Wat je even kwijt wil #70

Ik ben onderweg naar Den Haag in een overvolle trein en moest net al m’n tranen wegslikken van ontroering :joy: sowieso alllll die mensen in rood :heart: en dan zo’n conducteur die heel enthousiast iedereen welkom heet en dat het goed is dat iedereen er is en dat we op de rode stoelen mogen etc etc haha love it

89 likes

lol ik heb echt een andere reiservaring met treinen die uitvielen/extra kort waren en dus zo vol dat er niemand meer mee kon en een geïrriteerde machinist die omriep. Maar goed wel echt vet dat er zo veel mensen onderweg zijn, hopelijk komen wij ook nog enigszins op tijd aan

3 likes

Ik vind het echt leuk voor jou maar ik zou willen dat de botoxpropaganda op het forum stopte hahaha

Mja ik besef steeds meer dat ik echt een slechte forumadministrator zou zijn. Een dictator met verbannen onderwerpen

50 likes

Lol :roll_eyes:

8 likes

Was niet grappig bedoeld hoor!

8 likes

Ik heb me ooit eens laten vertellen dat wanneer je niet de “orginele” lader gebruikt ze daar met de verzekering lastig over kunnen gaan doen. Heb alleen nooit uitgezocht of het ook klopte en gewoon voor waarheid aangenomen.

2 likes

Ah, de dag voor mijn vakantie. Fantastisch moment om mijn reishanddoek kwijt te zijn, die de rest van het fokking jaar gewoon in de kast ligt.

3 likes

Ik snap je reacties niet zo goed, als je er niks mee hebt prima maar waarom dan wel zo offended dat anderen het wel gebruiken?

8 likes

Mijn vriend vraagt net bloedserieus hoeveel dagen onze zwangere vriendin al “over datum” is :joy:

18 likes

Omdat mensen hier (en in het algemeen) elkaar graag volgen en er steeds meer Botox/traanfillers post zijn en dan zeggen mensen “oh kan dat gewoon zo makkelijk?” die ervoor er niet per se aan dachten. We zijn kuddedieren. Net als met elke forumtrend. Botox is het douchebadje.

Iedereen moet het zelf weten uiteraard maar ben het wel eens met @anon30197667 ik vind het ook jammer dat zoveel mensen het doen.

68 likes

Als je botox gebruikt kun je niet goed meer boos kijken en boos kijken is belangrijk tegen het patriarchaat!

49 likes

gaat eerder om de verheerlijking ervan dan het feit op zich dat mensen het doen

13 likes

Ik ben niet offended, ik vind het gewoon raar en jammer dat er zo ludiek over wordt gepraat, alsof we het over een lipgloss hebben. Wat @Zemraluani en @Janniebeton zeggen slaat de spijker op z’n kop.

Ik besef overigens dat het zeker niet sympathiek was van mij om zo op Palings bericht te antwoorden, sorry daarvoor. Het is immers een persoonlijke ergernis, wat anderen doen is natuurlijk aan hun.

23 likes

Zo petty die duimpjes

6 likes

Oh nee shiiit! Is het nog gelukt?

2 likes

Yesss! En de terugweg ook zo waar haha

2 likes

Haha tja ik vraag me af of je die propaganda dan niet alsnog op 100 andere plekken tegenkomt

3 likes

Hoe kun je iets verheerlijken wat al goed is?

4 likes

Hahaha ik lijk echt te erg op mijn vader :laughing:

Ik was net met mijn ouders uit eten en mijn moeder vraagt aan mij of de vader van mijn vriend is begraven of gecremeerd. Ik zeg begraven maar dat mijn vriend amper naar het graf gaat want geen behoefte.

Mijn moeder reageert met ja je vader gaat wel naar oma maar niet langs opa. Dus ik zeg ja logisch oma is begraven maar opa is op een veld uitgestrooid die is allang weg gewaaid. Mijn moeder nog een soort van gepikeerd waarom ben je altijd zo hard dit kan je niet zeggen.

Mijn vader was tijdens dit alles naar de wc. Komt hij terug en mijn moeder vraagt hoezo ga je nooit je vader op zoeken en mijn vader ja die is toch allang weg gewaaid wat valt er nog te bezoeken :joy::joy::joy:

.

91 likes

Ik hoorde net een zachte bonk terwijl ik in bed zit te lezen, ik dacht dat het de buren of een van m’n kinderen waren. Zie ik vijf seconden later vanuit m’n ooghoek een kat lopen, haha wtf die is gewoon via het bovenraam naar binnen geklommen. Deze kat loopt wel vaker naar binnen maar wel via de benedendeur. Ook zo brutaal dat hij niet uit zichzelf weg wilde gaan haha.

19 likes