Wat je even kwijt wil #70

Heb je dit document gezien?

https://www.ikea.com/nl/nl/files/pdf/f1/dc/f1dcf3e2/mattresses_guarantee_brochure_a5-nl.pdf

Daar staat dit:

Wat valt er onder deze garantie?
Deze garantie geldt alleen bij huishoudelijk gebruik en dekt materiaal- en
fabricagefouten in alle matrassen. De garantie geldt voor splitnaden,
beschadigde veren, gescheurde handgrepen, kapotte lattenbodems en
overmatig inzakken.

3 likes

Oh ja echt een gezeik is dat bij IKEA hoor. Ik moest toen aantonen, met een foto was prima, dat de kuil dieper was dan 3cm ofzo en toen had ik per mail bevestiging dat het goed was en ik het matras om mocht ruilen in de winkel. Kom je daar aan in de winkel, gaan ze er eerst heel moeilijk naar kijken maarja dat matras lag dubbel gevouwen en opgerold met touw in de auto dus logisch dat die kuil dan minder zichtbaar is en daarna geven ze je een plastic zak want zonder zak nemen ze geen matrassen aan. Kon ik in mn eentje een matras van 180x200 in een zak gaan proppen. :smiling_face_with_tear:

3 likes

Ik zag een reekalf (en de moeder) en het was zoooo schattig. Echt fantastisch.

32 likes

Ik heb een bakje water voor de vogels in de tuin staan, en nu komen er steeds twee jonge ekstertjes langs. Ze nemen vaak een stukje brood mee die ze dan in het water dippen en opeten. Zo lief :heart_eyes:

En verder komen ze ook vaak langs voor een slokkie of een wasbeurt. Zo schattig.

16 likes

Net een Deense kaneelknoop gehaald bij de Jumbo 10/10 love it.

10 likes

Ja die zijn echt lekker! De vanilleversie ook maar minder

3 likes

Ik zit in zo’n Tromsþ travel group op fb en afgelopen maand is er al misschien drie keer een vraag geplaatst ‘ik arriveer deze maand in Tromsþ, waar kan ik het noorderlicht zien/wat zijn mijn kansen op het noorderlicht’. Bro er is middernachtzon :smiling_face_with_tear: je kansen zijn 0.

16 likes

Was zo grappig geweest als @Bergson nu had gezegd; “ehm ja, dat is dus mijn vader”.

4 likes

In mijn vorige appartement werd het op dit soort dagen binnen 25+ graden en die hitte bleef ook nog eens heel lang hangen. Kom net thuis in mijn nieuwe appartement en het is binnen 21,5 graden :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

21 likes

Heerlie. :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Welk matras is het? Ik heb daar 2 matrassen besteld van 140 bij 200 voor mijn kinderen

3 likes

Dat is gek! Ik kon mijne via de chat gewoon omruilen. Ik zou het nog eens proberen.

2 likes

Ik slaap tijdelijk in een andere slaapkamer i.v.m. halve verbouwing. Die is bloedheet
 niet te doen😂

2 likes

Ik ben echt ““een slechte apper””, maar vandaag ben ik vrij en heb ik letterlijk een uur lang alleen maar op mijn laptop uitgebreid geantwoord op langzame gesprekken (waarin we allemaal slechte appers zijn, no hard feelings) met verre vrienden en het voelt zo goed, misschien moet ik er een wekelijks ding van maken

43 likes

Dit is zo herkenbaar :clown_face: Appen is een van de vele dingen die ik eindeloos uitstel. Soms voelt terugappen als een enorme horde, zelfs bij mensen waar ik wel degelijk geĂŻnteresseerd in ben.

34 likes

Ik las onlangs dit artikel daarover, ik vond het herkenbaar: Why Does Replying To A Long Text Feel Overwhelming?

5 likes

Soms denk ik wel eens msn was zo slecht nog niet haha.

8 likes

Veel van mijn berichten beginnen de laatste tijd met “sorry!!! Helemaal vergeten te reageren!!!”

7 likes

Ahh ja, mijn standaard antwoord op berichtjes die niet zo pragmatisch zijn (ik ben gelukkig wel een snelle apper als het om feitelijke berichten gaat, ik dank mijn stresskipmoeder ervoor, die me vroeger gelijk drie keer belde als ik een sms’je over het avondeten voor meer dan een paar minuten negeerde) is: “Hier kom ik op terug zodra ik tijd heb!!!” - om vervolgens nooit tijd te hebben, wat eigenlijk nergens op slaat, want als ik tijd heb om berichten op een forum vol onbekenden te plaatsen heb ik uiteraard meer dan genoeg tijd om in te gaan op mensen die heel erg belangrijk voor me zijn. :weary: Ik denk dat er achter de computer voor gaan zitten voor mij wel een goede oplossing is! Die spanningsboog is wanneer ik naar een middelgroot scherm kijk is vooralsnog okĂ©, in tegenstelling tot wanneer ik mijn smartphone gebruik, haha.

10 likes

Kanker Israël

Dat moest ik écht ff kwijt.

61 likes