
Er is een monteur voor de rolstoel en iemand van de thuiszorg en die denken beide dat de persoon in de rolstoel ook meteen doof is dus ik zit nu weggestopt in een hoekje op zolder te wachten tot ze weer weg zijn
Ik snap echt niks van je post
Dat ze knetterhard aan het praten/ schreeuwen zijn gok ik.
Oh sorry ja wat @Bunnyslippers zegt, ze schreeuwen tegen elkaar en over zijn hoofd heen en net moest er ook met de deur gegooid worden
Ik ga er sowieso slecht op als er vreemd volk is maar kalmeer een beetje
Het was echt fucking amazing, wel echt een jaren '70 woning dus wat gedateerd. Maar met een likje verf en een nieuwe vloer zie ik ons (mijn vriend, de katten en ik) hier wel een hele tijd wonen. En echt een grote tuin ook. Nu hopen dat onze huidige huurbaas de verhuurdersverklaring wil afgeven en we al het papierwerk asap kunnen inleveren. En dat dat wordt goedgekeurd. In principe kan het niet anders, maar toch erg zenuwachtig over
Mijn vader gebruikt sinds kort whatsapp. Hij had al wel wat jaartjes een mobiel, maar die gebruikte hij eigenlijk nooit (en hij moest hem altijd eerst opladen als je er naar vroeg) Ik vind het handig dat ik technische dingen nu makkelijk kan vragen, maar als ik ook maar iets anders stuur krijg ik of geen antwoord of iets super cryptisch Ik krijg nu ook weer ergens antwoord op en ik vraag me af of het voor iemand anders is bedoelt, maar zal wel weer wat dagen overheen gaan haha. Wel enigszins jaloers dat hij niet zo afhankelijk is van een mobiel, maar hij wordt nooit mijn noodcontact.