Wat je even kwijt wil #70

Jammer! Maar was laatst op een kleiner verjaardagsfeestje (5 gasten) en dat was super gezellig, een van de leukste verjaardagen waar ik in tijden was. Ga het binnenkort zelf ook vier met twee kleine etentjes. Echt de leukste manier imo

6 likes

Wakker worden allemaal de zon is er weer :sun_with_face:

15 likes

Dit was zo heerlijk naar werk fietsen net, eindelijk weer zon op mijn gezicht :pleading_face::relieved:

7 likes

Ik sta al tien minuten voor de deur bij m’n werk maar het lukt me niet om mezelf de auto uit te slepen. Ik heb me zelden zo moe gevoeld.

1 like

Wat een mooie dag! En ik heb zoooo lekker geslapen, niet normaal.

2 likes

Ik heb mijn hele gmail geordend en nog maar 3 mailtjes in de inbox, de rest in mapjes gesorteerd :dizzy:

17 likes

Ik heb echt zin om dit weekend asperges te halen en het op de classic way te eten + aspergesoep te maken aangezien het seizoen bijna over is!!

9 likes

goals
mijne ziet er zo uit maar ik probeer het ook niet eens meer (denk ook dat ik een ander e-mailadres wil want dit komt niet meer goed)
image

10 likes

Gewoon op een laptop alles archiveren terwijl een serie of podcast aanstaat. Half uurtje werk max en je bent niks kwijt. Je kan ook de eerste 1000 archiveren en daarna in de prullenbak want hier zit toch niks belangrijks meer tussen.

3 likes

Dit maakt me zo kwaad :rage: Ik heb op mijn werk meerdere gezamenlijke inboxen opgeruimd die ik niet eens bijhoud maar wel kan zien. Want ik kan dat niet aan.

7 likes

Ik zou dit iig allemaal selecteren en markeren als gelezen zodat dat getal weg is :joy:

6 likes

Ja dit heb ik al eens geprobeerd maar dat kan volgens mij alleen per pagina!
Edit: onee dit kan wel!! chill, gooi gelijk ook m’n hele reclame tab leeg

3 likes

Ik ben benieuwd of het haribo cannabis snoepje gebeuren ooit een ontknoping krijgt

5 likes

Het zal wel weer een zevendelige podcastserie van gemaakt worden

4 likes

Zonder ontknoping

12 likes

Naaaaah, ik fietste net heerlijk naar huis in de zon en toen is er door een tegemoetkomende jongen op een fatbike (ze waren met zn 2en) op me getuft!!! Gelukkig op m’n blouse en die ligt nu al lekker omgespoeld in de was en ben ok verder maar ook zo in de war ervan? En mijn lekkere fietstocht van werk naar huis (uurtje) waar ik naar uitkeek was ook helemaal verpest. Wat een snotjoch.

4 likes

OMG ik hoor dit zovaak. Echt stok tussen die voorwielen gooien neiging krijg ik hiervan. Tuig!

7 likes

Mijn vader en ik kijken wel vaak naar dezelfde live op Youtube (afzonderlijk en niet afgesproken), en dan praat hij mee in de chat en dan denk ik oooooh wat ben jij een ontzettende boomer, maar ergens ook wel weer aandoenlijk en kan ik er om lachen haha.

8 likes

Haha nu ben ik ook wel benieuwd wat voor live dat dan is?

1 like

Schiphol live streams :joy:

29 likes