Wat je even kwijt wil #70

Kutkatten :sob:

Wordt echt tijd dat ze uit het straatbeeld verdwijnen wat mij betreft (jaja dit zeg ik wel vaker hier).

11 likes

Mijn man heeft de fiets elfstedentocht gehaald. :partying_face:

28 likes

IMG_0050

35 likes

Ik heb dit jaar zoveel gehuild dat ik er lelijke rimpels van heb gekregen geloof ik. Dubbele straf en ellende op deze manier.

8 likes

Mijn kop is echt in 2 jaar 10 jaar ouder geworden, dus ik snap je gevoel, vind 't echt kut.

10 likes

En @Fetablokje Same hier :(. Baal er ook echt van

4 likes

Fietselfstedentocht.

Ik snap dat dit vragen oproept zonder de fiets toevoeging.

7 likes

Ooooh. Ja, nu snap ik de verwarring ook!

1 like

Wow heel herkenbaar. Merk dat ik de laatste dagen steeds naar alle extra rimpels aan het kijken ben. Blijkbaar maakt stress je echt ouder

2 likes

En dat maakt stress nog stressvoller :wink:

2 likes

Zo herkenbaar, heb dit weekend gekeken om m’n voorhoofd te laten botoxen omdat ik het zo stom vind.

4 likes

En @S.onrisa @Pepernoot @Llamacorn
Echt irritant he, nu ik erover nadenk maakt de glinstering in je ogen (die bij mij verdwenen is :sweat_smile:) ook veel verschil in je uitstraling en daar kan geen spuitje tegenop helaas

Zit in het donker op de bank. M’n lichaam is gespannen en ik ben op alert. Ik ben begonnen met emdr en dacht dat de eerste sessie wel mee viel. Geen ruimte en rust genomen. M’n hart voelt alsof het mijn lichaam uit bonst en ik tril helemaal.

7 likes

Oh nee, emdr kan echt heel heftig zijn. Ben je alleen? Hoop dat je wat rust kunt pakken vanavond… misschien even naar iets ontspannends luisteren?

2 likes

Dat kan ik goed invoelen. Hier is door omstandigheden ook al een tijdje weinig twinkeling meer. Ik hoop voor jou dat je gauw rustiger vaarwater hebt en dat de weg naar wat meer geluk dan weer gevonden wordt!

En @Ladybug, emdr is loodzwaar, ik nam de rest van de dag vrij (ziekmelden) na emdr sessies. Is er iemand bij je? Probeer een beetje mild en lief te zijn voor jezelf en waar nodig en mogelijk om hulp te vragen.

Ik weet dat het heftig is, maar had het idee dat de eerste sessie mee viel. M’n gezin slaapt al. Dank voor de lieve reacties.

5 likes

Er wordt voor de derde avond op rij op mijn deur geklopt maar er is niemand 🫣

5 likes

Gadver

2 likes

Ik ben deze maand vroeger ongesteld geworden dan normaal en nu zit ik op m’n hevigste dag op kantoor :cry: Moet echt om het uur naar de wc en blehh. Ik moet er ook echt vandaag zijn helaas, kan morgen gelukkig wel thuiswerken

2 likes

Ik ben bang voor een leipe meeuw. Gisteren zat ik in de tuin te eten met m’n vriend en een meeuw bleef steeds intimiderende snoekduiken maken en alleen richting mij, toen ik naar binnen ging hield het op. En zowel gisteravond als zojuist (voor mijn fucking voordeur!!) kwam dat beest weer op mij afgevlogen. Er zijn hier meerdere vogel kenners, dus help wat kan ik doen? :sweat_smile:
Ik ga al op pad met een paraplu en probeer steeds oogcontact te maken maar zelfs maakt ie nog een snoekduik.

6 likes