Heerlie.
Welk matras is het? Ik heb daar 2 matrassen besteld van 140 bij 200 voor mijn kinderen
Dat is gek! Ik kon mijne via de chat gewoon omruilen. Ik zou het nog eens proberen.
Ik slaap tijdelijk in een andere slaapkamer i.v.m. halve verbouwing. Die is bloedheet… niet te doen😂
Ik ben echt ““een slechte apper””, maar vandaag ben ik vrij en heb ik letterlijk een uur lang alleen maar op mijn laptop uitgebreid geantwoord op langzame gesprekken (waarin we allemaal slechte appers zijn, no hard feelings) met verre vrienden en het voelt zo goed, misschien moet ik er een wekelijks ding van maken
Dit is zo herkenbaar Appen is een van de vele dingen die ik eindeloos uitstel. Soms voelt terugappen als een enorme horde, zelfs bij mensen waar ik wel degelijk geïnteresseerd in ben.
Ik las onlangs dit artikel daarover, ik vond het herkenbaar: Why Does Replying To A Long Text Feel Overwhelming?
Soms denk ik wel eens msn was zo slecht nog niet haha.
Veel van mijn berichten beginnen de laatste tijd met “sorry!!! Helemaal vergeten te reageren!!!”
Ahh ja, mijn standaard antwoord op berichtjes die niet zo pragmatisch zijn (ik ben gelukkig wel een snelle apper als het om feitelijke berichten gaat, ik dank mijn stresskipmoeder ervoor, die me vroeger gelijk drie keer belde als ik een sms’je over het avondeten voor meer dan een paar minuten negeerde) is: “Hier kom ik op terug zodra ik tijd heb!!!” - om vervolgens nooit tijd te hebben, wat eigenlijk nergens op slaat, want als ik tijd heb om berichten op een forum vol onbekenden te plaatsen heb ik uiteraard meer dan genoeg tijd om in te gaan op mensen die heel erg belangrijk voor me zijn. Ik denk dat er achter de computer voor gaan zitten voor mij wel een goede oplossing is! Die spanningsboog is wanneer ik naar een middelgroot scherm kijk is vooralsnog oké, in tegenstelling tot wanneer ik mijn smartphone gebruik, haha.
Kanker Israël
Dat moest ik écht ff kwijt.
Het is 30 graden bij mij binnen. Ik vind het echt heel zielig voor mijn katten.
De mijne verkoos de koude vensterbank boven mijn schoot. Het is een schande
Hier heb ik er eentje die slim is en bij de ventilator gaat liggen, maar die andere wijkt niet van dr vaste plekje
Hier ligt er eentje pal in de zon, smelt al als ik er naar kijk maar hij ligt heerlijk te snurken.
Ik wil schijt hebben aan mijn witte, dikke benen vol putjes maar ik kan het gewoon nieeeee
Ik zit even in de tuin en heb al twee meikevers uit mijn haar moeten vissen.
Ik heb m net gehaald voor het eerst en het was LEKKER
We hadden vandaag een reisdag inclusief vliegen op vakantie en ik was ietwat geïrriteerd dat de batterij van m’n iPhone heel snel leegliep, telefoon voelde ook vet heet aan. Dus moest me tijdens veel wachten zonder telefoon vermaken (een ramp), want op die iPhone stonden boarding passes en weet ik het, dus hij mocht niet leeg. Met 2% batterij het tot het volgende hotel gered, maar nog steeds geïrriteerd dat net vandaag die telefoon zo snel leeg ging.
Kom ik er net achter dat ik per ongeluk zo’n 50 video’s heb gemaakt IN M’N TAS haha ongeveer 45 minuten achter elkaar, hahaha, je ziet niks, je hoort alleen klotsend water van m’n fles. Nu snap ik ook waarom dat ding zo heet was.
Haha 45min is lang! zet het op youtube als asmr / white noise video