Wat je even kwijt wil #70

My dream

5 likes

De nieuwe huurder vond het gelukkig wel schoon en heeft akkoord gegeven. Heeft zij (en ik ook) aan de makelaar laten weten en die vent weigert gewoon te reageren en dus akkoord te geven zodat ik mijn borg terugkrijg. Al zijn collega’s zeggen ja nee hij is verantwoordelijk, alleen hij mag dat doen. Maw: hij heeft de macht om mensen hun borg af te pakken. Echt onbegrijpelijk. Zie hem hier soms door de binnentuin lopen, dus hij is niet op vakantie. Denk dat ik er de volgende keer maar op af ga want vind dit echt niet normaal. Heb hem ook gemaild over de staat van mijn huidige appartement waar sommige dingen zwaar versleten zijn en die in mijn vorige appartement hoogstens lichte gebruikerssporen hadden en daar deed hij moeilijk over. Ja priem, maar laat het bij mij ook vervangen dan ipv dat je met twee maten meet. Echt zo’n middelbare leeftijd Jeroen die thuis geen klap te zeggen heeft en nu op zijn werk stoer gaat lopen doen, bah bah

5 likes

Ik vond mijn benen al heel lelijk maar ik heb eerder dit jaar mijn benen verbrand en nu zien ze er helemaal niet meer uit (vind ik). Nadat het was gebeurd maakte ik me ongezond veel zorgen over hoe het eruit zou komen te zien dus toen heb ik mezelf een paar dagen gegeven om te mokken en daarna heb ik besloten dat ik het moet accepteren. De truc is echt om het gewoon te doen en het vervelende gevoel te verdragen!! Dat neemt alleen af als je het blijft proberen

10 likes

Wat goed! Ik heb dit weekend een short gescoord, dus met de komende warmte ben ik (een soort van) ready! :muscle:

4 likes

Als die vent je negeert zou ik dat absoluut doen ja.

2 likes

Ik zouhem echt stalken: bellen, mailen, langsgaan, aangetekende brief versturen.

Ook zijn collegas trouwens, echt ongein dat hij alleen borg terug kan geven.

Makelaars zijn echt honden, we kunnen ook massaal glitterbrieven sturen? Wel nadat jij je borg terug hebt uiteraard

7 likes

Mijn moeder (die 8 jaar geleden een herseninfarct heeft gehad en alleenstaand is) is vanochtend met de ambu naar het ziekenhuis gebracht omdat ze haar linkerhand niet meer kon bewegen. Al de tweede keer dit jaar dat dit gebeurt, de vorige keer ging ik er direct heen maar nu zegt ze tegen me dat ik niet naar het ziekenhuis hoef te komen, en stuurt ze wat appjes met wat voor mij voelt als halve info. En ik krijg haar telefonisch niet te pakken. Ik heb een baby van 5 weken die ik borstvoeding geef dus ik kan niet heel makkelijk zomaar de deur uit (ziekenhuis waar ze is is 45 minuten rijden) en nu weet ik niet goed wat ik moet doen en maak ik me veel zorgen :neutral_face:

9 likes

Dat kan ik mee voorstellen. Is er misschien een vriendin die je wil rijden? Als iemand mij dit zou vragen zou ik direct werk afzeggen en met je mee gaan.
Heel veel sterkte en hopelijk valt het mee.

4 likes

Ik, een genie, werd tijdens de eerste warme dagen meteen zo gek van mijn lange haar dat ik er een stuk af wilde, maar ik ben pasgeleden naar de kapper geweest dus dat is zo duur om dan weer te gaan. Dus ik dacht, knal er een Youtube tegenaan en ik knip het gewoon zelf! Anyway nu moet ik alsnog geld uitgeven om naar de kapper te gaan

35 likes

Was een groot succes dus haha

3 likes

Pics or it didn’t happen

2 likes

Er zijn toch ook tutorials hoe je een mislukte coupe kunt fixen dus dat kun je ook nog proberen

1 like

Ja en als dat mis gaat kan je altijd nog deze kopen, is veel goedkoper dan een afspraak bij de kapper

1 like

Als je haar toch echt wil zien: baby voeden, in de auto gooien en gaan❤️. Heel veel sterkte! En anders afwachten wat de artsen zeggen en daar je besluit op aanpassen.

4 likes

ja of kan je partner de kinderen niet opvangen?

3 likes

Mijn fiets is net gestolen en ik was er een beetje om aan het balen, maar ik dacht ook, oké, boeie, verder met je leven. Belt Swapfiets mij dat de dief met mijn fiets naar de winkel is gegaan met de vraag of ze het zadel wat hoger konden zetten. Toen hebben ze het framenummer ingescand en zagen ze natuurlijk mijn naam. Dan ben je toch echt dom :joy: wel heel fijn voor mij :nail_care:

154 likes

Pfff. Wie kan er nou niet zelf een fietszadel verstellen. Dat is echt het meest simpele wat je kan doen aan een fiets. :roll_eyes:
Maar beter voor jou dat je hem weer hebt. De 36 die ik ben kwijtgeraakt zijn voor altijd spoorloos gebleven.

6 likes

Hahahaha legend

4 likes

Hahaha hoe dom ben je dan :joy:
Moet je eigenlijk een boete betalen aan swapfiets als je fiets wordt gejat of krijg je gewoon een nieuwe?

3 likes

Ja ben uiteindelijk met baby gewoon gegaan, gelukkig was er een fijne borstvoedingsruimte in het ziekenhuis.
@Janniebeton Nee want dan hadden we een probleem mbt voeding want ik had nog niks gekolfd.

15 likes