Wat je even kwijt wil #70

Om 6 uur vertrokken naar werk en ik heb het al bloedheet :partying_face: lekker

5 likes

Of een whats in my bag - POV

4 likes

Ik zag vandaag eindelijk :heart: een blauwe snuitkever :heart: in mijn tuinbak. En een moederspin met eierzak. :smiling_face_with_three_hearts:

10 likes

Ik vind die YouTube serie Zorgen zo goed en interessant om te kijken! Echt een goede mix tussen real life.

13 likes

Bedoel je van die studenten in de zorg? Die docu mag echt een prijs winnen van mij.

7 likes

Ik word de laatste tijd heel vaak begin 20 geschat. Echt de botox be botoxing🙏🏻

10 likes

Mijn telefoonoplader is gisteravond doorgebrand😳 Ik had mijn telefoon aan de lader naast mijn bed gelegd en was nog even aan het scrollen. Toen dacht ik net voor ik hem weg wilde leggen, wow die kabel is echt enorm heet geworden. Dus toch nog even gekeken met een lampje en was er gewoon een gat in de kabel gebrand. Gelukkig geen rook en eenmaal uit het stopcontact was het ook klaar. Maar ben echt zo zo zo blij dat ik mijn telefoon niet op mijn bed gelegd heb zonder nog te kijken.

12 likes

Gatsie wat eng! Was het een officiële lader? (Samsung/apple?).
Gelukkig goed afgelopen!

Niet van het merk van mn huidige telefoon, was een OnePlus lader van een eerdere telefoon. Maar ga nu wel maar ik zoek naar een officiële lader inderdaad

1 like

O dan vind ik het nog best gek? Ik heb altijd nog de hoop dat dat alleen bij aliexpress/temu opladers gebeurt.
Nou ja goed dat je zo oplettend was!

2 likes

Volgens mij kan dat bij iedere oplader gebeuren.

1 like

Ik ben onderweg naar Den Haag in een overvolle trein en moest net al m’n tranen wegslikken van ontroering :joy: sowieso alllll die mensen in rood :heart: en dan zo’n conducteur die heel enthousiast iedereen welkom heet en dat het goed is dat iedereen er is en dat we op de rode stoelen mogen etc etc haha love it

89 likes

lol ik heb echt een andere reiservaring met treinen die uitvielen/extra kort waren en dus zo vol dat er niemand meer mee kon en een geïrriteerde machinist die omriep. Maar goed wel echt vet dat er zo veel mensen onderweg zijn, hopelijk komen wij ook nog enigszins op tijd aan

3 likes

Ik vind het echt leuk voor jou maar ik zou willen dat de botoxpropaganda op het forum stopte hahaha

Mja ik besef steeds meer dat ik echt een slechte forumadministrator zou zijn. Een dictator met verbannen onderwerpen

49 likes

Lol :roll_eyes:

8 likes

Was niet grappig bedoeld hoor!

8 likes

Ik heb me ooit eens laten vertellen dat wanneer je niet de “orginele” lader gebruikt ze daar met de verzekering lastig over kunnen gaan doen. Heb alleen nooit uitgezocht of het ook klopte en gewoon voor waarheid aangenomen.

2 likes

Ah, de dag voor mijn vakantie. Fantastisch moment om mijn reishanddoek kwijt te zijn, die de rest van het fokking jaar gewoon in de kast ligt.

2 likes

Ik snap je reacties niet zo goed, als je er niks mee hebt prima maar waarom dan wel zo offended dat anderen het wel gebruiken?

8 likes

Mijn vriend vraagt net bloedserieus hoeveel dagen onze zwangere vriendin al “over datum” is :joy:

18 likes