Wat je even kwijt wil #70

Misschien vond zijn vrouw het daarom ook wel best dat hij ging

12 likes

Ja maakte het zoveel verschil joh :scream:
Wel super leuk dat je 2x bent gegaan! Waren de olifantjes actief?

1 like

Alleen in noorden en oosten toch? (Ja en later in een paar meer provincies maar niet waar ik woon iig)

1 like

Ja dua ik heb alles heel goed kunnen zien en wist de 2e keer ook wat het mooiste was hahaha.
Ik heb de olifanten overgeslagen, maar ik heb een abonnement, dus daar kom ik sowieso vaker :see_no_evil:

2 likes

De laatste dag van dit vreselijke rotjaar, en geen zicht op verbetering. Ik blijf het lastig vinden.

9 likes

Ik kende hem niet, maar hij zei ook daadwerkelijk niks. Maar dan met heel veel woorden. Elke keer zinnen niet afmaken. “Ja, dan weet je wel dat ehh” ja wat? Maar dan stopte hij gewoon met praten. Heel irritant. Doe de volgende keer maar weer die rapper, die vond ik wel leuk.

4 likes

Weet dat laatste dag van jaar is.
Maar is dat vuurwerk nu al nodig, vindt vooral de knallen vervelend.

Wil gewoon rustig dagje tv kijken en in huis rommelen.

1 like

Ik woon naast een kinderboerderij en hier mag al jaren geen vuurwerk afgestoken worden, maar dat gebeurde ieder jaar wel natuurlijk.

Dit jaar heb ik echt nog geen knal gehoord. Af en toe in de verte iets, maar verder echt niets. :partying_face:

22 likes

Vannacht al 3 verschillende nachtmerries gehad. Dus me nog maar een keer omgedraaid na een rondje scrollen en hoppa weer een nachtmerrie.

Wat is dit. Al weken geen nachtmerries gehad en nu 4 in 1 nacht :woman_facepalming:

3 likes

Nu snap ik wel meteen waarom hij een school zonder leraren, toetsen en doelen op wil richten :joy:

1 like

Had een nachtmerrie dat m’n broer overleden was. Heb 'm 's ochtends meteen geappt en hij leeft nog :sweat_smile::smile:

8 likes

Ik HAAT vuurwerk

23 likes

Ik had al geen hoge pet op van de glazenwassers in onze wijk, ze spoten via voordeur veel water binnen, doen moeilijk als je niet iedere 6 weken maar later je ramen wil laten lappen etc.
Staan ze nu ramen te lappen. Fijn hoor, kan je voor 25 euro 12 uur genieten van schone ruiten. Blij dat ik het zelf doe.

2 likes

Weet niet wat irritanter is: het vuurwerk zelf of het gemiep hier over vuurwerk

76 likes

Ik ga straks werken, ik hoop dat ze oliebollen hebben op de afdeling :tada::tada::tada:

30 likes

Dan kom ik even met een vrolijke noot:

Ik heb best wel zin in vanavond! Gezellig met onze beste vrienden, lekkere hapjes en drankjes, muziek aan en het einde van het oude jaar en het begin van het nieuwe jaar vieren. Heb een leuke outfit klaargelegd, mn haar zit een keer goed en heb best goed geslapen. Laat de dag maar komen!

42 likes

Ik heb zo’n leuke huisarts (vrouw, mid 40).
Ik had littekentape gebruikt tegen rimpels en heb er contactallergie door gekregen in mijn gezicht en ging langs voor een crème, maar moest ook uitleggen waar het door kwam :joy: “Ja, ik zag op Instagram…”. Ik voelde me de grootste oen ooit, maar toen gingen we de rest van het consult skincare tips uitwisselen :heart:

66 likes

Nog een goede tip gekregen?

1 like

Kunnen we geen officiële waarschuwingen uit gaan delen voor alleen maar zeiken?

1 like

Haha bij ons hadden ze te weinig oliebollen besteld dus alle bewoners hebben er één of zo en personeel niks :frowning: skeer maaaaar de dochter van een bewoner had wel lijpe appelbeignets gebakken dus daar wel eentje van op!

18 likes