Wat je even kwijt wil #70

Ik heb 2 weken geleden mijn make-up spiegel laten vallen en die is toen gebroken. Ik ben helemaal niet bijgelovig maar sinds dat gebeurd is heb ik alleen maar kut dingen zoals:

• 10 keer tegen dezelfde plek aan stoten dus blauwe plek, mijn knie stoten tegen een bed dus blauwe plek, met mijn been langs de rand van een lade gaan waardoor weer een grote blauwe plek. Mijn dochter die tijdens het stoeien met haar voortanden tegen mijn jukbeen aan komt, weer een blauwe plek.
  • Volle fles rode wijn laten vallen pp de vloer in de keuken terwijl ik net klaar ben met de keuken helemaal poetsen. Overal rode spetters.
  • Ik heb een inductiekookplaat met een afzuiging in het midden. Ik til dat roostertje op om die af te wassen en die laat ik precies met de hoek tegen een hoek van de kookplaat vallen, kookplaat gescheurd op 2 punten.
  • een vol flesje badolie op de badkamervloer laten vallen terwijl ik net klaar ben met de badkamer poetsen. Overal fucking olie.
  • Een nachtkastje optillen en die hard op mijn tenen laten vallen.

Echt wat een kutleven op dit moment. Kan af en toe wel janken. :skull:

6 likes

7 jaar volhouden

10 likes

Ik denk dat veel hiervan opgelost is als je niet meer schoonmaakt. Kan het niet net daarna meer vies worden!

12 likes

Klinkt als een gemiddelde week

7 likes

Er staat een halfnaakte man in de tuin van de onderbuurvrouw en er zijn twee ambulances en vier agenten? Ik weet niet wat er gebeurd is maar wel consternatie op de late avond

6 likes

Kan je ff wakker blijven en voor ons verslag doen pls dankjewel

28 likes

Ja hij kreeg eerst een dekentje van de ambulance en nu gaan ze hem toch meenemen. Volgens mij is ie gewoon aan de drugs ofzo. Hij zit hard te lachen de hele tijd

Onderbuurvrouw reageert niet op berichtjes overigens

3 likes

Ik zag van die back to school producten, mijn god het is begin juni? Ik weet nog wel dat ik als kind/tiener het dan helemaal leuk vond om alles nieuw te kopen maar ik wist niet meer dat dat al zo vroeg weer begon.

3 likes

V&D schoolcampus :smiling_face_with_three_hearts:

Dit lijkt me idd ook wat vroeg, moet school niet eerst afgelopen zijn om back to school te gaan haha

50 likes

Oh dit was zo leuk. Met mn moeder kaftpapier en andere spullen halen en daarna lekker in het zeer sfeervolle centrum van Assen 2002 iets drinken. Echt fijne herinneringen :smiling_face_with_three_hearts:

20 likes

Om mijn telefoongebruik te minderen heb ik mezelf verboden om mijn telefoon op de bank of in bed te gebruiken. Maar nu zit ik dus op de vloer van de woonkamer op mn telefoon hahaha. Het werkt nog niet echt lekker.

57 likes

Hahahahaha nailed it :ok_hand:

5 likes

Ik had laatst een kind op het werk die het ijzertje van een knijper had ingeslikt. Zij kregen het advies om de ontlasting te checken of het eruit was, heen actie ondernomen verder.

Wel spannend, dat snap ik :sweat_smile:!

1 like

Ik woon in een buurt waar het niet erg gezellig is, het is uberhaupt een beetje anoniem.
Sommige buren kijken echt weg als ik naar ze wil lachen/groeten terwijl ze met andere buren heel close zijn waar ik me soms een beetje raar door voel. Maar ik heb nu een heeele leuke lieve buurvrouw, ook alleen wonend en in de 60 waar ik leuk contact mee heb en morgen mee ga lunchen. Vind het zo fijn!!

91 likes

My god hoe dan?! Ik zou niet meer slapen tot het eruit is zonder schade.

2 likes

Moeder was ook direct naar de spoed gegaan en ze hebben nog foto’s gemaakt, maar het zat al in de darmen. Dus het was een kwestie van uitpoepen op dat moment. :sweat_smile:

1 like

Ik was vandaag mijn telefoon verloren en hem met find my iphone getraceerd. Soort van. Mijn horloge en Ipad gaven een locatie aan, daar aangebeld en die vrouw vals beschuldigd en die heeft me uiteindelijk wifi gegeven waardoor ik mijn telefoon kon zoeken met mijn horloge. En toen was hij achter haar huis bij iemand van een rioolbedrijf waar ik een tijdje achter heb gefietst, toen is mijn telefoon blijkbaar gevallen.

Maar conclusie dus, dat als je je iphone kwijtraakt je eigenlijk de lul bent als je niemand bij je hebt. Want je hebt geen internet en al die ‘find my’ dingen hebben internet nodig.

3 likes

Shit dus je telefoon niet meer terug gevonden of wel?

Dus als je je telefoon verliest, handiger om het met iemand erbij te zoeken. Is wel een goeie want ik heb niet eens een Apple horloge of iPad waar mijn telefoon aan gekoppeld is

1 like

Ik haat Spanje.

1 like

Ik was het al met je eens, maar ik vind dit sindskort van het hele iberisch schiereiland.

1 like