Ik ken iemand die 1500 euro moest dokken voor die elektrische. Maar daar zat wel ook de accu nog in ![]()
Fijn dat het is gelukt en ik hoop dat je moeder naar omstandigheden goed gaat.
Ja dan had diegene wel ook wel het duurste type ebike, zat inderdaad de accu erin en stond de fiets niet op slot.
Ik was eigenlijk altijd in de veronderstelling dat swapfietsen niet zo vaak gejat werden? Heb toch het idee dat het overgrote deel van de fietsen die gejat wordt gejat wordt om door te verkopen en dat is met een swapfiets natuurlijk wat lastiger.
Fijn dat het gelukt is! Hoe gaat het nu met je moeder? En met jou?
Maar heb je je fiets nu terug? En is die knakworst ervoor gestraft?
Ik was zaterdag naar een heel apart concert van een heel onalledaags koor en de dirigent was ook heel apart maar zo HOT en ik was voor het eerst in een lange tijd ook weer helemaal klef met mijn man maar dat kwam dus eigenlijk door mijn tijdelijke crush op die dirigent.
Ja ze moet 48 uur blijven, hand verbetert iets en ze hebben haar medicijnen gegeven. De precieze oorzaak wordt niet duidelijk.
En ja ik ben wel oke denk ik, vooral met mijn moeder en daarna weer met mijn kinderen bezig geweest.
Ik wacht op de uitslag van een bloedonderzoek en het voelt echt als een examenuitslag ![]()
Ik heb weer even mijn account hier afgestoft. hallo iedereen!
Oh leef je weer!
Dacht bijna 3 jaar dood, verveel mij een beetje. Tijd om weer achter het toetsenbord te kruipen.
Ik was even vergeten wat voor eikeltjes kittens kunnen zijn. Ons katertje van 9 week sloopt echt het huis haha.
Ligt het aan mij of zijn er echt onwijs veel teken dit jaar? Kan na iedere wandeling er tig van mijn hond plukken en vrijdag ben ik zelf ook voor het eerst ooit gebeten. Echt vreselijk ![]()
![]()
![]()
Nee, zijn er meer door de warme winter en gebrek aan regen hebben veel meer het overleefd.
Hier kan je aangeven waar je gebeten bent!
Een van m’n katten van 8 doet dit nog steeds
ik had bij het kopen van een nieuwe bank expres de eis dat zij er niet onder mocht passen (dus de bank mocht niet op hoge poten) omdat ze mijn vorige bank dus vanaf onder, van binnenuit, helemaal uit elkaar had getrokken
Maar toen ik een leesstoel/fauteuil kocht was ik dit vergeten en die is ze nu ook van binnenuit aan het slopen (ze zet haar nagels er van onderaf in en als ze eenmaal een gat heeft gaat ze er in)
En het hoofd bord van m’n bed is ook helemaal naar de klote ![]()
Maar verder slopen ze de huidige bank nu eigenlijk niet echt en ook geen tafelpoten e.d gelukkig dus I count my blessings
Al gedaan! Zie in hetzelfde bos nog drie meldingen ![]()
Merk het ook dit jaar, maar vorig jaar was het ook wel veel. Ze lopen gewoon over mijn hond z’n neus en soms lopen ze door de huiskamer ![]()
Had pas geleden ook door een bebost stukje gelopen, en voor het eerst een teek op me… op mijn schoen gelukkig ![]()
Ben echt als de dood voor die beesten. Zo goor met die volgezogen lijven ![]()