Haha wat een heerlijke niche!
Hahaha jaaaa die kijk ik ook Ga ervan uit dat we dezelfde kijken. Vind die gast zo vaag af en toe met zijn jingles en focus op voorbij vliegende eenden. Hij noemt ze standaard Donald and Daisy
Haha ik kijk nu ook Joe ja haha, ik kijk echt 100x liever naar AMS Live haha. Blijkbaar hadden die twee maandag fittie, want ze stonden naast elkaar te streamen en daar was Joe het niet mee eens.
Ik vind het zo heerlijk wegkijken op de achtergrond, en bij storm zit ik front row en onder werktijd zelfs mee te kijken.
Geniet allemaal nog van een nachtje lekker normaal slapen want de komende nachten worden weer warm 🫶
Edit: Oh lol dacht dat volgende week ook warm werd maar is niet. Dan kan ik t wel aan.
Of een docu op Videoland
Wat een avontuur op de vroege ochtend. Ik had op station een broodje gegeten, wil de trein instappen maar merk opeens dat ik mijn werk-ov chipkaart kwijt ben. Ik denk shitt zal hem toch niet hebben weggegooid in die prullenbak… die prullenbak zit op slot natuurlijk, trein vertrekt ook bijna.
Gelukkig liep er net iemand van prorail langs, die keek me in eerste instantie een beetje vreemd aan toen ik vroeg of hij de prullenbak voor me kon openmaken. Maar hij zat erin!! Gerend voor mijn trein en die ook nog gehaald.
Hee AMS LIVE kijk ik ook wel eens! Stiekem kijk ik liever naar AirlinersLive, maar dat is op Manchester Airport.
Pff wat een gezeik allemaal weer. Heb eind januari een matras gekocht bij Ikea en dat is nu al helemaal doorgezakt. Dus contact opgenomen met Ikea hierover, krijgen we vandaag bericht dat het normale slijtage is en ze de zaak sluiten. Wtf, hoe kan je dit normale slijtage noemen, matras is 4 maanden oud?! Zo een kuil als hier in zit heb ik nog nooit gehad in een matras.
Wat vreemd? Je kan bij IKEA toch altijd retourneren als je niet tevreden bent?
Jezus wat slecht. Je hebt 100 dagen testtijd en daar zit je ook pas net voorbij. Ik zou met dat matras langsgaan in een winkel . Meestal zijn ze daar wel vriendelijker.
Ik ben ook echt verbaasd, krijg bijna het idee dat ze niet goed naar bon en dus aankoopdatum gekeken hebben.
@Kusjessoldaat mijn eerste reactie was ook ik ga naar de winkel met matras, maar dat matras is vrij groot en krijg ik denk ik niet de auto in, dus we gaan nog een poging doen bij hun zelf en anders bel ik mn rechtsbijstandverzekering voor advies.
Heb je dit document gezien?
https://www.ikea.com/nl/nl/files/pdf/f1/dc/f1dcf3e2/mattresses_guarantee_brochure_a5-nl.pdf
Daar staat dit:
Wat valt er onder deze garantie?
Deze garantie geldt alleen bij huishoudelijk gebruik en dekt materiaal- en
fabricagefouten in alle matrassen. De garantie geldt voor splitnaden,
beschadigde veren, gescheurde handgrepen, kapotte lattenbodems en
overmatig inzakken.
Oh ja echt een gezeik is dat bij IKEA hoor. Ik moest toen aantonen, met een foto was prima, dat de kuil dieper was dan 3cm ofzo en toen had ik per mail bevestiging dat het goed was en ik het matras om mocht ruilen in de winkel. Kom je daar aan in de winkel, gaan ze er eerst heel moeilijk naar kijken maarja dat matras lag dubbel gevouwen en opgerold met touw in de auto dus logisch dat die kuil dan minder zichtbaar is en daarna geven ze je een plastic zak want zonder zak nemen ze geen matrassen aan. Kon ik in mn eentje een matras van 180x200 in een zak gaan proppen.
Ik zag een reekalf (en de moeder) en het was zoooo schattig. Echt fantastisch.
Ik heb een bakje water voor de vogels in de tuin staan, en nu komen er steeds twee jonge ekstertjes langs. Ze nemen vaak een stukje brood mee die ze dan in het water dippen en opeten. Zo lief
En verder komen ze ook vaak langs voor een slokkie of een wasbeurt. Zo schattig.
Net een Deense kaneelknoop gehaald bij de Jumbo 10/10 love it.
Ja die zijn echt lekker! De vanilleversie ook maar minder
Ik zit in zo’n Tromsø travel group op fb en afgelopen maand is er al misschien drie keer een vraag geplaatst ‘ik arriveer deze maand in Tromsø, waar kan ik het noorderlicht zien/wat zijn mijn kansen op het noorderlicht’. Bro er is middernachtzon je kansen zijn 0.
In mijn vorige appartement werd het op dit soort dagen binnen 25+ graden en die hitte bleef ook nog eens heel lang hangen. Kom net thuis in mijn nieuwe appartement en het is binnen 21,5 graden