Wat je even kwijt wil #70

Omdat mensen hier (en in het algemeen) elkaar graag volgen en er steeds meer Botox/traanfillers post zijn en dan zeggen mensen “oh kan dat gewoon zo makkelijk?” die ervoor er niet per se aan dachten. We zijn kuddedieren. Net als met elke forumtrend. Botox is het douchebadje.

Iedereen moet het zelf weten uiteraard maar ben het wel eens met @Kwal ik vind het ook jammer dat zoveel mensen het doen.

67 likes

Als je botox gebruikt kun je niet goed meer boos kijken en boos kijken is belangrijk tegen het patriarchaat!

49 likes

gaat eerder om de verheerlijking ervan dan het feit op zich dat mensen het doen

13 likes

Ik ben niet offended, ik vind het gewoon raar en jammer dat er zo ludiek over wordt gepraat, alsof we het over een lipgloss hebben. Wat @Zemraluani en @Janniebeton zeggen slaat de spijker op z’n kop.

Ik besef overigens dat het zeker niet sympathiek was van mij om zo op Palings bericht te antwoorden, sorry daarvoor. Het is immers een persoonlijke ergernis, wat anderen doen is natuurlijk aan hun.

22 likes

Zo petty die duimpjes

6 likes

Oh nee shiiit! Is het nog gelukt?

2 likes

Yesss! En de terugweg ook zo waar haha

1 like

Haha tja ik vraag me af of je die propaganda dan niet alsnog op 100 andere plekken tegenkomt

3 likes

Hoe kun je iets verheerlijken wat al goed is?

4 likes

Hahaha ik lijk echt te erg op mijn vader :laughing:

Ik was net met mijn ouders uit eten en mijn moeder vraagt aan mij of de vader van mijn vriend is begraven of gecremeerd. Ik zeg begraven maar dat mijn vriend amper naar het graf gaat want geen behoefte.

Mijn moeder reageert met ja je vader gaat wel naar oma maar niet langs opa. Dus ik zeg ja logisch oma is begraven maar opa is op een veld uitgestrooid die is allang weg gewaaid. Mijn moeder nog een soort van gepikeerd waarom ben je altijd zo hard dit kan je niet zeggen.

Mijn vader was tijdens dit alles naar de wc. Komt hij terug en mijn moeder vraagt hoezo ga je nooit je vader op zoeken en mijn vader ja die is toch allang weg gewaaid wat valt er nog te bezoeken :joy::joy::joy:

.

91 likes

Ik hoorde net een zachte bonk terwijl ik in bed zit te lezen, ik dacht dat het de buren of een van m’n kinderen waren. Zie ik vijf seconden later vanuit m’n ooghoek een kat lopen, haha wtf die is gewoon via het bovenraam naar binnen geklommen. Deze kat loopt wel vaker naar binnen maar wel via de benedendeur. Ook zo brutaal dat hij niet uit zichzelf weg wilde gaan haha.

19 likes

My dream

5 likes

De nieuwe huurder vond het gelukkig wel schoon en heeft akkoord gegeven. Heeft zij (en ik ook) aan de makelaar laten weten en die vent weigert gewoon te reageren en dus akkoord te geven zodat ik mijn borg terugkrijg. Al zijn collega’s zeggen ja nee hij is verantwoordelijk, alleen hij mag dat doen. Maw: hij heeft de macht om mensen hun borg af te pakken. Echt onbegrijpelijk. Zie hem hier soms door de binnentuin lopen, dus hij is niet op vakantie. Denk dat ik er de volgende keer maar op af ga want vind dit echt niet normaal. Heb hem ook gemaild over de staat van mijn huidige appartement waar sommige dingen zwaar versleten zijn en die in mijn vorige appartement hoogstens lichte gebruikerssporen hadden en daar deed hij moeilijk over. Ja priem, maar laat het bij mij ook vervangen dan ipv dat je met twee maten meet. Echt zo’n middelbare leeftijd Jeroen die thuis geen klap te zeggen heeft en nu op zijn werk stoer gaat lopen doen, bah bah

4 likes

Ik vond mijn benen al heel lelijk maar ik heb eerder dit jaar mijn benen verbrand en nu zien ze er helemaal niet meer uit (vind ik). Nadat het was gebeurd maakte ik me ongezond veel zorgen over hoe het eruit zou komen te zien dus toen heb ik mezelf een paar dagen gegeven om te mokken en daarna heb ik besloten dat ik het moet accepteren. De truc is echt om het gewoon te doen en het vervelende gevoel te verdragen!! Dat neemt alleen af als je het blijft proberen

10 likes

Wat goed! Ik heb dit weekend een short gescoord, dus met de komende warmte ben ik (een soort van) ready! :muscle:

4 likes

Als die vent je negeert zou ik dat absoluut doen ja.

2 likes

Ik zouhem echt stalken: bellen, mailen, langsgaan, aangetekende brief versturen.

Ook zijn collegas trouwens, echt ongein dat hij alleen borg terug kan geven.

Makelaars zijn echt honden, we kunnen ook massaal glitterbrieven sturen? Wel nadat jij je borg terug hebt uiteraard

7 likes

Mijn moeder (die 8 jaar geleden een herseninfarct heeft gehad en alleenstaand is) is vanochtend met de ambu naar het ziekenhuis gebracht omdat ze haar linkerhand niet meer kon bewegen. Al de tweede keer dit jaar dat dit gebeurt, de vorige keer ging ik er direct heen maar nu zegt ze tegen me dat ik niet naar het ziekenhuis hoef te komen, en stuurt ze wat appjes met wat voor mij voelt als halve info. En ik krijg haar telefonisch niet te pakken. Ik heb een baby van 5 weken die ik borstvoeding geef dus ik kan niet heel makkelijk zomaar de deur uit (ziekenhuis waar ze is is 45 minuten rijden) en nu weet ik niet goed wat ik moet doen en maak ik me veel zorgen :neutral_face:

9 likes

Dat kan ik mee voorstellen. Is er misschien een vriendin die je wil rijden? Als iemand mij dit zou vragen zou ik direct werk afzeggen en met je mee gaan.
Heel veel sterkte en hopelijk valt het mee.

4 likes

Ik, een genie, werd tijdens de eerste warme dagen meteen zo gek van mijn lange haar dat ik er een stuk af wilde, maar ik ben pasgeleden naar de kapper geweest dus dat is zo duur om dan weer te gaan. Dus ik dacht, knal er een Youtube tegenaan en ik knip het gewoon zelf! Anyway nu moet ik alsnog geld uitgeven om naar de kapper te gaan

33 likes