Niet je limiet bereikt? Dat heb ik een keer gehad zonder dat ik het doorhad.
Het is eigenlijk een debit card dus dan zou ik geen saldo moeten hebben. Ik heb net de creditcard van iemand anders getest maar daar kreeg ik ook een foutmelding dus misschien ligt het aan Eurowings
Uuulgh ik had al mn eerste teek ![]()
![]()
![]()
en er liepen er echt 8 over mān wandelschoenen op een gegeven moment ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
eventueel kan je de app downloaden, een account aanmaken en dan in je account je pas als betaalpas zetten
Ik haat haat haat kuttieners op fatbikes. Ben een rondje aan het wandelen en krijg eerst al āhaha hangtietenā naar mn hoofd gesmeten en nu ook nog āgoed zo fatso blijf lopenā. Houd gewoon je kutkop dicht godverdomme
Oh, handig dat dit kan! Heb het net geprobeerd maar helaas lukt het ook niet om de pas toe te voegen. Morgen nog maar eens proberen
Horror ![]()
Als de creditcard/debitcard van een bank is morgen even contact opnemen. Ik heb bij een bank gewerkt en wij kunnen vaak zien waarom een transactie mislukt is.
Shit vandaag werkte het nog steeds niet en nu is het natuurlijk weer 100 euro duurder. Maar het is net gelukt met een PayPal account!
Jeetje ik open mijn Linkedin weer eens na lange tijd. Van de eerste 8 berichten op mijn tijdlijn zijn er 5 overlijdensberichten? Heftig
Hazelwormen tegenkomen vind ik zo leuk ![]()
De hoeveelheid aanvragen voor samenwerkingen ik krijg met 2k Instagram volgers is de laatste tijd echt insane. Ik snap dat je ergens moet beginnen, maar dit slaat echt nergens op.
Pas maar op. Straks gaat het over jou in het influencers topic.
Soms is het best wel leuk om mij te zijn! Ik ging net even kijken waar ik morgen moet werken, heb ik blijkbaar vrij gevraagd. Joeeeee, ik heb weekend over 2 uurtjes.
Ik heb er nog nooit een in het echt gezien, maar speur er wel altijd naar al sinds ik kind ben. Dus ben een beetje jaloers!
Omg mijn hond komt net van de trimmer en ze is van een labradoodle echt verandert in een rat
echt jenken, volgens mij wilde die trimmer echt wraak nemen omdat we tussendoor ergens anders waren geweest haha
ja sorry hier willen we fotoās van
Elke doodle variant die van de trimmer komt ziet er toch gewoon uit alsof hij aan de crack is geraakt?
Ja, ze zijn leuk, nu met die warmte zijn ze wel goed actief.
Huh nee die zijn dan juist super fluffy en schattig