Wat je even kwijt wil #70

Niet je limiet bereikt? Dat heb ik een keer gehad zonder dat ik het doorhad.

2 likes

Het is eigenlijk een debit card dus dan zou ik geen saldo moeten hebben. Ik heb net de creditcard van iemand anders getest maar daar kreeg ik ook een foutmelding dus misschien ligt het aan Eurowings

2 likes

Uuulgh ik had al mn eerste teek :face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting: en er liepen er echt 8 over m’n wandelschoenen op een gegeven moment :face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting:

2 likes

eventueel kan je de app downloaden, een account aanmaken en dan in je account je pas als betaalpas zetten

Ik haat haat haat kuttieners op fatbikes. Ben een rondje aan het wandelen en krijg eerst al ā€˜haha hangtieten’ naar mn hoofd gesmeten en nu ook nog ā€˜goed zo fatso blijf lopen’. Houd gewoon je kutkop dicht godverdomme

17 likes

Oh, handig dat dit kan! Heb het net geprobeerd maar helaas lukt het ook niet om de pas toe te voegen. Morgen nog maar eens proberen

1 like

Horror :sob:

3 likes

Als de creditcard/debitcard van een bank is morgen even contact opnemen. Ik heb bij een bank gewerkt en wij kunnen vaak zien waarom een transactie mislukt is.

2 likes

Shit vandaag werkte het nog steeds niet en nu is het natuurlijk weer 100 euro duurder. Maar het is net gelukt met een PayPal account!

2 likes

Jeetje ik open mijn Linkedin weer eens na lange tijd. Van de eerste 8 berichten op mijn tijdlijn zijn er 5 overlijdensberichten? Heftig

Hazelwormen tegenkomen vind ik zo leuk :snake:

11 likes

De hoeveelheid aanvragen voor samenwerkingen ik krijg met 2k Instagram volgers is de laatste tijd echt insane. Ik snap dat je ergens moet beginnen, maar dit slaat echt nergens op.

1 like

Pas maar op. Straks gaat het over jou in het influencers topic.

3 likes

Soms is het best wel leuk om mij te zijn! Ik ging net even kijken waar ik morgen moet werken, heb ik blijkbaar vrij gevraagd. Joeeeee, ik heb weekend over 2 uurtjes.

30 likes

Ik heb er nog nooit een in het echt gezien, maar speur er wel altijd naar al sinds ik kind ben. Dus ben een beetje jaloers!

3 likes

Omg mijn hond komt net van de trimmer en ze is van een labradoodle echt verandert in een rat :sob: echt jenken, volgens mij wilde die trimmer echt wraak nemen omdat we tussendoor ergens anders waren geweest haha

13 likes

ja sorry hier willen we foto’s van

24 likes

Elke doodle variant die van de trimmer komt ziet er toch gewoon uit alsof hij aan de crack is geraakt?

4 likes

Ja, ze zijn leuk, nu met die warmte zijn ze wel goed actief.

2 likes

Huh nee die zijn dan juist super fluffy en schattig

1 like