Wat je even kwijt wil #70

Ja wel gevonden gelukkig! Die man van dat rioolbedrijf had hem gevonden, die zag ons zoeken met die ipad en liep naar ons toe.

Maar je hebt dus wel echt internet nodig inderdaad als je je telefoon kwijt bent.

3 likes

Andorra en Gibraltar heb ik geen beef mee

2 likes

Oke fair enough, die had ik niet meegeteld :joy:.

4 likes

Dan heb je jarenlang hard gewerkt om als verslaggever bij de NOS te komen te werken.

Word je bij de NS-staking naar Amersfoort Centraal gestuurd om te rapporteren ā€˜het station is door de staking inderdaad vrijwel leeg’ :clown_face:

33 likes

hahahah dit hoorde ik vanmorgen ook op het radio 1 journaal. ā€œAls we even stil zijn kunnen we horen hoe rusitg het station is!!!ā€

en dan nog hoop vol de drie mensen die wel komen interviewen in de hoop dat je iemand in shock treft die niet wist van de staking, maar dat bleken allemaal mensen voor de internationale trein te zijn

1 like

Familielid vroeg hoe het met me ging en ik appte oa terug ā€œik vrees wel dat ik nu zwanger begin te wordenā€.

Dat moest dus ziek zijn en had ik pas door toen ik een vrij verward berichtje terug kreeg :v: Klinkt ook echt alsof ik tijdens de bevruchting aan het appen was.

37 likes

Bij Q-music hadden ze iemand van de redactie naar Utrecht CS gestuurd om zich voor te doen als onwetende reiziger en te kijken door hoeveel journalisten hij aangesproken zou worden.

Toen ik luisterde was het rond 9.00 en z’n score was al best goed :smiley:

34 likes

Bij Veronica ook al zag ik haha

2 likes

Nog 4 uur werken en dan heb ik 2 weken vakantie. Echt geen zin meer in die laatste uren :rofl:.

6 likes

Er landt vanavond familie uit het buitenland op Schiphol en onze auto staat bij de garage te wachten op onderdelen. Hoop echt dat die vandaag binnen komen want anders weet ik niet hoe ze hier komen. En ze zijn 70+ dus met bus metro bus tram bus veerboot is ook niet zo’n goed idee. Taxi zal vanavond wel onbetaalbaar zijn.

2 likes

Ik heb voor het eerst in tijden weer eens concealer gekocht en onder mijn ogen gesmeerd en ik zie er meteen 10 jaar jonger uit hahaha wat erg :older_woman: de eind 30 wallen zijn real

7 likes

Auto huren via greenwheels/mywheels?

6 likes

Een auto lenen?

1 like

En ik heb nog steeds mijn geld niet terug hoor gvd :mad:

2 likes

Ik had gister nog geen plannen voor vanavond en zondag, alleen voor zaterdag, maar nu wel en dan ben ik toch echt :pray:t3: dankbaar :pray:t3: dat ik op deze leeftijd nog zoveel vrienden heb die spontaan kunnen afspreken.

Gewoon 6 mensen extra die ik nu zie dit weekend echt lekker manšŸ‘šŸ¼

32 likes

Makkelijk geld verdienen toch?

3 likes

Ik heb een ETA aangevraagd voor Engeland via hun app en toen moest ik mijn telefoon op mijn dichte paspoort leggen en toen kon die app mijn paspoort chip scannen?? Crazy we leven in de toekomst

2 likes

Als je met DigiD voor het eerst inlogt, scan je ook de chip in je paspoort of rijbewijs. Kan volgens mij al best lang!

4 likes

Ik heb ergens een allergische reactie op momenteel en ik vrees dat het de Monin Vanille is die ik net door de koffie heb gedaan. Net een literfles gekocht…

3 likes

Ja doei 20 euro. Wij moesten dat ook en vond het echt een grote grap. Makkelijk geld verdienen zo.

2 likes